**IKM uke 14**

Jeg tester i morgen! :D Haha, så i starten av tråden at jeg skulle vente til 1. april, men hvem prøver jeg å lure? Det går jo ikke :p 8 dpo i morgen, stor sannsynlighet for negativ test, men det er jo så spennende! Og tenk visst! :D
He he.. Ikke lett og vente nei. Klør etter testing jeg også, selv om jeg egentlig har veldig liten tro på at det blir noe denne mnd heller. Skal prøve å ikke teste på en uke til hvertfall. Er jo bare 4 eller 6 dpo i dag.

Leo vil bli storebror <3

Jeg tenker mye for tiden.. Det er litt over to måneder siden jeg mistet. Jeg skulle vært 5 måneder på vei nå. Jeg skulle ha kjent spark, visst kjønn, kjøpt klær, irritert meg over bekkensmerter, kost meg med den voksende magen.. Og i stedet sitter jeg her og er frustrert over en syklus som er helt på viddene, og en kropp som er alt annet enn gravid. Jeg synes det er så urettferdig :(
Naboen har termin snart tror jeg. Jeg er så glad for at vi nesten ikke ser noe til naboene våre på vinteren. Jeg har ikke sett henne gravid i det hele tatt, og heldigvis flytter de i juni. Sorry altså, men jeg klarer ikke å være glad på deres vegne (vi er ikke veldig buddies med dem fra før da). Jeg er bare så vanvittig misunnelig, og det er hinsides sårt å skulle se henne. Vi lå ganske likt i svangerskapet i forhold til når vi giftet oss (de i begynnelsen av juli og vi i slutten av august), og nå ville det bare vært en påminnelse om at de har lykkes og vi ikke..

Drit og møkk, ikke visste jeg at denne prøvingen skulle ta sånn på! Nå lå det ikke en SA i planene mine heller da, så..

Og det ble dagens utblåsning fra meg :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Huff så utrolig vondt, jeg har full forståelse for din frustrasjon. Sleit veldig selv med å bli glad når Bestevenninna mi ble gravid første pp og vi hadde alt da prøvd i evigheter. Fortsatt vondt nå har de en datter på fem mnd. Hun er jo nydelig selvfølgelig, men jeg tenker hele tiden hvorfor kunne ikke vi lykkes også :(

Leo vil bli storebror <3

11 dpo og ikke noe spotting altså!

Taster på appen :)

Jeg tenker mye for tiden..
Huff, stor klem til deg <3 Vet akkurat hvordan du har det, for vi skulle jo diskutert helt andre ting inne på terminforumet :( Tristheten kommer plutselig over meg fra tid til annen, når jeg tenker på bebisen som ikke kom. Når jeg ser matvarer som går ut på dato på vår termindato. Det er urettferdig og trist, og føles helt dritt. Men en ny spire blomstrer nok snart, og lyser opp den litt vanskelige tiden som har vært.

He he.. Ikke lett og vente nei. Klør etter testing jeg også, selv om jeg egentlig har veldig liten tro på at det blir noe denne mnd heller. Skal prøve å ikke teste på en uke til hvertfall. Er jo bare 4 eller 6 dpo i dag.

Leo vil bli storebror <3
Man vet jo aldri :) Alltid spennende å teste hvertfall :p

Huff så utrolig vondt, jeg har full forståelse for din frustrasjon. Sleit veldig selv med å bli glad når Bestevenninna mi ble gravid første pp og vi hadde alt da prøvd i evigheter. Fortsatt vondt nå har de en datter på fem mnd. Hun er jo nydelig selvfølgelig, men jeg tenker hele tiden hvorfor kunne ikke vi lykkes også :(

Leo vil bli storebror <3
Ja, det er jo egentlig ikke slik at man ikke unner de andre all verdens babyer. Det er bare så utrolig utgjort at ikke vi også bare kan knipse, så er vi gravide!

Huff, stor klem til deg <3 Vet akkurat hvordan du har det, for vi skulle jo diskutert helt andre ting inne på terminforumet :( Tristheten kommer plutselig over meg fra tid til annen, når jeg tenker på bebisen som ikke kom. Når jeg ser matvarer som går ut på dato på vår termindato. Det er urettferdig og trist, og føles helt dritt. Men en ny spire blomstrer nok snart, og lyser opp den litt vanskelige tiden som har vært.
Ja, ikke sant? Jeg har flest gode perioder hvor jeg tenker fremover og ser et lys i enden av tunnelen. Men så slår bare urettferdigheten meg i bakken fra tid til annen. Det er nesten så man kunne ønske man hadde gått alle disse månedene og heller bare fått negative tester enn å faktisk bli gravid og miste. Men det vet jeg jo at jeg ikke mener helt heller, for vi vet i alle fall at vi kan bli gravide. Likevel vondt å tenke på det lille livet som ikke ble :( Stor klem tilbake! <3

11 dpo og ikke noe spotting altså!

Og nå skal vi jo ikke bare deppe i denne tråden da :) Så bra at du ikke spotter!! Spent på testene videre hos deg :)

Og nå skal vi jo ikke bare deppe i denne tråden da :) Så bra at du ikke spotter!! Spent på testene videre hos deg :)

Tenkte jeg måtte få opp stemningen litt så vi ikke ble helt nedfor her! For det er tross alt vår tur, og da har jo alle fått barn så da kan vi bare kose oss <3

Og jeg har også tenkt til å teste i morgen. Ikke fordi jeg tror det har noe for seg, men skal jeg late som jeg nærmer meg IKM, så skal jeg late som jeg nærmer meg IKM! :D

Og jeg har også tenkt til å teste i morgen. Ikke fordi jeg tror det har noe for seg, men skal jeg late som jeg nærmer meg IKM, skal jeg late som jeg nærmer meg IKM! :D

Morro å ha noe å dyppe, Hihi :D

Og jeg har forresten aldri kommet meg til 12 dpo! Men nå skal det sier at appen mener jeg bare er 9 dpo mens EL testene mine mener jeg er 11 dpo

Og jeg har også tenkt til å teste i morgen. Ikke fordi jeg tror det har noe for seg, men skal jeg late som jeg nærmer meg IKM, så skal jeg late som jeg nærmer meg IKM! :D

Det blir en spennende dag da i morgen :D Håper du nærmer deg IKM :)

Jeg tester i morgen! :D Haha, så i starten av tråden at jeg skulle vente til 1. april, men hvem prøver jeg å lure? Det går jo ikke :p 8 dpo i morgen, stor sannsynlighet for negativ test, men det er jo så spennende! Og tenk visst! :D
Jeg hiver meg på :) testet idag, svaaaaaak strek.. Måtte legge godviljen til, men var noe :) tar det med ro, men klart, pumpa banker litt ekstra. Jeg tror jeg har IKM 2- 4/4. Er veldig usikker..

Jeg ser at jeg også må over til uke 15.. Fikk el to dager senere enn jeg ventet den (er 4 dpo i dag), så IKM blir mandag 7. april..

Back
Topp