**IKM uke 14**

12 dpo og blenda test her og. Tempen sank litt og, så da var vel denne pp over og jeg kan vente på at tanta kommer imorgen (eller iløpet av helga). Skikkelig lei å sliten av å prøve. Motivasjonen er på bånn og jeg begynner å miste troen på at det skal klaffe for oss. 1 år kjennes lenge å prøve når en egentlig har ønsket barn i mange år (men bo situasjon og oppussing gjorde at vi valgte å vente litt).

Ja for jeg har helt plutselig blitt kvalm og kastet opp.. vondt i nedre magedel, sinna og lei meg for å så være happy.. TUNGE pupper.. kjennes ut som de faller i bakjen når jeg tar av bh'n..
El var alt for tidlig denne mnd, fikk en følelse og bare testet for å se,jammen var el der.. 5 dager før tiden.. humpihump.. tre fire dager etter de så stakk det i livmora å første jeg tenkte var -shit! Nå tror jeg det klaffa!
Hatt sånn før og da var jeg gravid..
Svei av 7 tester etter ikm den gang, alle negative.. men uka etter de igjen sp var den positiv..
Er så sliten.. dette er pp 11... *puh!* hehe

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ja men da er der jo håp enda da. Tant har jo ikke kommet, og hvis du fikk positiv sent forrige gang og?

Testegalskapen er allerede igang.. tenkte jeg skulle prøve å la vær hehe.. iallefall til lørdag.. kanskje .. hehe

Hehe. Er slitsomt å få negative tester ihvertfall. Det vet jeg etter ørten pp og over 1 år med prøving. Jeg er dritt lei av alt som heter å prøve å bli gravid.

Vi er flere som er lei det ja, tenker ofte at vi bare skal gi opp, men så vil jeg ikke helt slippe drømmen om flere barn heller, men nå begynner vi å nærme oss to år med prøving og mannen vil ikke ta prøverør, så jeg orket nok ikke snart lenger :(

Leo vil bli storebror <3

9 DPO og spotter.. Pleier ikke å gjøre det, tar det som et tegn på at tr er på vei, noen dager for tidlig...

Vi er flere som er lei det ja, tenker ofte at vi bare skal gi opp, men så vil jeg ikke helt slippe drømmen om flere barn heller, men nå begynner vi å nærme oss to år med prøving og mannen vil ikke ta prøverør, så jeg orket nok ikke snart lenger :(

Leo vil bli storebror <3
Huff ja. Dessverre er vi flere i samme båt. Skulle ønske vi slapp. Håper det klaffer snart for dere. Tok det lang tid med førstemann og?

Liker ikke at det ikke dukker opp flere positive tester her altså. Min grandonkel (som var fisker) sa alltid at "nasafiske" (som vil si at en får mye fisk på starten) aldri er bra. Da får en ofte mye fisk i starten og så er det slutt. Haha, for en sammenligning og håper ikke det er tilfelle her. Håper det kommer mange positive tester imorgen og lørdag...

Huff ja. Dessverre er vi flere i samme båt. Skulle ønske vi slapp. Håper det klaffer snart for dere. Tok det lang tid med førstemann og?
Ja, men ikke så lang tid og da prøvde vi ikke så hardt egentlig. Ble gravid når vi planla bryllupet vårt ;) tror jeg trenger noe annet å tenke på nå også, blir snart gal av å håpe og tro. I dag tisser jeg hele tiden, sulten hele tiden, så spiser og spiser. I tillegg har jeg vært kvalm og hatt vondt i puppa i flere dager. Når man går hjemme da, da er det vanskelig å ikke tenke på det!

Leo vil bli storebror <3

Må bare melde at jeg spotter blod idag. Mest sannsynlig tr ja :( men kan jo se det an utover dagen. Men uansett hvis det er det, så ble lutealfasen vertfall en dag lenger. :-)

Vis vedlegget 55699
skam dere damer;)

lurte meg til å ryke på en test;) var antydning til strek innen tidsfrist, men syntes ikke på bilde. Dette er tatt etter 15 min.. Ååååå.. Spent.. Ikm fredag...

Lineee83
ser jo streken godt jo! ;)

Her glimrer tanta med sitt fravær. Må jo komme, tempen sank jo rett ned idag!

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp