..spireliten..
Forumet er livet
Hvilke kjerringråd skal dere benytte dere av denne pp??
Prøvde meg på grapefrukt juice. Men nei! Det skal jeg ikke drikke mer av[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men starter ikke folk å teste etter el veldig tidlig da?[emoji12]
Jeg spurte gyn om dette da jeg kun har to-tre dager med lite blødning. Men her er slimhinna tykk og fin. Han sa at det var ingen sammenheng mellom hvor kraftig mens man har og tykkelsen på slimhinna Så da har du en ting mindre å tenke på
Blir nok sterkere snart skal du se Heia heia!I dag er el-testen svakere.. blæææ...
I dag er el-testen svakere.. blæææ...
Blir nok sterkere snart skal du se Heia heia!
det er vel nesten 1 uke til du venter eggløsning? den kommer nok sterkt tilbake!
Det stemmer! Hvert minste lille tegn på hva som helst må jo analyseres under denne prøvingenÅh, så godt å høre! Takk! Man blir alltid glad over en ting mindre å tenke på, man bekymrer seg jo nok over alt mulig som potensielt kan være galt
Gikk på en "smell" på helsekosten i dag og endte opp med å kjøpe inn både salvie-te og dong quai vet ikke helt om jeg har trua en gang, men fant ut at jeg bare MÅ gjøre det jeg kan for å kanskje få el et par dager tidligere denne måneden (samboer reiser bort på de beste dagene ). Blir spennende å prøve!
Er også veldig spent på om jeg får litt større tr (håper selvfølgelig jeg slipper å finne det ut) med bruk av dong quai, jeg blør så lite så er redd for at jeg har tynne slimhinner! Om det har noen egentlig sammenheng da..
Jeg tror nok lett tr heller kommer av at det ikke er lenge siden du faktisk hadde tr.Hva tror dere.. de to siste pp har jeg drukket salvie-/lakrisrot-/ ingefærte og begge gangene har jeg fått el 5 dager før (cd13 istede for cd18). Drikker toppen to kopper om dagen, det skal jo øke blodtilførselen til livmor, men jeg har en ekstremt lett tr denne gangen, men også sykluskluss.. ikke sikkert det er teen som gir tidligre el, men det kan jo hende. Og det kan hende at den tuller litt med syklus.. kan det være greit å stå over en pp?
Teen hjelper litt på å drikke mindre kaffe da [emoji14] også er det jo "ingen bevist effekt".
Hva tror dere.. de to siste pp har jeg drukket salvie-/lakrisrot-/ ingefærte og begge gangene har jeg fått el 5 dager før (cd13 istede for cd18). Drikker toppen to kopper om dagen, det skal jo øke blodtilførselen til livmor, men jeg har en ekstremt lett tr denne gangen, men også sykluskluss.. ikke sikkert det er teen som gir tidligre el, men det kan jo hende. Og det kan hende at den tuller litt med syklus.. kan det være greit å stå over en pp?
Teen hjelper litt på å drikke mindre kaffe da [emoji14] også er det jo "ingen bevist effekt".