Det håper jeg også!Blir spennende å se utover da håper det er babystrek!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det håper jeg også!Blir spennende å se utover da håper det er babystrek!
Ønsker deg masse lykke til med ivf! Håper spira sitter på første innsettDa har jeg offisielt gitt opp, og kan likeså godt settes på TR.
13 dpo, og ikke et tegn til strek. TR dukker nok opp i løpet av helgen Men da kan jeg ringe inn mens til Rikshospitalet og få vite når jeg starter opp på Synarela sprayen Så da flytter jeg meg over til assistert jentene. Selv om jeg sikkert slenger meg med i en ikm gruppe her igjen når jeg har startet IVF#2.
Ønsker dere alle er superfin vår, og gratulerer til alle med positive tester. Og lykke til til dere andre. Kommer til å følge med videre på hvordan det går med dere
Tusen takk!Ønsker deg masse lykke til med ivf! Håper spira sitter på første innsett
Mulig eg ser strek over alt no, men er det ikkje ein svak strek der?10 dpo og blenda test. Vet det fortsatt er relativt tidlig, men håpet blir bare mindre og mindre, dessverre..
Jeg stusset faktisk over det samme da jeg åpnet bildet her på forumet Måtte tilbake for å se på testen og jeg syns det er vanskelig å se.. Det er mer tydelig på bildet, så stoler liksom ikke helt på detMulig eg ser strek over alt no, men er det ikkje ein svak strek der?
Okei, ja skulle vel helst vert sterkare i virkeligheten om det var nokoJeg stusset faktisk over det samme da jeg åpnet bildet her på forumet Måtte tilbake for å se på testen og jeg syns det er vanskelig å se.. Det er mer tydelig på bildet, så stoler liksom ikke helt på det
Ikke sant.. får bare teste igjen i morgenOkei, ja skulle vel helst vert sterkare i virkeligheten om det var noko
Ser streker!Da har jeg fått disse to i dag. En på formiddag og en på kveld.
Kan vel ikke være falsk positiv på begge to???
Hvordan går det?Oliventre 32 år PP 1(2) - B2 - EL 25.03, IKM 09.04 Alt er litt ca, hatt en kort blødning etter MA - så vet ikke helt hvordan syklusen ligger an
Hvordan går det?Millemor87 - 33 år - B 2 - PP 4 - EL 26.03 - IKM 09.04
Hvordan går det?
Si ifra når du tør, men husk det at akkurat nå så er du gravidSitter her og håper på sterkere streker Syntes ikke min er sterk nok til at jeg tørr å sette meg på gravid helt enda.. Men håper såå at jeg snart kan det
Denne er fra i dag, ser en liten økning fra onsdag, men
4+6 så ganske fint tror nok EL havnet på 21.03Hvordan går det?
Da setter jeg deg på gravid4+6 så ganske fint tror nok EL havnet på 21.03
Hehe, gjør detDa setter jeg deg på gravid
Det hjelper lite- de overleve kun en time.Inseminering?
Oi! 3+ en uke før? Det hadde ikke jeg med mine tvillinger en gang! :OIngen tvil her ihvertfall og appene sier 4 +0