**IKM uke 14**

Nå er det fare for at det blir veldig lett å spore meg opp, men det får bare være. Satser på at ingen av mine venner snoker i tilfeldige IKM-tråder på et prøverforum :p
Anyway, jeg har en katt og fem kaniner :) Jobber på dyreklinikk, så dyr er en stor del av hverdagen! Så hyggelig at det er flere dyrekjære her :) Pus er også babyen her <3

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Dyr har vært min store hobby fra jeg var liten. Hunder er storfavoritt og kunne vel ikke tenkt meg et liv uten!

Nå er det fare for at det blir veldig lett å spore meg opp, men det får bare være. Satser på at ingen av mine venner snoker i tilfeldige IKM-tråder på et prøverforum :P
Anyway, jeg har en katt og fem kaniner :) Jobber på dyreklinikk, så dyr er en stor del av hverdagen! Så hyggelig at det er flere dyrekjære her :) Pus er også babyen her <3

Åå så koselig å jobbe på dyreklinikk! Spent på hvordan pusen her reagerer på en baby :p

Må spørre, får dere inn eksotiske dyr?

Taster på appen :)

Er det noen av dere jenter som har dyr da? (Prøver å la vær å tenke på dpo)

Har en pus som har fått rollen som baby her i huset, noe han liker godt :p

Har en pus som har fått rollen som baby her i huset, noe han liker godt :p
Vi fikk egentlig pus fordi vi lengtet så etter en liten en :p så han er virkelig en glede i hverdagen altså <3

Vi fikk egentlig pus fordi vi lengtet så etter en liten en :p så han er virkelig en glede i hverdagen altså <3

Absolutt et lyspunkt i hverdagen de pusene :) Lurer på om de merker at vi er gravide, på samme måten som hunder gjør? :p

Er det noen av dere jenter som har dyr da? (Prøver å la vær å tenke på dpo)

Her har vi to pusekatter. De er som babyer for oss. Minste pusen elsker å ligge på rygg i armene og bli kjæle med og båret på :p Kan bli spennende når vi faktisk får et ekte barn :p

Ønsker et hjertebarn ❤

Her har vi to pusekatter. De er som babyer for oss. Minste pusen elsker å ligge på rygg i armene og bli kjæle med og båret på :p Kan bli spennende når vi faktisk får et ekte barn :p

Ønsker et hjertebarn ❤
Jeg føler jeg har ødelagt pus :p går også rundt å bærer og koser! Han tror han er babyen min :p

Absolutt et lyspunkt i hverdagen de pusene :) Lurer på om de merker at vi er gravide, på samme måten som hunder gjør? :p
Han merker hvertfall når jeg har TR så kanskje?

Dyr har vært min store hobby fra jeg var liten. Hunder er storfavoritt og kunne vel ikke tenkt meg et liv uten!
Nei, et liv uten dyr er et meningsløst liv! Det er helt vanvittig hvor mye glede det er i en sånn liten skapning <3

Åå så koselig å jobbe på dyreklinikk! Spent på hvordan pusen her reagerer på en baby :p

Må spørre, får dere inn eksotiske dyr?

Ja, det er knall å jobbe på klinikk! :) Passer meg helt perfekt! Nei, vi tar ikke inn eksotiske dyr (heldigvis :P). Det er jo andre klinikker som gjør det, men det er nok et veldig spesielt fagområde som ikke hvem som helst kan ta seg av :)

Pus haater jo foreløpig barn, så jeg også er veldig spent på det. Jeg vet om andre som har glemt bort dyrene sine litt når man har fått sin førstefødte, men jeg håper ikke det skjer her. Skal alltid huske på hvor mye hun betyr for meg :)

Ja, det er knall å jobbe på klinikk! :) Passer meg helt perfekt! Nei, vi tar ikke inn eksotiske dyr (heldigvis :P). Det er jo andre klinikker som gjør det, men det er nok et veldig spesielt fagområde som ikke hvem som helst kan ta seg av :)

Pus haater jo foreløpig barn, så jeg også er veldig spent på det. Jeg vet om andre som har glemt bort dyrene sine litt når man har fått sin førstefødte, men jeg håper ikke det skjer her. Skal alltid huske på hvor mye hun betyr for meg :)

Takk og lov for det :p Vet ikke helt hva jeg hadde gjort om noen hadde kommet inn med en slange.. Får jo fnatt og brekker meg av meitemark :p

Har også hørt det... Men her han et familiemedlem, godgutten vår som har hjulpet oss gjennom tunge prøveperioder og alltid er det. Vi er jo hele hans verden :) Pus er redd for barn :p Han synes det meste er skummelt.. Kommer det fremmede skal han tøffe seg og late som han biter, han er så rar :) Men verdens beste. Og vi hadde besøk av en baby her og det eneste han gjorde var å skrike når jeg koste med babyen :p

Jeg føler jeg har ødelagt pus :p går også rundt å bærer og koser! Han tror han er babyen min :p

Haha, det er godt å høre at jeg ikke er den eneste :p Jeg har ikke godt av å være babysyk! Ingen kan si at vi ikke tar vare på gullungene våre da hvertfall ;)

Ønsker et hjertebarn ❤

Haha, det er godt å høre at jeg ikke er den eneste :p Jeg har ikke godt av å være babysyk! Ingen kan si at vi ikke tar vare på gullungene våre da hvertfall ;)

Ønsker et hjertebarn ❤
Ikke jeg heller :p Nei, akkurat det kan ingen si noe på! Jeg liker tilogmed ikke å ha han ute :p han løper alltid ned på veien ...

Back
Topp