Ikm uke 15

C9 og el nærmer seg. Har vært veldig hektisk på jobb i det siste (er sykepleier) men har litt fri under EL nå noe som passer bra. :)

CD9 her også!! Veldig spent på den kommende uken kjenner jeg.. håper så inderlig at ting går etter planen! At vi treffer EL og at det klaffer:rolleyes:
 
Herregud! Hvor dum går det an å bli? Har jo hørt at man ikke skal bruke et hvilket som helst glidemiddel fordi mange av de inneholder sæddrepende stoffer. Så jeg og mannen lette etter et som ikke inneholdt det. Spurte på apoteket og fikk durex natural gel. Den bruker vi flittig for å si det sånn. sexlysten er ikke helt på topp så tar litt tid før kroppen er med. Skulle dobbeltsjekke i går at det ikke var med på å gjøre det vanskeligere å bli gravid - og jo da, selv om den ikke direkte dreper sæden så gjør den det ikke lettere. :facepalm::facepalm:Den hemmer fremkommeligheten deres :banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:
Så ja, fader! :arghh::arghh: Har sikkert kødda til 2 pp med det helsikes middelet. Nå har vi bestilt concieve pluss
 
Bestilte også make sure EL test og tidligtester. Er lei av babyplan og de dumme skyggene. Håper alt kommer frem i tide. De reklamerer med 2 dagers levering. Er CD11 i dag. EL forventet CD15 :D
 
Herregud! Hvor dum går det an å bli? Har jo hørt at man ikke skal bruke et hvilket som helst glidemiddel fordi mange av de inneholder sæddrepende stoffer. Så jeg og mannen lette etter et som ikke inneholdt det. Spurte på apoteket og fikk durex natural gel. Den bruker vi flittig for å si det sånn. sexlysten er ikke helt på topp så tar litt tid før kroppen er med. Skulle dobbeltsjekke i går at det ikke var med på å gjøre det vanskeligere å bli gravid - og jo da, selv om den ikke direkte dreper sæden så gjør den det ikke lettere. :facepalm::facepalm:Den hemmer fremkommeligheten deres :banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:
Så ja, fader! :arghh::arghh: Har sikkert kødda til 2 pp med det helsikes middelet. Nå har vi bestilt concieve pluss


Har gått i samme fella flere ganger...:shifty: Men jeg visste ikke engang at glidemiddel kunne være sæddrepende/hemmende, så jeg tenkte ikke noe på det før jeg tilfeldigvis leste om det her inne for noen uker siden!

Prefert kom i posten her for noen dager siden, og den testa vi i går! Seige greier:hilarious:
 
Melder meg inn her jeg, tror jeg har el imorgen. :)

Spøkelse 28 - PP20 - B1 - EL 23.03 - IKM 08.04
 
Bestilt 10 tidligtester, 10 vanlige og to digitale. Jeg er klar:p
 
ENDELIG maksimal på monitoren og el er i morgen, tre dager senere enn antatt! Hurra! Fikk lagt inn aksjer sent i går kveld og Håååper å lokke mannen, som begynner å bli litt lei, på en runde i kveld også siden det ikke er mulighet i morgen! :) herregud så deilig! Så får vi se om jeg klarer holde meg til de 2 billigtestene jeg har, eller om jeg lar meg friste og bestiller en drøss :p planene er egentlig å holde seg til 10dpo:joyful:
 
ENDELIG maksimal på monitoren og el er i morgen, tre dager senere enn antatt! Hurra! Fikk lagt inn aksjer sent i går kveld og Håååper å lokke mannen, som begynner å bli litt lei, på en runde i kveld også siden det ikke er mulighet i morgen! :) herregud så deilig! Så får vi se om jeg klarer holde meg til de 2 billigtestene jeg har, eller om jeg lar meg friste og bestiller en drøss :p planene er egentlig å holde seg til 10dpo:joyful:
Grattis med EL! :D Nyt dagene i DPO land. Kommer etter deg om en liten uke! :p
 
Takk. 2 dager til dpo land og da er det ikke mer i min makt å gjøre, og det føles alltid like godt! Gleder meg til vi er flere der og skal på symptomjakt:hilarious::Heartred
Ja enig! Alltid digg å være ferdig med "jobben" og bare håpe! Gleder meg til symptomjakt! Det er vel den beste delen av hele prøveperioden:p
 
Har du brukt monitor lenge? Tester du på mårningen eller sparer du opp urin og tar litt ut på dagen? :)
Dette blir pp3 med monitoren. Tester om morgenen når jeg står opp. Spennende og se denne mnd. Fikk maksimal på fag 13 sist mnd. Høy idag på dag 11. Har du brukt monitoren lenge?
 
