**IKM uke 14**

Takk og lov for det :p Vet ikke helt hva jeg hadde gjort om noen hadde kommet inn med en slange.. Får jo fnatt og brekker meg av meitemark :p

Har også hørt det... Men her han et familiemedlem, godgutten vår som har hjulpet oss gjennom tunge prøveperioder og alltid er det. Vi er jo hele hans verden :) Pus er redd for barn :p Han synes det meste er skummelt.. Kommer det fremmede skal han tøffe seg og late som han biter, han er så rar :) Men verdens beste. Og vi hadde besøk av en baby her og det eneste han gjorde var å skrike når jeg koste med babyen :p

Taster på appen :)
Ja, er ikke veldig happy for eksotiske dyr jeg heller, så helt ok at vi ikke tar imot de :P

Mannen likte ikke katter før vi fikk vår katt, men DET har endra seg gitt. Hun skal opp i senga, opp i sofaen, får matrester av han osv osv. Veldig søtt :) Jeg har vokst opp med katter, så det var bare et spørsmål om tid i forhold til når vi skulle få katt da vi flyttet sammen. På det feltet hadde han ikke stemmerett en gang. Enda godt jeg ikke lot han bestemme, og det tror jeg han er glad for også :P Og heldigvis er hun redd kaninene, så det er heller ikke noe problem. Hehe.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, er ikke veldig happy for eksotiske dyr jeg heller, så helt ok at vi ikke tar imot de :P

Mannen likte ikke katter før vi fikk vår katt, men DET har endra seg gitt. Hun skal opp i senga, opp i sofaen, får matrester av han osv osv. Veldig søtt :) Jeg har vokst opp med katter, så det var bare et spørsmål om tid i forhold til når vi skulle få katt da vi flyttet sammen. På det feltet hadde han ikke stemmerett en gang. Enda godt jeg ikke lot han bestemme, og det tror jeg han er glad for også :P Og heldigvis er hun redd kaninene, så det er heller ikke noe problem. Hehe.

Mannen blir så myk av denne katten, han er hakket værre enn meg til tider :p men det er så koselig å se <3 Det er jo bra hun er redd for de :) hvis ikke kunne det blitt fest :p

Ikke jeg heller :p Nei, akkurat det kan ingen si noe på! Jeg liker tilogmed ikke å ha han ute :p han løper alltid ned på veien ...

Det gjør våre også og jeg kjenner det verker i mammahjertet mitt hver gang! I tillegg bor vi like ved en sving som folk kjører som idioter i.. Jeg blir også nervøs når de ikke kommer når jeg roper!

Ønsker et hjertebarn ❤

Det gjør våre også og jeg kjenner det verker i mammahjertet mitt hver gang! I tillegg bor vi like ved en sving som folk kjører som idioter i.. Jeg blir også nervøs når de ikke kommer når jeg roper!

Ønsker et hjertebarn ❤
Men han her er litt pysete så han vil helst være inne :p naboen har en katt som tar veldig mye plass, han synes den er litt skummel! De som passa han mens vi var på ferie hadde glemt å lukke et vindu så han hadde stikki ut ig den natta hadde det lyna og tordnet skikkelig, så når de kom dagen etterpå sto han utenfor og skreik og skjalv :( da gråt jeg en skvett :p

Tok en test istad.. la galskapen begynne! Tittet på den nå, jalve testen frem til kontrollstreken var utgnidd rosa å etter kontrollstreken kritthvit.. med en svak svak rosa strek der test streken skal være.. i fare for å bli gal kastet vi den å venter spent til i morgen! :p fler som har fått sånne tester før???

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ønsker et hjertebarn ❤
Det er det verste med å ha utekatt! Helt fryktelig hvis de ikke kommer inn som normalt. Jeg tenker alltid det verste! En gang var pusen vår borte i over et døgn. Det er helt ulikt henne. Vi lette og lette, men vi kunne ikke finne henne. Var helt knust. Plutselig kom naboen og sa hun hadde funnet henne i kjelleren sin. Dustekatt! :P Kunne ønske man kunne hatt gps-sender på de, så man hadde kontroll til en hver tid! Hehe.

Dette liker jeg! Få vekk litt av fokuset på all denne prøve-galskapen. Tenke på de fine "barna" vi har allerede. Hihi :)

Det er det verste med å ha utekatt! Helt fryktelig hvis de ikke kommer inn som normalt. Jeg tenker alltid det verste! En gang var pusen vår borte i over et døgn. Det er helt ulikt henne. Vi lette og lette, men vi kunne ikke finne henne. Var helt knust. Plutselig kom naboen og sa hun hadde funnet henne i kjelleren sin. Dustekatt! :P Kunne ønske man kunne hatt gps-sender på de, så man hadde kontroll til en hver tid! Hehe.

