Tutta_86
Glad i forumet
Helt klartHurtigspoling hadde gjort seg hehe![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt klartHurtigspoling hadde gjort seg hehe![]()
Testetøs med vonde pupper, måtte bare....
Vis vedlegget 112066
MEN, den har logget på tørk og da så jeg plutselig streken bedre, og jeg tar absolutt ikke dette for "god fisk", for alt jeg vet kan det være ganske råtten fisk..... Fnis.....
Vet ikke om dere ser, men i virkeligheten er det et kryss som til og med MANNEN ser, og da er det tydelig![]()
synes ikke noe strek med mitt dårlige synTestetøs med vonde pupper, måtte bare....
Vis vedlegget 112066
MEN, den har logget på tørk og da så jeg plutselig streken bedre, og jeg tar absolutt ikke dette for "god fisk", for alt jeg vet kan det være ganske råtten fisk..... Fnis.....
Vet ikke om dere ser, men i virkeligheten er det et kryss som til og med MANNEN ser, og da er det tydelig![]()
Jeg har dessverre hatt mange sånne CB+ uten å ha vært gravid, men det kan jo være det fortsatt er for tidlig?Testetøs med vonde pupper, måtte bare....
Vis vedlegget 112066
jeg skjønner deg godt.da jeg fikk nr1 og 2 for 18 og 16 år siden så var det hverken internett eller noe forum.Da tenkte jeg ikke på sa i det hele tatt frem til uke 12.Men i 2012 da jeg skulle ha vesla og var medlem på nettforum var jeg superbeskymra fordi jeg daglig hørte om sa,ma osv på disse nettforumene.Det beste hadde vel vært å holde seg unna forum til uke 13Vis vedlegget 112072Da tok jeg motet til meg og tok en digital. Følger med på dere andre, også melder jeg meg ut av forumet for en stund, for jeg blir så bekymret av å lese om alle andre.
Nettopp! Burde vært en sånn gravidsperre sånn som det er for barn på internett. Jeg var veldig bekymra da jeg bar gravid for 2/2,5 år siden, og jeg har ikke tid og energi til å bekymre meg sånn igjen. Klarte liksom ikke å glede meg ordentlig før jeg faktisk lå med han i armene på sykehuset. Tenkte ofte på at det fortsatt kunne skje noe galt. Tror det beste er å være borte herfra noen måneder. Sist var jeg ikke medlem på noe forum, og det er ganske avhengighetsdannende.jeg skjønner deg godt.da jeg fikk nr1 og 2 for 18 og 16 år siden så var det hverken internett eller noe forum.Da tenkte jeg ikke på sa i det hele tatt frem til uke 12.Men i 2012 da jeg skulle ha vesla og var medlem på nettforum var jeg superbeskymra fordi jeg daglig hørte om sa,ma osv på disse nettforumene.Det beste hadde vel vært å holde seg unna forum til uke 13![]()
ja det er veldig vanedannende og spes etter at jeg fikk det på mobilen og kan sjekke BV uansett hvor jeg er :ONettopp! Burde vært en sånn gravidsperre sånn som det er for barn på internett. Jeg var veldig bekymra da jeg bar gravid for 2/2,5 år siden, og jeg har ikke tid og energi til å bekymre meg sånn igjen. Klarte liksom ikke å glede meg ordentlig før jeg faktisk lå med han i armene på sykehuset. Tenkte ofte på at det fortsatt kunne skje noe galt. Tror det beste er å være borte herfra noen måneder. Sist var jeg ikke medlem på noe forum, og det er ganske avhengighetsdannende.
He hesynes ikke noe strek med mitt dårlige syn![]()
Hipp hurraVis vedlegget 112072Da tok jeg motet til meg og tok en digital. Følger med på dere andre, også melder jeg meg ut av forumet for en stund, for jeg blir så bekymret av å lese om alle andre.
Vis vedlegget 112072Da tok jeg motet til meg og tok en digital. Følger med på dere andre, også melder jeg meg ut av forumet for en stund, for jeg blir så bekymret av å lese om alle andre.

Føler noe er på gang, om det er graviditet eller TR får jeg vel vite om noen dager![]()
Ja er jo lov å håpeKrysser fingrene for at det er spire som gir deg den følelsen![]()