Ikm uke 16

Etter 3min kom en svaaaak strek

ImageUploadedByBV Forum1429025505.403044.jpg

Vet ikke om den kom med på bildet? Nå ligger testen til tørk, blir jo ofte klarere da. Er iallefall positivt at noe kom før tidsfristen tenker jeg!

Sniker bare innom fra uke 18 jeg da, men da jeg la ned skjermen kunne jeg se en hvit stripe i alle fall. Kan være bare "skyggestrek" der hvor farge skulle ha blitt. Blir spennende å se framover om du får noe mer. :)

Ja har tenkt på at det fint mulig bare kan være en skyggestrek ;) Men klarte hvert fall ikke å holde håpet i sjakk etter den testen der, hahah :P

Virkelig?? :DEr jo veldig svak så KAN jo være skygge, men må nesten ta en test i morra også... Håper jeg ser den bedre etter den har logge på tørk :p

Ja virkelig ;) ser den uten å gå inn på bildet eller vippe på tlf :D spent på testen din i morgen nå altså :D Syns vi kan gå sammen inn på Desember jeg :D

Tok meg en rfsu også jeg... Kom svak strek og når jeg åpna den å smugkikka så jeg en svak rosa strek, ble så stressa at jeg heiv i meg en sjokolade! :o håper det blir sterkere streker!! :o

Tok meg en rfsu også jeg... Kom svak strek og når jeg åpna den å smugkikka så jeg en svak rosa strek, ble så stressa at jeg heiv i meg en sjokolade! :o håper det blir sterkere streker!! :o
Er sikkert sterkere på torsdag :)

Negativ i dag også,skal gi det en sist sjanse i morgen så er det rett over i IKM 20 :)

Back
Topp