Ja enig! Alltid digg å være ferdig med "jobben" og bare håpe! Gleder meg til symptomjakt! Det er vel den beste delen av hele prøveperioden:p
Helt klart. Er en psykisk påkjenning når El ikkje er fast hver mnd. Jeg blir iallfall veldig stresset av det, så godt når jeg vet vi traff og kan slappe av og vente på symptomene:hilarious: ja, dagene er lange, men gud så spennende! :)
 
Dette blir pp3 med monitoren. Tester om morgenen når jeg står opp. Spennende og se denne mnd. Fikk maksimal på fag 13 sist mnd. Høy idag på dag 11. Har du brukt monitoren lenge?
Nei, er første mnd. Har jo ikke tenkt på at jeg kan endre tiden selv, men er igrunn veldig greit å bare ta det på mårningen også, eneste er at jeg pleier få positiv på ettermiddagen, så fikk maksimal i dag og føler egentlig el var i dag. Får håpe det nærmer seg for deg, godt å være ferdig med den:joyful:
 
Helt klart. Er en psykisk påkjenning når El ikkje er fast hver mnd. Jeg blir iallfall veldig stresset av det, så godt når jeg vet vi traff og kan slappe av og vente på symptomene:hilarious: ja, dagene er lange, men gud så spennende! :)
Ja skjønner veldig godt hva du mener! Er jo enda kjipere om man ikke en gang er sikker på at muligheten er der.. så lenge man har ca kontroll på EL er det jo en god sjanse, så da er det bare å senke skuldrene :Heartred
 
Nærmer seg positiv El test her. CD14 i dag. Den er nok knallpositiv i morgen. 1 dpo på lørdag da. Gleder meg til det :happy:
Tester du bare en gang for dagen? :) om det er strimmeltester så fikk jeg alltid positiv på ettermiddag/kveld. Brukte ikke morgenurin på de da det ikke er anbefalt :) kan være du vet det,. En tenkte å tipse i tilfelle:)
 
Nei, er første mnd. Har jo ikke tenkt på at jeg kan endre tiden selv, men er igrunn veldig greit å bare ta det på mårningen også, eneste er at jeg pleier få positiv på ettermiddagen, så fikk maksimal i dag og føler egentlig el var i dag. Får håpe det nærmer seg for deg, godt å være ferdig med den:joyful:
Fikk maksimal idag:) regna feil igår, er på dag 13 idag; så el samme dag som sist mnd. Hadde kun 1 dag med høy før Max denne mnd. Like greit så kan jeg spare på testene ;) så da blir vel el imårå og jeg får nok en normal syklus denne mnd også på 27 dager:) Ligger her med beina i været etter aksjelegging:rolleyes:
 
Tester du bare en gang for dagen? :) om det er strimmeltester så fikk jeg alltid positiv på ettermiddag/kveld. Brukte ikke morgenurin på de da det ikke er anbefalt :) kan være du vet det,. En tenkte å tipse i tilfelle:)

På babyplan står det vel faktisk at man skal bruke morgenurin om jeg ikke husker feil, men ja, er fult klar over det :happy:

Jeg gidder ikke teste så mye denne gangen. Har alltid positiv over 3 dager så ingen kort topp som må letes etter flere ganger om dagen her. Blitt positiv CD14 kveld de siste 3 syklusene og ikke negativ igjen før CD17. Føler meg trygg på at det samme skjer igjen nå. Sjekker om den er positiv imorgen tidlig just in case :)
 
Back
Topp