Huff da hadde jeg vært redd!!! Hadde noe skjedd med pusen vår.. Tør jeg ikke tenke på engang

Dette liker jeg! Få vekk litt av fokuset på all denne prøve-galskapen. Tenke på de fine "barna" vi har allerede. Hihi :)

Hihi, ja, og heller dra frem dyregalskapen vår :p

I skrivende stund sto pus å klora på badromsdøra fordi han trodde jeg var der, sa jeg lå i senga og han kom løpende og mjauende :p søteste

Men han her er litt pysete så han vil helst være inne :p naboen har en katt som tar veldig mye plass, han synes den er litt skummel! De som passa han mens vi var på ferie hadde glemt å lukke et vindu så han hadde stikki ut ig den natta hadde det lyna og tordnet skikkelig, så når de kom dagen etterpå sto han utenfor og skreik og skjalv :( da gråt jeg en skvett :p

Nåmmin, dakar liten! :( Jeg skjønner at du gråt en skvett. Liker best når de er inne. Hun vi har er skikkelig sofagris mens han andre er fryktløs og skal bare være ute :p

Ønsker et hjertebarn ❤

Hihi, ja, og heller dra frem dyregalskapen vår :p

I skrivende stund sto pus å klora på badromsdøra fordi han trodde jeg var der, sa jeg lå i senga og han kom løpende og mjauende :p søteste

Hahaha :D Jeg har akkurat lagt meg sammen med pus også. Hihi.

Jaa!! Det er helt grusomt! Man aner jo ikke hva som har skjedd eller hvor de er. Har det skjedd noe eller blir ropene bare ignorert? Uff! Det med at pusen forsvinner har jeg også opplevd og det er grusomt. Som regel har de bare vært litt for nysgjerrige, men det kan gi hvem som helst hjertestans når de ikke kommer hjem. Pusefrøkna her kom hjem gravid ho da, etter å ha vært borte i tre dager!! Måtte utsette timen for sterilisering da gitt :p
Det burde vært GPS i chipen de får hos veterinæren :p

Ønsker et hjertebarn ❤

Gikk innom Facebook og enda et familiemedlem som annonserte graviditet... Jeg orker snart ikke mer! Er det bare meg, eller blir alle gravide?

Gikk innom Facebook og enda et familiemedlem som annonserte graviditet... Jeg orker snart ikke mer! Er det bare meg, eller blir alle gravide?

Det er ikke bare deg. De siste to ukene har tre venner på min Facebook annonsert at de skal bli foreldre.. Jeg er så lite som overhodet på Face, jeg orker nesten ikke lese om flere lykkelige nyheter.
Nå må det jo snart være vår tur også!!

Ønsker et hjertebarn ❤

Det er ikke bare deg. De siste to ukene har tre venner på min Facebook annonsert at de skal bli foreldre.. Jeg er så lite som overhodet på Face, jeg orker nesten ikke lese om flere lykkelige nyheter.
Nå må det jo snart være vår tur også!!

Ønsker et hjertebarn ❤
Ja, jeg kjenner jeg holder meg unna og gjør alt jeg kan for å greie å skrive gratulerer.. Er jo ikke sånn at jeg ikke er glad på andres vegne, jeg bare vil at det skal bli oss

Sent from my iPad using BV Forum

Hahaha :D Jeg har akkurat lagt meg sammen med pus også. Hihi.

Har akkurat våkna med pus liggende over bena mine. Hun sover på stua, men kommer inn til oss når morgenen nærmer seg. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Å, jeg blir så sliten av sånn nå, må jo mane meg opp og være glad på andre sine vegne... Skikkelig slitsomt når alt en egentlig ønsker er at det snart er vår tur til å offentliggjøre...

Ja, jeg kjenner jeg holder meg unna og gjør alt jeg kan for å greie å skrive gratulerer.. Er jo ikke sånn at jeg ikke er glad på andres vegne, jeg bare vil at det skal bli oss

Jeg skjønner så godt hva du mener. Huff, skal visst ikke være lett dette. Det er i slike stunder jeg elsker dette forumet ❤ Her kan man være sjalu og deprimert og bli møtt med all verdens forståelse!

Ønsker et hjertebarn ❤

Jeg må visst flytte! La plutselig merke til at IKM ikke er som først venter, men på mandag uke 15.

Lykke til alle her inne? Håper det blir mange positive tester neste uke:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Negativ test!

Back
Topp