Ikm uke 17 ☆

Så var vi sammen igjen da. Skal vi ta det som et tegn :smiley-angelic001
Hadde vært kjekt å havnet i samme termingruppe igjen ❤️ men akkuratt nå er det veldig mye som skjer her, så jeg vet ikke om det blir så mye prøving denne mnd. Jeg er bare på Cd 4, så jeg håper ting endrer seg til el❤️
Jeg heier uansett mye på deg :D

Krysser fingrene! Skal du være borte lenge?
Jaa.. torsdag til søndag :smiley-ashamed004 Eggløsning torsdagen jeg drar, selvfølgelig er vi booket på første fly kl.06 om morgenen:dead: Får håpe eggløsningen er litt tidligere:D

Hadde vært kjekt å havnet i samme termingruppe igjen ❤️ men akkuratt nå er det veldig mye som skjer her, så jeg vet ikke om det blir så mye prøving denne mnd. Jeg er bare på Cd 4, så jeg håper ting endrer seg til el❤️
Jeg heier uansett mye på deg :D
Tusen takk♥️ håper dagene blir roligere før el og evt testing♥️

Jaa.. torsdag til søndag :smiley-ashamed004 Eggløsning torsdagen jeg drar, selvfølgelig er vi booket på første fly kl.06 om morgenen:dead: Får håpe eggløsningen er litt tidligere:D
Om du har eggløsning torsdag er vel onsdagen nesten viktigere - I say kjør på og krysser fingrene :D
Godt det ikke er søndag du får EL i hvert fall!

Er det bare meg i denne gjengen som prøver litt kjerringråd denne pp'en? :D
Jeg drikke grapefruktjuice, salvie te og hostesaft :hilarious: mest på grunn av jeg vil se om jeg kan finne ut når el er, og at jeg ikke går 65 dager igjen :arghh:
Så får vi se hvordan aksjeleggingen blir den pp..

Dere som har drukket grapefrukt juice før, fikk dere mer slim? Og når begynte slimet?

Jeg er så spent :hilarious: men er bare 5 dpo

Jeg drikke grapefruktjuice, salvie te og hostesaft :hilarious: mest på grunn av jeg vil se om jeg kan finne ut når el er, og at jeg ikke går 65 dager igjen :arghh:

Dere som har drukket grapefrukt juice før, fikk dere mer slim? Og når begynte slimet?

Lurer jeg på og

Jeg bestilte meg nettopp salvie te og grapefrukt ekstrakt.
Har tidligere drukket grepefruktjuice og hostesaft. Kan ikke si at jeg merket så mye endringer. Merket ikke mer slim. Men tenkte at d skadet jo ikke å prøve liksom :)

Jeg bestilte meg nettopp salvie te og grapefrukt ekstrakt.
Har tidligere drukket grepefruktjuice og hostesaft. Kan ikke si at jeg merket så mye endringer. Merket ikke mer slim. Men tenkte at d skadet jo ikke å prøve liksom :)
Jeg har ikke merket noe slim, som jeg kan huske, tidligere. Håper jeg får litt nå så det kan hjelpe å kartlegge litt :D
Er det bedre med ekstrakt enn juice?

Jeg var spent på hvor lenge og hvor mye mensen ville være uten p-piller. Men den ble kortere :hilarious:
Kom som ett brak og var pluttselig borte etter ca 15 timer :dontknow

Hvor lenge har dere mensen? Blør dere mye eller lite?

Jeg var spent på hvor lenge og hvor mye mensen ville være uten p-piller. Men den ble kortere :hilarious:

Jeg har skikkelig heavy blødning de første to dagene (blør igjennom stadig vekk og må skifte tampong typ hele tiden, det er helt håpløst), før det er veldig sparsomt i ca fire dager. Husker jeg hadde heftig menstruasjon i ungdommen også, men har gått på prevensjon så lenge at jeg virkelig hadde fortrengt det :dead: Så håper det klaffer om ikke så lenge:rolleyes:;)

Jeg har skikkelig heavy blødning de første to dagene (blør igjennom stadig vekk og må skifte tampong typ hele tiden, det er helt håpløst), før det er veldig sparsomt i ca fire dager. Husker jeg hadde heftig menstruasjon i ungdommen også, men har gått på prevensjon så lenge at jeg virkelig hadde fortrengt det :dead: Så håper det klaffer om ikke så lenge:rolleyes:;)
Ooh så slitsomt med så mye! Det var dette jeg var redd for, men heldigvis ble det ikke slik denne gang i hvertfall :)

Blør i ca 5 dager, dag 2 er desidert den verste dagen. Da blør jeg gjennom uansett, så dag 1 og 2 er skikkelig ille. Dag 3 mer mildt, også 4 og 5 ikke så gæli. Hender seg det strekker seg til dag 6 også, men ikke voldsomt mye da:happy:

Blør i ca 5 dager, dag 2 er desidert den verste dagen. Da blør jeg gjennom uansett, så dag 1 og 2 er skikkelig ille. Dag 3 mer mildt, også 4 og 5 ikke så gæli. Hender seg det strekker seg til dag 6 også, men ikke voldsomt mye da:happy:
Det er virker som dette er "normalen" med 4-5 dager og noen dager med myye. Jeg var nok bare heldig denne gang :hilarious:

Jeg har ikke merket noe slim, som jeg kan huske, tidligere. Håper jeg får litt nå så det kan hjelpe å kartlegge litt :D
Er det bedre med ekstrakt enn juice?
Har lest at ekstrakt skal være mye mer effektivt enn juice. Så tenkte å prøve.
Pga påske så rekker det nok ikke å komme til denne pp..

Jeg blør i 4 dagar. 1 dag med spotting av ulik grad, så 1 dag med skikkelig heavy flow. Så 1 dag der det starter med heavy, ned til mild å så low.. å så 1 dag med spotting. Done
Har også veldig med smerter første dagen.

Har lest at ekstrakt skal være mye mer effektivt enn juice. Så tenkte å prøve.
Pga påske så rekker det nok ikke å komme til denne pp..
Hmm, prøve det neste gang hvis ikke juicen funker :D

Mye slim i dag.. noe blankt og noe brunt :bored: cd 6

Om du har eggløsning torsdag er vel onsdagen nesten viktigere - I say kjør på og krysser fingrene :D
Godt det ikke er søndag du får EL i hvert fall!
Håper jeg har eggløsning på torsdagen ja, har kjøpt clear blue monitor og denne skal med og brukes! Stoler ikke på noen strimler lengre :hilarious: Blir mye aksjelegging før jeg reiser vertfall:D

Back
Topp