¤ LyKkEliG ¤
Prøver på nr 3 :)
TakktakkKjedelig m kjemisk.krysse fingrene for klaff snart![]()
![]()
krysser fingrene for deg å, gleder meg til du begynner å teste 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakktakkKjedelig m kjemisk.krysse fingrene for klaff snart![]()
![]()
krysser fingrene for deg å, gleder meg til du begynner å teste 
Trøtthet å sulten, gode tegn du har der :-D![]()
Får symptomer hver gang jeg leser om det på nett jeg. Utrolig hvordan hjernen lurer meg heheJa ser positivt på det nåNå har jeg akkurat spist for 4 gang i dag, og normalt sett så har jeg bare spist 2 ganger på denne tiden her
![]()
Kjenner jeg vil teste!!!!! Ååååå... Men venter til iallefall i morgen, da er det 2 dager til ikm....![]()
Får symptomer hver gang jeg leser om det på nett jeg. Utrolig hvordan hjernen lurer meg hehe
Takk for detSå synd :-( Men er enda håp igjen for deg daHer fikk jeg som forventet blendahvit test, på ikm. Så da er det bare å vente på tr å begynne på ny pp.
God bedring til jenta di![]()
ja er en farge jeg er lei så er det hvit10 dpo, endelig testedag! Men var blendahvitMeen, fortsatt tidlig så jeg tar det med et smil
![]()
ja er en farge jeg er lei så er det hvit![]()
ja man får vel prøve..hehe. er jo endel som ikke får positiv før 15-16 dpoHeheh, ja hvit på en test er jo ikke noe noen vil seHvert fall ikke oss her inne!
Men må være litt optimist med blendatest fram til 12 dpo tenker jeg
![]()
ja man får vel prøve..hehe. er jo endel som ikke får positiv før 15-16 dpo![]()
mulig det er noe der,kanskje viss du tar bilde med annet lys at man ser detHmmm, kikket på testen i stad når den hadde tørket. Og da syntes jeg at jeg kunne skimte noe ultrasvakt :O Fint mulig at det bare er øynene mine som vil se en strek også altsåHadde jo ikke sjangs til å få den med på bildet, men legger ved bildet også. Vis vedlegget 112395
mulig det er noe der,kanskje viss du tar bilde med annet lys at man ser det![]()
Kastet ned i stad, ellers hadde jeg vel bare stirret på den i hele dag, hahahEkstra spent på testen i morgen nå
![]()