Ikm uke 16

ImageUploadedByBV Forum1427500367.370467.jpg

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1427500335.149821.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1427500335.149821.jpg
    296,2 KB · Visninger: 57
Bildet er med på begge postene dine. Lykke til fremover, måtte den sitte og klamre seg fast :)

Ja, se der ja... Nå fikk jeg opp begge bildene :)

Nå var jo dette tester for å bekrefte at graviditeten er helt over etter en ma/sa, så her er det nok ikke noe som klorer seg fast ;) Men nå er det ihvertfall mulig å se fremover og fokusere på å prøve igjen!

Ja, se der ja... Nå fikk jeg opp begge bildene :)

Nå var jo dette tester for å bekrefte at graviditeten er helt over etter en ma/sa, så her er det nok ikke noe som klorer seg fast ;) Men nå er det ihvertfall mulig å se fremover og fokusere på å prøve igjen!

Formulerte meg litt dårlig. Mente at jeg håper den snart sitter igjen, og at den sitter helt frem neste gang :)

Nyttig info om el-testing fra Pernille.info :

Vær obs på at eggløsningstester alltid vil ha to streker ettersom LH alltid finnes i kroppen. Positivt resultat vises ved at teststreken blir like sterk eller sterkere enn teststreken.
På digitale eggløsningstester slipper man denne tydingen, og eggløsningsvarsel/positivt resultat gis i stedet som et smilefjes eller lignende ikon (referer til hvert enkelt merkes bruksanvisning)

Eggløsningstester i praksis

Hvis du har regelmessig syklus og en viss peiling på når eggløsningen sannsynligvis vil komme, så kan du starte bare et par dager før antatt eggløsningsdato.

Hvis du har uregelmessige sykluser, bør du starte testingen rundt syklusdag 7-9, eller evt. drøye det litt hvis du pleier å ha lange sykluser.

Test på samme tid hver dag.

Unngå morgenurin. LH produseres mest ifra morgenen av, så for å fange opp LH på det mest konsentrerte bør man teste om ettermiddagen eller kvelden.

Unngå å drikke mye før testing, for å forhindre utvanning av LH-konsentrasjonen i urinen.

Når du får positivt resultat, fortsett testingen helt til du får negativt resultat igjen. Første dag med negativ test etter en eller flere positive, er som oftest selve eggløsningsdagen.

Problemer?

Noen får aldri positive eggløsningstester og det kan skyldes ulike ting:

• du begynte å teste for sent
    • du sluttet å teste for tidlig
    • du har en kortvarig LH-stigning - forsøk en syklus med testing både formiddag og kveld
    • du har ikke eggløsning
Noen får positive eller nesten positive eggløsningstester i lange perioder eller gjennom hele syklusen

• du kan ha PCO(S) - kontakt gynekolog

Jeg har hatt noen tanker om å teste mindre denne pp.Men før jeg var ferdig med forrige pp hadde jeg bestilt 2 ganger fra ebay.
Bestillt først fra Kina og tenkte den kommer ikke frem i tida og så en fra England.
Når har de kommet begge to.
Så nå sitter jeg her med 30 g-tester og 100 el-tester..
da klarer nok en testoman å teste mindre :O :O ;)

Jeg har hatt noen tanker om å teste mindre denne pp.Men før jeg var ferdig med forrige pp hadde jeg bestilt 2 ganger fra ebay.
Bestillt først fra Kina og tenkte den kommer ikke frem i tida og så en fra England.
Haha, vittig!! Tester nok ikke mindre selv denne pp, men tar det ikke så høytidelig før etter ikm!

HAHAHA:dead: :signs003

Venter noen dager til. Har lang syklus, så tar nok minst en uke til før el er der... gidder ikke svi av så mange tester :) du? :)

Venter noen dager til. Har lang syklus, så tar nok minst en uke til før el er der... gidder ikke svi av så mange tester :) du? :)
Jeg har startet. Har el 4 april men tror den kommer litt før.har allerede økende slim og eltester har begynt å bli sterkere. Så tenker jeg har el onsdag el torsdag. :)

Ser lovende ut dette her da! Kan se ut til å bli en hyggelig påske for mennene våre ;)
Her er det også strekkbart el-slim, så det er happy easter-humping på gang:happy093

Back
Topp