Ikm uke 15

Drikker grapefruktjus og hostesaft nå og etter EL skal jeg bruke wild ham og spise ananas:p skal ta wild Jam da jeg mistenker lite progesteron. Har de siste mnd begynt å spotte før mens, noe jeg ALDRI har opplevd før, og det kan komme av lavt progesteronnivå:)

Får håpe det blir en liten julegave på oss alle da! Man vet jo aldri med disse kjerringrådene, men hvorfor ikke :D:p
 
Noen andre her inne som skal prøve noe nytt i forhold til tidligere PP? Kjerringråd ol.:p

Selv drikker jeg grapefruktjuice hver morgen fra i dag av (CD 5) og spiser valnøtter. Skal også prøve å tempe denne PP!!! Gleder meg, termometer kommer i dag eller i morgen :D

Ingen kjerringråd, men tenkte jeg skal prøve grapefruktjuice også. Skal valnøtter hjelpe også? Ellers skal jeg prøve eggløsningstester - alt er jo nytt for meg :p
 
Ingen kjerringråd, men tenkte jeg skal prøve grapefruktjuice også. Skal valnøtter hjelpe også? Ellers skal jeg prøve eggløsningstester - alt er jo nytt for meg :p
Har lest at valnøtter skal hjelpe ja! Vil virkelig anbefale eggløsningstester! vi hadde første PP forrige måned og ble utrolig nok gravid, men endte dessverre i tidlig SA. men eggløsningstester hver ettermiddag/kveld fra en uke før EL og så morgen og kveld de nærmeste dagene hjalp oss veldig å få kontroll på når EL var:D

Håååper det! :) merker alt masse El slim, er på dag 10, så venter El om 4 dager ca, så føler jeg har effekt
Uuuu! Spennende. Heldig du som ligger et par dager foran! Gjør ikke annet enn å vente på EL nå i disse dager, er jo for det meste hjemme pga viruset... skal i hvert fall ikke stå på at jeg ikke slapper av denne PP! :laughing002
 
Har lest at valnøtter skal hjelpe ja! Vil virkelig anbefale eggløsningstester! vi hadde første PP forrige måned og ble utrolig nok gravid, men endte dessverre i tidlig SA. men eggløsningstester hver ettermiddag/kveld fra en uke før EL og så morgen og kveld de nærmeste dagene hjalp oss veldig å få kontroll på når EL var:D


Uuuu! Spennende. Heldig du som ligger et par dager foran! Gjør ikke annet enn å vente på EL nå i disse dager, er jo for det meste hjemme pga viruset... skal i hvert fall ikke stå på at jeg ikke slapper av denne PP! :laughing002
Ja. Jeg har ikke gjort annet enn å telle ned omtrent, syntes tida før er verre enn dpo land er så styr når skal vi ha sex, hvor ofte osv, så er det fire dager til og jeg har roen. Så fort jeg får maksimal så blir det hver dag fra da av, og da har jeg gjort det jeg kan:p er lange dager å vente ja, mye hjemme vi også så blir tid til ekstra kos og er mer avslappet så håper det hjelper på:)
 
Har så lyst at det skal klaffe denne gangen, er liksom siste sjans til en 2020-baby. Kommet til PP7 og begynner å bli litt utålmodig kjenner jeg. Førstemann satt på PP5, så håper nestemann snart finner det for godt å bli unnfanget:p Tenker å drikke grapefruktjuice før EL og spise ananas etter, og rikelig med aksjer, selvsagt:p Håper på fine tester for alle!:D
 
Noen med betenkeligheter ang desemberbarn? Jeg går ikke glipp av en pp, og nestemann er velkommen også i desember. Eneste jeg tenker litt på er at eventuell termin blir lillejulaften. Sjeldent de kommer akkurat på termin, men faren for å føde på julaften er jo tilstede. Den dagen vil jeg heller tilbringe med vesla:Heartred Ellers ser jeg ingen negative sider med det, selv om jeg vet at flere mener noe om det. Det blir da folk av barn født i desember også:p
 
Noen med betenkeligheter ang desemberbarn? Jeg går ikke glipp av en pp, og nestemann er velkommen også i desember. Eneste jeg tenker litt på er at eventuell termin blir lillejulaften. Sjeldent de kommer akkurat på termin, men faren for å føde på julaften er jo tilstede. Den dagen vil jeg heller tilbringe med vesla:Heartred Ellers ser jeg ingen negative sider med det, selv om jeg vet at flere mener noe om det. Det blir da folk av barn født i desember også:p
Haha, beste jeg har hørt! Blir nok folk av barn født i desember:laughing001 Ja, det vil jeg jo tørre å håpe på. Har alltid ønsket meg en liten sommer bebis, da jeg selv er født i juni, men som du sier er vi ikke interessert i å gå glipp av en eneste PP uten at vi må her heller. Ble jo gravid forrige PP, og sien svigermor har mast i årevis om første barnebarnet (og visste at vi prøvde), ble det naturlig for oss å fortelle det til henne mer eller mindre nesten like fort som vi visste det selv. Noe jeg angrer litt på, for hun er jo helt knust nå etter hun fikk vite om tidlig SA:( Så jeg og mannen er enige om at vi må få farten opp og få det til å klaffe! Håper jo ikke det skal bli så alt for vanskelig da vi fikk det til på første PP, selv om det ikke endte slik vi håpet..:Heartpink
 
