Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NeiJeg kan settes opp på TR..
Ønsker et hjertebarn ❤
Det blir en spennende dag da i morgenHåper du nærmer deg IKM
![]()
Jeg hiver meg påtestet idag, svaaaaaak strek.. Måtte legge godviljen til, men var noe
tar det med ro, men klart, pumpa banker litt ekstra. Jeg tror jeg har IKM 2- 4/4. Er veldig usikker..
It's a dateJeg skL også teste i morgen tidlig8 dpo.
Sent from my iPhone using BV Forum
Så spennende!Jeg hiver meg påtestet idag, svaaaaaak strek.. Måtte legge godviljen til, men var noe
tar det med ro, men klart, pumpa banker litt ekstra. Jeg tror jeg har IKM 2- 4/4. Er veldig usikker..
Bah, så utrolig dumt! Var ikke det veldig tidlig?Jeg kan settes opp på TR..
Ønsker et hjertebarn ❤
Så dumtJeg kan settes opp på TR..
Ønsker et hjertebarn ❤
Deal!!It's a date
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja, krysser alt jeg har. Ettersom jeg syns å skimte en svak rosa strek, så bør den vel være ørlite sterkere i morgen da.. Nervepirrende detteSå spennende!Håper testene blir sterkere og sterkere
![]()
Legg gjerne ut testen for tydehjelpJa, krysser alt jeg har. Ettersom jeg syns å skimte en svak rosa strek, så bør den vel være ørlite sterkere i morgen da.. Nervepirrende dette![]()
Det viktigeste er jo hva man ser selvSkal prøve, men den er jo ganke svak.
Jo, ho er søren i meg frekk nok til å komme busende inn 6 dager for tidlig!!Bah, så utrolig dumt! Var ikke det veldig tidlig?Lykke til i neste pp!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Større sjans for falsk negativ på kveldsurin, så tror ikke du skal ta det så tungtSkuffelse.....tror den er negativ.... Ser noe der, men er vel fordi jeg vil!!!! Og vet hvor streken SKAL være. Men, er klar for ny test i morgen![]()