IKM uke 16 - 2020

CD 7, oppdaget litt blankt slim i dag.. tror det stemmer bra med når jeg først merket sånt slim forrige PP også, håper på stabile sykluser fremover:) Tok en EL test, men er uansett for tidlig selvsagt.. skal spare litt mer på testene;) Venter til søndag/CD9 før jeg tester jevnlig tror jeg.

Tenkte ikke å gjøre så mye ekstra denne PP, men på butikken i stad ble det med en flaske grapefruktjuice hjem likevel;p Jaja.. sikkert sunt også:angelic:
 
CD 7, oppdaget litt blankt slim i dag.. tror det stemmer bra med når jeg først merket sånt slim forrige PP også, håper på stabile sykluser fremover:) Tok en EL test, men er uansett for tidlig selvsagt.. skal spare litt mer på testene;) Venter til søndag/CD9 før jeg tester jevnlig tror jeg.

Tenkte ikke å gjøre så mye ekstra denne PP, men på butikken i stad ble det med en flaske grapefruktjuice hjem likevel;p Jaja.. sikkert sunt også:angelic:

Har du bilde av EL testen?
 
Hvilken app er dette? Hva baserer den prosenten på?
Femometer heter appen. Tror det bare er en generell utregning basert på syklus og el-testing. Tar det med en klype salt. Har ikke fått positiv test ennå.
DDDA16A8-662E-433D-B11B-35541120D9D7.jpeg
 
Jeg har ikke prøvd det :)
Jeg hang meg veldig opp i at jeg ikke fant eggløsningsslim første 6 mnd vi prøvde så spurte om det kunne ødelegge sjansene mine når jeg var på fertilitetssjekk hos Hausken. De mente jeg ikke skulle henge meg opp i dette. De trodde ikke dette ville lage noe problemer for meg.
Sist syklus kom det plutselig mer enn noen gang helt naturlig, tok allikevel det som et godt tegn selvom de sa jeg ikke skulle henge meg opp i det :p
Føler kroppen har vært så rar etter spiral. Men er mulig kroppen bare er 8år eldre også :shy::wacky:
Det er jo litt godt å høre på en måte :)
Samme her, har gått på pillen da, men mye forandret fra før den tid :p
 
Har du bilde av EL testen?

Tok ikke bilde, for den var så svak. Men har den enda, skal ta bilde og legge inn i appen etterpå:) Erfaringsmessig synes jeg ikke resultatet blir så mye annerledes etter at det har tørket uansett:p
 
Jeg har en sædkvalitetstest liggende siden i sommer.. har ikke sjekket holdbarheten på depn, men håper den varer litt til. Tror jeg kjøpte den på fra babyplan.. Men altså, jeg kjøpte den uten å snakke med samboeren, og jeg har ikke klart å fortelle han om den/spørre om han vil ta den.

Noen forslag til hvordan jeg skal legge det frem for han? Er jo kanskje ikke så kult å føle seg mistenkt for å ha dårlige svømmere heller..!
 
Jeg tror jeg ville sagt at det ville stresset deg mindre om du visste at alt var ok med sæden hans? Hva tenker du om det?

Jo, jeg tenker jeg må si noe sånt.. kanskje si at jeg har kjøpt den for at han skal være trygg..? Herregud, håper den viser et bra resultat da:bag: Om ikke får jeg vel si «hmm, åh, den hadde visst gått ut på dato!!»:hilarious:
 
Ja, det kan du også si. Si at du ønsker å eliminere stressfaktorer og heller kose deg når dere prøver :)
Dersom den viser et dårlig resultat tar du det derfra, men det går mest sannsynlig helt fint :)
 
Det er rart hvordan noen får det å bli gravid til å se så lett ut, mens jeg føler jeg aldri kommer til å se en positiv test, føles ut som mission impossible og hvis Hausken igjen anbefaler å gå rett på prøverør neste syklus på timen på mandag tror jeg at jeg er et lett bytte nå :laughing002:scared001(penger finner man vel alltid en løsning på til slutt :lurking::lurking:)

Personlig ville jeg ikke tatt wild yam for jeg prøvde bi dronning gelé i god tro og det ble første syklus jeg fikk eggløsning senere enn CD 14. Og når jeg mistenkte det kunne være pga den fant jeg masse på nettet om folk som hadde fått syklus krøll av både wild yam og bidronning gelé. Og jeg er overbevist om min ble utsatt pga det, stoppet å ta de og heldigvis kom eggløsning 3 dager etter da. Kastet boksen i bosset og gidde den uåpnede boksen med wild yam til en venninne som skulle ha de mot pms. Etterpå har jeg gått på urte kosttilskudd fra iherb noen sykluser og virker som hver gang jeg putter i meg sånne greier blir syklusen litt annerledes. Uten noe sånn er eggløsning alltid på CD 13/14. Men kan være det bare er meg eller innbilning, men har hvertfall lovet meg selv ikke prøve mer sånt som potensielt sett kan ødelegge en egentlig perfekt syklus:wideyed:
Men igjen det er bare mine personlige tanker:oops:

Jeg vet, det føles så fjernt å skulle få to streker på noe annet enn en el-test:shy: men en dag må det jo bare gå for oss også! Og så lenge det er håp:joyful: tusen takk for dine tanker rundt wy... tror ikke jeg tørr å prøve egentligo_O det virker litt for risikabelt. Vet jo at alt er fint med meg i grunn. Blir bare så utålmodig når det tar så lang tid. Pp8 nå, skulle jo snart hatt termin jeg, for var naiv og av den oppfatning at det skulle gå på første forsøk:hilarious: så dum kan man være... kanskje forsøke ananas da, det kan jo ikke skade:p
 
har noen av dere erfaring med slimløsende hostesaft? Mener jeg leste noe om dette i forbindelse med bedre eggløsningsslim (?) :)

Ikke prøvd, men hadde som nevnt god erfaring med grapefruktjuice, så hvis du vil prøve noe ganske så naturlig og «ufarlig» så kan det anbefales:joyful:
 
Ikke prøvd, men hadde som nevnt god erfaring med grapefruktjuice, så hvis du vil prøve noe ganske så naturlig og «ufarlig» så kan det anbefales:joyful:
Ja, kanskje man skal prøve med det :D
Litt usikker på hvor mye jeg skal styre, eller om jeg bare skal se hva som skjer :p
Vi legger inn aksjer annenhver dag og tenker kanskje hver dag de mest fertile dagene så får vi se :)
 
Ja, kanskje man skal prøve med det :D
Litt usikker på hvor mye jeg skal styre, eller om jeg bare skal se hva som skjer :p
Vi legger inn aksjer annenhver dag og tenker kanskje hver dag de mest fertile dagene så får vi se :)

Det tror jeg er en fin og sunn taktikk:happy:
 
Back
Topp