Hadde vært kjekt å havnet i samme termingruppe igjenSå var vi sammen igjen da. Skal vi ta det som et tegn![]()
Jeg heier uansett mye på deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde vært kjekt å havnet i samme termingruppe igjenSå var vi sammen igjen da. Skal vi ta det som et tegn![]()
Jaa.. torsdag til søndagKrysser fingrene! Skal du være borte lenge?
Eggløsning torsdagen jeg drar, selvfølgelig er vi booket på første fly kl.06 om morgenen
Får håpe eggløsningen er litt tidligereTusen takkHadde vært kjekt å havnet i samme termingruppe igjenmen akkuratt nå er det veldig mye som skjer her, så jeg vet ikke om det blir så mye prøving denne mnd. Jeg er bare på Cd 4, så jeg håper ting endrer seg til el
Jeg heier uansett mye på deg![]()
Om du har eggløsning torsdag er vel onsdagen nesten viktigere - I say kjør på og krysser fingreneJaa.. torsdag til søndagEggløsning torsdagen jeg drar, selvfølgelig er vi booket på første fly kl.06 om morgenen
Får håpe eggløsningen er litt tidligere
![]()

mest på grunn av jeg vil se om jeg kan finne ut når el er, og at jeg ikke går 65 dager igjen 
men er bare 5 dpoLurer jeg på ogEr det bare meg i denne gjengen som prøver litt kjerringråd denne pp'en?
Jeg drikke grapefruktjuice, salvie te og hostesaftmest på grunn av jeg vil se om jeg kan finne ut når el er, og at jeg ikke går 65 dager igjen
Så får vi se hvordan aksjeleggingen blir den pp..
Dere som har drukket grapefrukt juice før, fikk dere mer slim? Og når begynte slimet?
Jeg er så spentmen er bare 5 dpo
Jeg bestilte meg nettopp salvie te og grapefrukt ekstrakt.Er det bare meg i denne gjengen som prøver litt kjerringråd denne pp'en?
Jeg drikke grapefruktjuice, salvie te og hostesaftmest på grunn av jeg vil se om jeg kan finne ut når el er, og at jeg ikke går 65 dager igjen
Så får vi se hvordan aksjeleggingen blir den pp..
Dere som har drukket grapefrukt juice før, fikk dere mer slim? Og når begynte slimet?
Jeg er så spentmen er bare 5 dpo
Jeg har ikke merket noe slim, som jeg kan huske, tidligere. Håper jeg får litt nå så det kan hjelpe å kartlegge littJeg bestilte meg nettopp salvie te og grapefrukt ekstrakt.
Har tidligere drukket grepefruktjuice og hostesaft. Kan ikke si at jeg merket så mye endringer. Merket ikke mer slim. Men tenkte at d skadet jo ikke å prøve liksom![]()
Jeg har skikkelig heavy blødning de første to dagene (blør igjennom stadig vekk og må skifte tampong typ hele tiden, det er helt håpløst), før det er veldig sparsomt i ca fire dager. Husker jeg hadde heftig menstruasjon i ungdommen også, men har gått på prevensjon så lenge at jeg virkelig hadde fortrengt detJeg var spent på hvor lenge og hvor mye mensen ville være uten p-piller. Men den ble kortere
Kom som ett brak og var pluttselig borte etter ca 15 timer
Hvor lenge har dere mensen? Blør dere mye eller lite?
Så håper det klaffer om ikke så lengeOoh så slitsomt med så mye! Det var dette jeg var redd for, men heldigvis ble det ikke slik denne gang i hvertfallJeg har skikkelig heavy blødning de første to dagene (blør igjennom stadig vekk og må skifte tampong typ hele tiden, det er helt håpløst), før det er veldig sparsomt i ca fire dager. Husker jeg hadde heftig menstruasjon i ungdommen også, men har gått på prevensjon så lenge at jeg virkelig hadde fortrengt detSå håper det klaffer om ikke så lenge
![]()
Blør i ca 5 dager, dag 2 er desidert den verste dagen. Da blør jeg gjennom uansett, så dag 1 og 2 er skikkelig ille. Dag 3 mer mildt, også 4 og 5 ikke så gæli. Hender seg det strekker seg til dag 6 også, men ikke voldsomt mye daJeg var spent på hvor lenge og hvor mye mensen ville være uten p-piller. Men den ble kortere

Det er virker som dette er "normalen" med 4-5 dager og noen dager med myye. Jeg var nok bare heldig denne gangBlør i ca 5 dager, dag 2 er desidert den verste dagen. Da blør jeg gjennom uansett, så dag 1 og 2 er skikkelig ille. Dag 3 mer mildt, også 4 og 5 ikke så gæli. Hender seg det strekker seg til dag 6 også, men ikke voldsomt mye da![]()

Har lest at ekstrakt skal være mye mer effektivt enn juice. Så tenkte å prøve.Jeg har ikke merket noe slim, som jeg kan huske, tidligere. Håper jeg får litt nå så det kan hjelpe å kartlegge litt
Er det bedre med ekstrakt enn juice?
Jeg blør i 4 dagar. 1 dag med spotting av ulik grad, så 1 dag med skikkelig heavy flow. Så 1 dag der det starter med heavy, ned til mild å så low.. å så 1 dag med spotting. DoneJeg var spent på hvor lenge og hvor mye mensen ville være uten p-piller. Men den ble kortere
Hmm, prøve det neste gang hvis ikke juicen funkerHar lest at ekstrakt skal være mye mer effektivt enn juice. Så tenkte å prøve.
Pga påske så rekker det nok ikke å komme til denne pp..
Håper jeg har eggløsning på torsdagen ja, har kjøpt clear blue monitor og denne skal med og brukes! Stoler ikke på noen strimler lengreOm du har eggløsning torsdag er vel onsdagen nesten viktigere - I say kjør på og krysser fingrene
Godt det ikke er søndag du får EL i hvert fall!
Blir mye aksjelegging før jeg reiser vertfall