IKM uke 14

Begynt å spotte lyserosa så da kan jeg nok settes på TR.
Gratulerer til alle som har fått positiv test og lykke til videre til alle sammen :Heartred
Mange klemmer!
 
Jeg mistet litt motivasjonen noen dager og gadd ikke teste mer da jeg ble overbevist om at det ikke blir noe nå.. Men, vet jeg ikke har noe å klage på så i dag tok jeg fatt med fokus på ny PP, bestilte flere tester og klar for å få koko i neste runde med masse tester. Bestilte tidlige denne gangen, haha.

IKM i morgen og dagen-før-tegnene har begynt å melde seg med litt kramper. Helt greit, så er vi i gang med neste. Mannen var så søt i dag og har begynt å engasjere seg- han begynte å lese i noen svangerskapsbøker jeg har fått av ei venninne og bestilte vitaminer til seg selv på eget initiativ. *smelt*.

veldig glad på dere med to streker sine vegne og heier videre på alle som snart skal inn i ny PP. God lørdag ta damer!!!
 
Jeg mistet litt motivasjonen noen dager og gadd ikke teste mer da jeg ble overbevist om at det ikke blir noe nå.. Men, vet jeg ikke har noe å klage på så i dag tok jeg fatt med fokus på ny PP, bestilte flere tester og klar for å få koko i neste runde med masse tester. Bestilte tidlige denne gangen, haha.

IKM i morgen og dagen-før-tegnene har begynt å melde seg med litt kramper. Helt greit, så er vi i gang med neste. Mannen var så søt i dag og har begynt å engasjere seg- han begynte å lese i noen svangerskapsbøker jeg har fått av ei venninne og bestilte vitaminer til seg selv på eget initiativ. *smelt*.

veldig glad på dere med to streker sine vegne og heier videre på alle som snart skal inn i ny PP. God lørdag ta damer!!!
Mange klemmer! Håper spiren sitter raskt
 
Dagens ikmere! Hvordan går det?
♡ Lørdag 10. April ♡
MSE93 - 27 år - PP1 - B2 - EL 27.3 (ca) - IKM 10.4 (ca)
Morellakris - 34år - PP38 - B1 - EL 28.3 - IKM 10 .4
EL ble noen dager forsinket, så da blir vel IKM også det. 10dpo i dag og blenda test, men beholder håpet noen dager til :)
 
Hvordan går det med dere?
♡ Søndag 11. April ♡
Morell88 - 32 år- PP6- B2 - EL- 28.03 - IKM 11.04
Lykketroll1 - 27 år - PP 1/2 - B2 - EL ca 28 - IKM mellom 11-12.april
Snorkfrøken95 - 25 år - PP10 - B1 - EL ca 28.03 - IKM ca 11.04
 
Feilpost
 
Snorkfrøken95 - 25 år - PP10 - B1 - EL ca 28.03 - IKM ca 11.04

Melder meg inn her da jeg fikk positiv (tror jeg) eggløsningstest i ettermiddag :) satser på eggløsning i morgen. Skal fortsette å teste i morgen for å se om de LH nivået stiger eller synker. Krysser fingrene for et julemirakel :angelic:
Hvordan går det?
 
TR kom her i dag som ventet :( Nå blir det å ta kontakt med lege og evt gynekolog, da vi har prøvd i over 1 år. Vi har ikke fått en eneste positiv test på denne tiden, så nå håper jeg å finne svar på hvorfor. Også krysser jeg fingrene for at vi kan få en 2022 baby :angelic: Jeg kommer nok til å fortsette å henge litt på forumet og i IKM grupper framover også, så kan hende noen av oss treffes senere :) Min neste IKM gruppe blir nok uke 19 eller 20, ligger å vipper imellom.

Gratulerer så mye til alle med spirer i magen etter denne PP! :happy:
 
TR kom her i dag som ventet :( Nå blir det å ta kontakt med lege og evt gynekolog, da vi har prøvd i over 1 år. Vi har ikke fått en eneste positiv test på denne tiden, så nå håper jeg å finne svar på hvorfor. Også krysser jeg fingrene for at vi kan få en 2022 baby :angelic: Jeg kommer nok til å fortsette å henge litt på forumet og i IKM grupper framover også, så kan hende noen av oss treffes senere :) Min neste IKM gruppe blir nok uke 19 eller 20, ligger å vipper imellom.

Gratulerer så mye til alle med spirer i magen etter denne PP! :happy:
Lykke til!
 
Back
Topp