Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bildet er med på begge postene dine. Lykke til fremover, måtte den sitte og klamre seg fast![]()
Ja, se der ja... Nå fikk jeg opp begge bildene![]()
Nå var jo dette tester for å bekrefte at graviditeten er helt over etter en ma/sa, så her er det nok ikke noe som klorer seg fastMen nå er det ihvertfall mulig å se fremover og fokusere på å prøve igjen!
Haha, vittig!! Tester nok ikke mindre selv denne pp, men tar det ikke så høytidelig før etter ikm!Jeg har hatt noen tanker om å teste mindre denne pp.Men før jeg var ferdig med forrige pp hadde jeg bestilt 2 ganger fra ebay.
Bestillt først fra Kina og tenkte den kommer ikke frem i tida og så en fra England.
Når har de kommet begge to.
Så nå sitter jeg her med 30 g-tester og 100 el-tester..
da klarer nok en testoman å teste mindre :O :O![]()
Jeg har hatt noen tanker om å teste mindre denne pp.Men før jeg var ferdig med forrige pp hadde jeg bestilt 2 ganger fra ebay.
Bestillt først fra Kina og tenkte den kommer ikke frem i tida og så en fra England.
Når har de kommet begge to.
Så nå sitter jeg her med 30 g-tester og 100 el-tester..
da klarer nok en testoman å teste mindre :O :O![]()

Jeg har startet. Har el 4 april men tror den kommer litt før.har allerede økende slim og eltester har begynt å bli sterkere. Så tenker jeg har el onsdag el torsdag.Venter noen dager til. Har lang syklus, så tar nok minst en uke til før el er der... gidder ikke svi av så mange testerdu?
![]()
Bare å humpe i vei daForventet el 2. April, men sykt mye el slim nå, super strekkbart, så tror det nærmer seg veldig her!!![]()
Gjett om vi gjør!Bare å humpe i vei da![]()
Enig!! Happy humping!!!
Helt greit for meg at el kommer 4-5 dager førEnig!! Happy humping!!!![]()
Gubben er ikke lei seg neiSer lovende ut dette her da! Kan se ut til å bli en hyggelig påske for mennene våre![]()
Her er det også strekkbart el-slim, så det er happy easter-humping på gang![]()