Har så lyst at det skal klaffe denne gangen, er liksom siste sjans til en 2020-baby. Kommet til PP7 og begynner å bli litt utålmodig kjenner jeg. Førstemann satt på PP5, så håper nestemann snart finner det for godt å bli unnfanget:p Tenker å drikke grapefruktjuice før EL og spise ananas etter, og rikelig med aksjer, selvsagt:p Håper på fine tester for alle!:D
Kjenner på det samme. Ønsket er såååååå stort for 2020 baby. Sist satt den på 2. PP, så er litt sorg over at det tar så tid når, siden alle sier en er så superfertil etter en har født. Vi får krysse fingrene for at påskeuka er full av fine babystreker:)
 
Noen med betenkeligheter ang desemberbarn? Jeg går ikke glipp av en pp, og nestemann er velkommen også i desember. Eneste jeg tenker litt på er at eventuell termin blir lillejulaften. Sjeldent de kommer akkurat på termin, men faren for å føde på julaften er jo tilstede. Den dagen vil jeg heller tilbringe med vesla:Heartred Ellers ser jeg ingen negative sider med det, selv om jeg vet at flere mener noe om det. Det blir da folk av barn født i desember også:p
Ja, har tenkt mye på det. Ønsket egentlig å hoppe over denne PP, men siden vi er i gang så får det bare være. Romjulsbaby ønsker jeg, og før går også fint, men på lilleaften-2.juledag håper jeg å slippe å ligge på føden. Visst blir det folk av de også, vil bare ha baby i magen jeg, så får vi ta det som det kommer, tenker jeg :)
 
Ah. Okok. Var ikke for å pirke, vil påpeke det, var bare informansjon. Veldig kjekt at vi blir flere, er veldig få denne uka, er jo på en måte positiv, men kjekt å være flere :)

Bra du sa i fra, det var en ren skrivefeil :D Har 27-28 dager syklus og er på cd5 i dag så 11. april stemmer :)
 
Håper det kommer flere til etterhvert, kjekt å ha en plass å skravle. Ser forresten at jeg ligger under fredag 10/4, men har IKM 11/4. Flisespikkeri, så jeg kan godt stå der jeg står, bare så det nå:p
 
Håper det kommer flere til etterhvert, kjekt å ha en plass å skravle. Ser forresten at jeg ligger under fredag 10/4, men har IKM 11/4. Flisespikkeri, så jeg kan godt stå der jeg står, bare så det nå:p
Jeg og :p:D
 
Noen med betenkeligheter ang desemberbarn? Jeg går ikke glipp av en pp, og nestemann er velkommen også i desember. Eneste jeg tenker litt på er at eventuell termin blir lillejulaften. Sjeldent de kommer akkurat på termin, men faren for å føde på julaften er jo tilstede. Den dagen vil jeg heller tilbringe med vesla:Heartred Ellers ser jeg ingen negative sider med det, selv om jeg vet at flere mener noe om det. Det blir da folk av barn født i desember også:p

Jeg er selv født i romjulen, og har null betenkeligheter med å få desemberbarn. Ja, kjipt å føde på julaften eller bursdagen min, men ingen krise. Om ungen blir født julaften, står han nok det over, tenker jeg, selv om det er litt kjipt.

Jeg håper inderlig å få et desemberbarn, og få et 2020-barn. Men har ikke kjempehåp.. Brukte 6 måneder forrige gang, og er nå bare i pp2.

OG nå er det mye mer ork og tiltak med sex.. Har null sexlyst, og er konstant sliten, og det er mannen også.. Nasse Nøff være lovet for el-tester, så vi kan gjøre målrettede forsøk, og ikke "må" ha sex annenhver dag i ukesvis :p
 
Håper det kommer flere til etterhvert, kjekt å ha en plass å skravle. Ser forresten at jeg ligger under fredag 10/4, men har IKM 11/4. Flisespikkeri, så jeg kan godt stå der jeg står, bare så det nå:p
Fikset :) og ja, håper på det. Syntes det er så gøy å ha noen å fjase med som er så nærme.. Tester om dagen og er så spent på om det blir El lørdag eller søndag. Håååper lørdag:)
 
Back
Topp