IKM uke 16 - 2020

Så gøy, men er det påbegynning til noe anna ? skal du ha inseminering ?
Nei vi skal bare prøve hjemme! Skal på ultralyd på mandag og hun sa eggløsningsprøyten er hvis jeg trenger og det bestemmer vi ut i fra ultralyden. Bare håper ikke jeg kommer og vi ser egg som er dominerende på venstre side for da er dette ingen vits pga. den venstre egglederen ikke fungerer.:( :nailbiting:

Så kjekt å lese det gikk bra på legetimen og at den ikke ble avlyst i disse tider! Og bra dere nå har en plan. Det hjelper veldig for min del!:)

Nå skal jeg på femar jakt apotekene, neida håper første har inne! *superspent* :lurking::joyful:
 
Nei vi skal bare prøve hjemme! Skal på ultralyd på mandag og hun sa eggløsningsprøyten er hvis jeg trenger og det bestemmer vi ut i fra ultralyden. Bare håper ikke jeg kommer og vi ser egg som er dominerende på venstre side for da er dette ingen vits pga. den venstre egglederen ikke fungerer.:( :nailbiting:

Så kjekt å lese det gikk bra på legetimen og at den ikke ble avlyst i disse tider! Og bra dere nå har en plan. Det hjelper veldig for min del!:)

Nå skal jeg på femar jakt apotekene, neida håper første har inne! *superspent* :lurking::joyful:


Legekontoret her går som normalt :D de har sotte opp ekstra til coronafolk ;) lykke til !! håper det er dominerende på høgre side :Heartred

Eg håper bare at eg kan slappe heeelt av nå og bli gravid snart. Eg skjønner jo ikkje koffor vi ikkje har baby nå , siden alt er som det skal være ahhh. Folk med lavt stoffskiftet blir jo gravid , og mitt er jo normalt blæ
 
Fikk denne i posten i dag! Visste ikke jeg skulle få resept på eggløsningssprøyte og få komme på ultralyd og heller ikke det ble dobbeldose av Femar. Er så spent og giret på denne prøveperioden at jeg holder på å gå fra skaftet!!:excited001

Vis vedlegget 321617

Ååå, spennende!:woot:
 
Sol.i.hjertet - 27 - pp8 - el 3/4 - ikm 18/4

La dette være vår mnd:nailbiting:
 
Tror jeg hører til her. Litt usikker på syklusen, men det finner jeg ut av etter hvert :)

Nuuni - 34 - pp2 - B3 - EL 01.04(?) - IKM 14.04(?)
 
Ny pp og nye muligheter :)

Nick - Alder - PP - B? - EL - IKM
(B står for Barn nr dere prøver på)

Gi beskjed så skal jeg oppdatere så fort jeg kan, lykke til alle sammen ❤️
Gjerne gi beskjed hvis dere endrer nick, så får jeg oppdatert det også på lista :)



Mandag 13.april




Tirsdag 14.april

-Nymphadora- - 33 - PP1 - B? - EL 27.03 - IKM 14.04


Onsdag 15.april

MiniMe80 - PP54 - B1 - EL ca 31.03 - IKM ca 15.04


Torsdag 16.april

Spirit4- 33 - PP5 - B1 - Forventet EL 02.04 - IKM 16.04
FrøkenMG - 31 - B1 - EL 03.04 - IKM 16.04


Fredag 17.april

Concon - 33 - PP2 - B1 - EL ca 01.04 - IKM ca 17.04
Eki93 - PP5 - B1 - EL 02.04 - IKM 17.04



Lørdag 18.april

Myra90 - 29 år - PP6 - B1 - EL ca 04.04 - IKM ca 18.04
Sol.i.hjertet - 27 - PP8 - EL 03.04 - IKM 18.04



Søndag 19.april

Ønskerbarn24 - 25(8april) - PP13 - B1 - EL 01.04 - IKM 18/19.04
SoonToBeMama - 29år - PP12 (Første med Letrozol) - B1 - EL ca. 04.04 - IKM ca 19.04




Usikker IKM





Gravid :excited001




TR :smiley-angry016






Over IKM / Usikker / Ventende :confused005


Ikke oppdatert

Forresten b1 her! Så jeg glemte den:hilarious:
 
Tusen takk!! Ja så utrolig spennende!! Holder liv i håpet!:woot:

Håper virkelig det er din tur også nå!! Håper dette blir gruppen full av små mirakler:joyful::Heartblue:Heartpink
Tusen takk!! Håper det klaffer snart :)
Håper på mange under gravidelista denne pp :)
 
CD 4
Første dobbeldosen er tatt og jeg er helt slått ut, men var trøtt før jeg tok de så aner ikke om det er tilfeldig :)
20200324_143442.jpg


Hvordan går det med dere andre?:love7
 
På hvilken CD starter dere som tester etter EL, testingen? :)
Denne PP tenkte vi å prøve å ha sex annenhver dag, men vil teste etter EL også, så tenker å starte i morgen på CD 6 :)
 
På hvilken CD starter dere som tester etter EL, testingen? :)
Denne PP tenkte vi å prøve å ha sex annenhver dag, men vil teste etter EL også, så tenker å starte i morgen på CD 6 :)
Kommer litt an på hvor mye is jeg har i magen eller om jeg er utålmodig. Men som oftest begynner jeg å teste rundt dag 10:happy:
Pleier du å ha tidlig eggløsning?:)
 
På hvilken CD starter dere som tester etter EL, testingen? :)
Denne PP tenkte vi å prøve å ha sex annenhver dag, men vil teste etter EL også, så tenker å starte i morgen på CD 6 :)


Startet CD6 da jeg ikke aner når jeg har EL, er på første PP.:)
 
På hvilken CD starter dere som tester etter EL, testingen? :)
Denne PP tenkte vi å prøve å ha sex annenhver dag, men vil teste etter EL også, så tenker å starte i morgen på CD 6 :)
Monitoren min vil at jeg skal begynne i morgen. Supplerer med strimler fra CD 10-12 tenker jeg. :)
 
Da har stoffskiftet mitt endelig stabilisert seg og ser kjempe fint ut :D så no ligger alt til rette for en baby. Mannen er også hjemme pga permitering så hverdagen er ikkje stressene, og eg som stresser sånn med tyding av eggløsningtester tenkte å legge det vekk denne mnd og heller ha ofte sex siden mannen er opplagt hehe :D Mer optimistisk nå enn eg var for noen dager siden ! Jenter la dette vere mnd vår :Heartbigred MASSE lykke til til alle :Heartred:Heartblue
 
Kommer litt an på hvor mye is jeg har i magen eller om jeg er utålmodig. Men som oftest begynner jeg å teste rundt dag 10:happy:
Pleier du å ha tidlig eggløsning?:)
Vanligvis ikke, men tenkte kanskje jeg skulle prøve å starte tidlig for å være helt sikker på at jeg ikke går glipp av noe :) helt sikkert bortkastet, men :p
Har startet rundt 9-10 tidligere jeg også :D
 
Da har stoffskiftet mitt endelig stabilisert seg og ser kjempe fint ut :D så no ligger alt til rette for en baby. Mannen er også hjemme pga permitering så hverdagen er ikkje stressene, og eg som stresser sånn med tyding av eggløsningtester tenkte å legge det vekk denne mnd og heller ha ofte sex siden mannen er opplagt hehe :D Mer optimistisk nå enn eg var for noen dager siden ! Jenter la dette vere mnd vår :Heartbigred MASSE lykke til til alle :Heartred:Heartblue
Heier på deg! å henger meg på her, la dette være mnd vår :Heartred
 
Da har stoffskiftet mitt endelig stabilisert seg og ser kjempe fint ut :D så no ligger alt til rette for en baby. Mannen er også hjemme pga permitering så hverdagen er ikkje stressene, og eg som stresser sånn med tyding av eggløsningtester tenkte å legge det vekk denne mnd og heller ha ofte sex siden mannen er opplagt hehe :D Mer optimistisk nå enn eg var for noen dager siden ! Jenter la dette vere mnd vår :Heartbigred MASSE lykke til til alle :Heartred:Heartblue
Her er vi hjemme begge to, jeg med hjemmekontor og mannen sitter stand-by og jobber litt innimellom. Merker at spesielt han har godt av det, og er langt mer opplagt enn tidligere. Det slo meg i går at vi kan ha sex midt i arbeidstiden, helt uten at noen merker det. Rett på teammøte med pulesveis. Neida. Joda. Neida! (Eller joda, men kan kanskje unngå pulesveisen). :hilarious:
 
På hvilken CD starter dere som tester etter EL, testingen? :)
Denne PP tenkte vi å prøve å ha sex annenhver dag, men vil teste etter EL også, så tenker å starte i morgen på CD 6 :)
Jeg er tom for el-tester så må bestille fortere enn svint! Dette er første hele syklus etter spiraluttak, så usikker på når el kommer. Tidligere har den kommet mellom CD 10 og CD 12, så bør begynne å teste tidlig. Hvis jeg bestiller i dag, begynner jeg å teste med en gang testene kommer. Forhåpentligvis er testene her innen CD7. Babyplan har vært veldig kjapp på forsendelsene, heldigvis :)
 
Vanligvis ikke, men tenkte kanskje jeg skulle prøve å starte tidlig for å være helt sikker på at jeg ikke går glipp av noe :) helt sikkert bortkastet, men :p
Har startet rundt 9-10 tidligere jeg også :D
Ja, også er det jo ganske gøy å teste!:angelic:
 
Jeg er tom for el-tester så må bestille fortere enn svint! Dette er første hele syklus etter spiraluttak, så usikker på når el kommer. Tidligere har den kommet mellom CD 10 og CD 12, så bør begynne å teste tidlig. Hvis jeg bestiller i dag, begynner jeg å teste med en gang testene kommer. Forhåpentligvis er testene her innen CD7. Babyplan har vært veldig kjapp på forsendelsene, heldigvis :)
Så spennende! Satse på du får testene kjapt så du får startet testingen :D
Lykke til :Heartred
 
Back
Topp