**IKM uke 14**

Jeg kan settes opp på TR..

Ønsker et hjertebarn ❤

Det blir en spennende dag da i morgen :D Håper du nærmer deg IKM :)
Jeg hiver meg på :) testet idag, svaaaaaak strek.. Måtte legge godviljen til, men var noe :) tar det med ro, men klart, pumpa banker litt ekstra. Jeg tror jeg har IKM 2- 4/4. Er veldig usikker..
Jeg skL også teste i morgen tidlig :) 8 dpo.

Sent from my iPhone using BV Forum
It's a date :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg hiver meg på :) testet idag, svaaaaaak strek.. Måtte legge godviljen til, men var noe :) tar det med ro, men klart, pumpa banker litt ekstra. Jeg tror jeg har IKM 2- 4/4. Er veldig usikker..
Så spennende! :D Håper testene blir sterkere og sterkere :D

Jeg kan settes opp på TR..

Ønsker et hjertebarn ❤
Bah, så utrolig dumt! Var ikke det veldig tidlig? :( Lykke til i neste pp!

Ja, krysser alt jeg har. Ettersom jeg syns å skimte en svak rosa strek, så bør den vel være ørlite sterkere i morgen da.. Nervepirrende dette :)
Legg gjerne ut testen for tydehjelp :D Om streken var rosa er det jo veeeldig lovende! :D

Skal prøve, men den er jo ganke svak.
Det viktigeste er jo hva man ser selv :) Strekene blir alltid litt svakere på bilde, men jeg liker så godt å se andre sine tester :p

Bah, så utrolig dumt! Var ikke det veldig tidlig? :( Lykke til i neste pp!

Jo, ho er søren i meg frekk nok til å komme busende inn 6 dager for tidlig!! :mad:
Men jeg kan heldigvis heie på alle dere andre herlige jenter da ;)

Ønsker et hjertebarn ❤

Skuffelse.....tror den er negativ.... Ser noe der, men er vel fordi jeg vil!!!! Og vet hvor streken SKAL være. Men, er klar for ny test i morgen :)

Skuffelse.....tror den er negativ.... Ser noe der, men er vel fordi jeg vil!!!! Og vet hvor streken SKAL være. Men, er klar for ny test i morgen :)
Større sjans for falsk negativ på kveldsurin, så tror ikke du skal ta det så tungt :) Blir veldig spennende i morgen :D

Back
Topp