Fargeklatten89
Elsker forumet
OkPleier å begynne CD 10![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OkPleier å begynne CD 10![]()
Når begynner dere å teste etter el?
krysse fingrene på det jaOkdette skal bli vår uke attpåklatt
Positive tester på oss begge! *kaste babystøv*
Første el test ever, streken skal være like sterk som kontrollstreken når den er positiv sant?
Jeg sniker litt. Det er ryddigere hvis du har et hovedinnlegg på førstesiden med oversikten over alle som har IKM denne uka. Ta en titt på de andre IKM-trådene og se hvordan de har gjort detMandag 13.04 -Håper snart på spire nummer 2
Tirsdag 14.04 -
Onsdag 15.04 -3lisab3th
Torsdag 16.04 - Fargeklatten89 - Bare meg =0) - Frk.G
Fredag 17.04 -
Lørdag 18.04 - attpåklattnr2 - <3tre små og ei litta spire 2016 <3
Søndag 19.04 - mo9que - Jeanett_90
Jeg sniker litt. Det er ryddigere hvis du har et hovedinnlegg på førstesiden med oversikten over alle som har IKM denne uka. Ta en titt på de andre IKM-trådene og se hvordan de har gjort detHvis du ikke får redigert innleggene dine, kan du ta kontakt med en moderator/teknisk
![]()
Vanligvis er det trådstarter som tar seg av tråden slik at man har et hovedinnlegg på toppen. Men du kan jo bare starte en ny tråd og legge alle inn i hovedinnlegget der feksHmmm... Dette har jeg virkelig ikke peiling på... Det er ikke jeg som er trådstarter heller, jeg har bare lagt inn folk i lista etterhvert som de har skrevet. Noen som vet hvordan man gjør dette?