Ikm uke 16

Ja ser positivt på det nå :D Nå har jeg akkurat spist for 4 gang i dag, og normalt sett så har jeg bare spist 2 ganger på denne tiden her :P
Får symptomer hver gang jeg leser om det på nett jeg. Utrolig hvordan hjernen lurer meg hehe

Får symptomer hver gang jeg leser om det på nett jeg. Utrolig hvordan hjernen lurer meg hehe

Heheh, sånn det har vært for meg også de andre pp :P Så nå har jeg prøvd å si til meg selv at alt av symptomer har en forklaring, men denne trøttheten og sulten i dag har jeg ikke klart å finne forklaring på! :P

Forhåpentligvis ikm i morgen, krysser fingrene :)
Men har hatt mensmurringer siden i går så er liiitt tilbakeholdende.
Eneste symptomet som er atypisk for meg før mensen er kviser på haka og i nakken, av alle plasser :p
Har aldri vært plaget med kviser før, tidligere bare en hvert skuddår liksom men igjen så var det dette med symptomleting når man prøver :p

Fiin start på morran.Veslejenta kaster opp og blendahvit test i dag å..Jaja

Så synd :-( Men er enda håp igjen for deg da:-) Her fikk jeg som forventet blendahvit test, på ikm. Så da er det bare å vente på tr å begynne på ny pp.
God bedring til jenta di :-)

Så synd :-( Men er enda håp igjen for deg da:-) Her fikk jeg som forventet blendahvit test, på ikm. Så da er det bare å vente på tr å begynne på ny pp.
God bedring til jenta di :-)
Takk for det :)Er noen dager igjen til TR men har akkurat samme tegnene til mensen som forrige mnd. Så jeg forbereder meg på ny pp og januarbarn ❤️neste mnd skal jeg ikke kjøpe tester fra Ebay. Når man må kjøpe dyre tester på apotektet så begrenser det seg.denne mnd har jeg vært testegal av dimensjoner.Hodet mitt har ikke gått av det i det hele tatt. Forrige gang jeg ble gravid testet jeg ikke etter EL en gang men jeg tempa.

Glemte å kjøpe test, ja ja... Da tester jeg i ettermiddag. Kjenner ingenting til TR, 16/4 skal det komme... Føler da det er greit å teste i dag siden jeg fikk disse rare strekene på cb, det burde jo være strek i dag om jeg er gravid :)

10 dpo, endelig testedag! Men var blendahvit :P Meen, fortsatt tidlig så jeg tar det med et smil :)

Heheh, ja hvit på en test er jo ikke noe noen vil se ;) Hvert fall ikke oss her inne! :) Men må være litt optimist med blendatest fram til 12 dpo tenker jeg :)
ja man får vel prøve..hehe. er jo endel som ikke får positiv før 15-16 dpo :)

ja man får vel prøve..hehe. er jo endel som ikke får positiv før 15-16 dpo :)

Ja det er litt sånn jeg prøver å tenke :) Med sønnen min så fikk jeg ikke positiv før 13 dpo! Eller, fint mulig jeg fikk positiv før det, men jeg trodde at streken skulle være ganske sterk :P Så jeg syntes min var så svak så jeg trodde ikke på den, men den var jo egentlig sterk :P

Hmmm, kikket på testen i stad når den hadde tørket. Og da syntes jeg at jeg kunne skimte noe ultrasvakt :O Fint mulig at det bare er øynene mine som vil se en strek også altså :P Hadde jo ikke sjangs til å få den med på bildet, men legger ved bildet også.
ImageUploadedByBV Forum1429008656.311496.jpg

Hmmm, kikket på testen i stad når den hadde tørket. Og da syntes jeg at jeg kunne skimte noe ultrasvakt :O Fint mulig at det bare er øynene mine som vil se en strek også altså :p Hadde jo ikke sjangs til å få den med på bildet, men legger ved bildet også. Vis vedlegget 112395
mulig det er noe der,kanskje viss du tar bilde med annet lys at man ser det :)

Kastet ned i stad, ellers hadde jeg vel bare stirret på den i hele dag, hahah :p Ekstra spent på testen i morgen nå :D

Sniker bare innom fra uke 18 jeg da, men da jeg la ned skjermen kunne jeg se en hvit stripe i alle fall. Kan være bare "skyggestrek" der hvor farge skulle ha blitt. Blir spennende å se framover om du får noe mer. :)

Back
Topp