Kitty
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Tror heller jeg er lenger på veiOi! 3+ en uke før? Det hadde ikke jeg med mine tvillinger en gang! :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror heller jeg er lenger på veiOi! 3+ en uke før? Det hadde ikke jeg med mine tvillinger en gang! :O
Det er jeg og på dine vegne! Blir godt med forhåpentligvis noen svarTesten idag var helt blenda...
Men jeg fant faktisk en privat gynekolog i nærheten som har oppe i morgen, og fikk en time på ettermiddagen! Er så glad og letta for det, blir godt å bare få sjekket slimhinnen og alt sånt igjen.
Skulle uansett bestille meg en time til ny gynekolog snart for å få en ny til å se på meg og vurdere videre om jeg ikke ble gravid nå. I stad skrev jeg ned hele historien min siden januar 2019 da alt startet på ett ark som han kan se på. Det ble på 1,5 A4 side... Og jeg skrev så smått jeg kunne for å prøve og få plass til alt på en side, men det gikk ikke. Og alt er bare datoer på gynekologbesøk, for når jeg har gått på ulike hormoner osv. Blir sliten av å se på det, ikke rart de to siste årene har vært tøffe! Men spent på i morgen nå!
Så dumt masse lykke til neste pp!Her kom TR i går. Skuffelsen har heldigvis gått over nå.
Håper det er ett godt tegnBlenda i dag også, 11 dpo. Helt sinnsyke menssmerter i går og i dag, har tatt smertestillende. Typisk menssmerter, bare sterkere enn de pleier rett før mensen. Dette ligner mer på de smertene jeg har under mensen og el
Takk Håper selv, men har ikke helt troa dessverreHåper det er ett godt tegn
Mange klemmer!Tanta kom igår kveld gratulerer til dere med positiv test
Ingen TR enda. Krampene derimot, de har herjet de siste dageneDagens ikmere! Hvordan går det?
♡ Lørdag 10. April ♡
MSE93 - 27 år - PP1 - B2 - EL 27.3 (ca) - IKM 10.4 (ca)
Morellakris - 34år - PP38 - B1 - EL 28.3 - IKM 10 .4
Mange klemmer!Ingen TR enda. Krampene derimot, de har herjet de siste dagene
Negativ test i dag, men ser jo så klart skygge
Tipper TR kommer ila helgen..
Venting er det verste med hele prøvingen! Håper du slipper å vente så lenge!Vente vente vente... Tolket eggløsningsslim til at IKM er idag eller imorgen, men ingen eksakt vitenskap, så... Venting er kjedelig... Ingen tegn hverken den ene eller andre veien, men har liten tro...
Ja, det er nervepirrende, gruer meg denne mnd til å evt få mensen, fallhøyden føles plutselig mye større enn tidligere...Venting er det verste med hele prøvingen! Håper du slipper å vente så lenge!
Mange klemmer! Lykke til hos gyn!Fikk mensen igår kveld med ett brak... Blør som en foss! Så utsatte gynekologtimen 13 dager sånn at man kan se hvordan ting er da