Tempen kan vel svinge litt selv om en er gravid? Håpet er vel ikke ute HELT ennåHer glimrer tanta med sitt fravær. Må jo komme, tempen sank jo rett ned idag!
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tempen kan vel svinge litt selv om en er gravid? Håpet er vel ikke ute HELT ennåHer glimrer tanta med sitt fravær. Må jo komme, tempen sank jo rett ned idag!
Du er søt. Men du kan sette meg opp på tr.Syns jeg ingenting om altså... Håper virkelig at det gir seg...
Nei, ikke før selveste TR er her.Tempen kan vel svinge litt selv om en er gravid? Håpet er vel ikke ute HELT ennå![]()
Asj altså... duste tante.Du er søt. Men du kan sette meg opp på tr.Masse lykke til til de som ikke har testet. Og Gratulerer så masse til de med streker
![]()
Ja, altså hvis den faller som et lodd er det jo litt annerledes... skikkelig kjipt altså...Nei, ikke før selveste TR er her.
Ja, tempen kan svinge, men når den faller som et lodd, så betyr det stort sett at tr er på vei.
Sent from my iPad using BV Forum
Hahaha, jeg dævver av sammenligningenLiker ikke at det ikke dukker opp flere positive tester her altså. Min grandonkel (som var fisker) sa alltid at "nasafiske" (som vil si at en får mye fisk på starten) aldri er bra. Da får en ofte mye fisk i starten og så er det slutt. Haha, for en sammenligning og håper ikke det er tilfelle her. Håper det kommer mange positive tester imorgen og lørdag...
Åå, dritt! Men vi takker og bukker for en ekstra dag i lutealfasen!Må bare melde at jeg spotter blod idag. Mest sannsynlig tr jamen kan jo se det an utover dagen. Men uansett hvis det er det, så ble lutealfasen vertfall en dag lenger.
![]()
Absolutt! Her kom el før tiden og lutealfase ble tilsvarende lengre.Åå, dritt! Men vi takker og bukker for en ekstra dag i lutealfasen!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Vi får se i morra om det er noser jo streken godt jo!![]()
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Haha, ja ikke sant. Fikk bare den følelsen siden det ble to gravide i starten på uken å så var det stoppHahaha, jeg dævver av sammenligningenMed uke 13 med en haug positive tester, og en god start her, var det doomed at det ikke skulle bli så mange flere? Hehe. Satser på en fin gjeng på lørdag
Her er det litt mindre av spottingen i dag, som egentlig aldri har vært veldig til spotting uansett. Bare brunlig utflod. Er dette tanta jeg skal ha denne gangen? Skjønner virkelig ingenting! Nesten så jeg lurer på om jeg bør ringe legen og høre. Kanskje det er rester etter SAen som klusser det til? :/
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Nei må ikke gi opp....Hmm, bare bitte litt mørk spotting så langt, kanskje jeg ikke skal gi opp helt enda..?ellers kommer tanta brakende når jeg skriver her og våger å få en forventning om at ikke alt er over
Ja vi må vel fortsette så lenge tanta ikke har dukka opp ennå...Så leit at så mange har fått tr allerede. Her er det skikkelige menssmerter, så jeg bare venter på det.
Samtidig hadde jeg skikkelige menssmerter sist jeg var gravid og, så håper fortsatt bittelitt.
Æsj, pudder, så kjedelig! Håper du får dagen til å gå og at neste pp kommer fort(hvis tr kommer da).
Her steg trmpen med 0.4 idag! Så rart! Føler meg kvalm og rar, og at noe er uvanlig...likevel føles det som om TR kommer når som helst. Løper på do for å sjekke.
Har ingen gtester liggende nå.