Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syklusdag 13, 8 dager etter siste tablett med letrozol. Øverste strimmel fra idag tidlig, nederst igår kveld. Forventer vel EL tidligst mandag, mulig tirsdag-onsdag. Så håper den plutselig er sterk og fin med sminkefjerner imorgen kveld, venter til da med å teste neste gang
Vis vedlegget 221919
Hurra! Skal føre deg opp igjen med det sammeKan du føre meg opp igjen? Nå viser det seg at gubben er hjemme på el allikevel så da får jeg blitt med denne ikm gruppen allikevel
Jeg bruker også denne. Kan man se ut i fra strekene om det kan nærme seg. Eller skal man ikke bry seg om disse? Skal ha el 1 april. Men tok i forgårs og i går og den jeg tok i går er sterkere enn den dagen før. Lurer på om el kan komme tidligere enn planlagt.
Jeg bruker også denne. Kan man se ut i fra strekene om det kan nærme seg. Eller skal man ikke bry seg om disse? Skal ha el 1 april. Men tok i forgårs og i går og den jeg tok i går er sterkere enn den dagen før. Lurer på om el kan komme tidligere enn planlagt.
Tenker denne er negativ, men at en positiv test er rett rundt hjørnet
Hmm, blir ikke helt klok på denne jeg.. Positiv eller negativ?
Spennende Jeg begynner å teste på søndag. Håper på el rundt onsdag Håper du får positiv test snart! Mine er også veldig negative før de blir superpositive!Syklusdag 13, 8 dager etter siste tablett med letrozol. Øverste strimmel fra idag tidlig, nederst igår kveld. Forventer vel EL tidligst mandag, mulig tirsdag-onsdag. Så håper den plutselig er sterk og fin med sminkefjerner imorgen kveld, venter til da med å teste neste gang
Vis vedlegget 221919
Spennende Jeg begynner å teste på søndag. Håper på el rundt onsdag Håper du får positiv test snart! Mine er også veldig negative før de blir superpositive!
Hmm, blir ikke helt klok på denne jeg.. Positiv eller negativ?
Fikk slim i sted, så håpet er jo der. Men her er det ikke snakk om NÅR eggløsning kommer dessverre, men OM den kommer. Har kraftig anovulasjon og får ikke eggløsning av meg selv. Så spørs om tablettene har hjulpet denne måneden eller ei. Vi får se hva som skjer
Håper virkelig at de virkerFikk slim i sted, så håpet er jo der. Men her er det ikke snakk om NÅR eggløsning kommer dessverre, men OM den kommer. Har kraftig anovulasjon og får ikke eggløsning av meg selv. Så spørs om tablettene har hjulpet denne måneden eller ei. Vi får se hva som skjer
Masse slim nå plutselig
Herlighet så spennende. Håper virkelig du får el. Temper du også?
Hurra! Skal føre deg opp igjen med det samme
Jeg våkner så ofte i løpet av natten, så ga det opp etter en liten periode. Får sjelden korrekte målinger Men bruker digital eggløsningstest fra CB når jeg "leter" etter EL med mindre jeg har kontroll hos gynekolog.