Teller hybelkaniner? I såfall har jeg mange dyr 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dyr har vært min store hobby fra jeg var liten. Hunder er storfavoritt og kunne vel ikke tenkt meg et liv uten!Nå er det fare for at det blir veldig lett å spore meg opp, men det får bare være. Satser på at ingen av mine venner snoker i tilfeldige IKM-tråder på et prøverforum
Anyway, jeg har en katt og fem kaninerJobber på dyreklinikk, så dyr er en stor del av hverdagen! Så hyggelig at det er flere dyrekjære her
Pus er også babyen her <3
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Åå så koselig å jobbe på dyreklinikk! Spent på hvordan pusen her reagerer på en babyNå er det fare for at det blir veldig lett å spore meg opp, men det får bare være. Satser på at ingen av mine venner snoker i tilfeldige IKM-tråder på et prøverforum![]()
Anyway, jeg har en katt og fem kaninerJobber på dyreklinikk, så dyr er en stor del av hverdagen! Så hyggelig at det er flere dyrekjære her
Pus er også babyen her <3
Haha, de er trofaste hvertfall!Teller hybelkaniner? I såfall har jeg mange dyr![]()
Har en pus som har fått rollen som baby her i huset, noe han liker godtEr det noen av dere jenter som har dyr da? (Prøver å la vær å tenke på dpo)
Taster på appen![]()
Vi fikk egentlig pus fordi vi lengtet så etter en liten enHar en pus som har fått rollen som baby her i huset, noe han liker godt![]()
Haha, de er trofaste hvertfall!
Taster på appen![]()
Det er godt noen får det til!Og produserer avkom hakket raskere enn enkelte andre i husstanden..
Absolutt et lyspunkt i hverdagen de puseneVi fikk egentlig pus fordi vi lengtet så etter en liten enså han er virkelig en glede i hverdagen altså <3
Taster på appen![]()
Her har vi to pusekatter. De er som babyer for oss. Minste pusen elsker å ligge på rygg i armene og bli kjæle med og båret påEr det noen av dere jenter som har dyr da? (Prøver å la vær å tenke på dpo)
Taster på appen![]()
Jeg føler jeg har ødelagt pusHer har vi to pusekatter. De er som babyer for oss. Minste pusen elsker å ligge på rygg i armene og bli kjæle med og båret påKan bli spennende når vi faktisk får et ekte barn
Ønsker et hjertebarn ❤
Han merker hvertfall når jeg har TR så kanskje?Absolutt et lyspunkt i hverdagen de puseneLurer på om de merker at vi er gravide, på samme måten som hunder gjør?
![]()
Nei, et liv uten dyr er et meningsløst liv! Det er helt vanvittig hvor mye glede det er i en sånn liten skapning <3Dyr har vært min store hobby fra jeg var liten. Hunder er storfavoritt og kunne vel ikke tenkt meg et liv uten!
Ja, det er knall å jobbe på klinikk!Åå så koselig å jobbe på dyreklinikk! Spent på hvordan pusen her reagerer på en baby![]()
Må spørre, får dere inn eksotiske dyr?
Taster på appen![]()
Takk og lov for detJa, det er knall å jobbe på klinikk!Passer meg helt perfekt! Nei, vi tar ikke inn eksotiske dyr (heldigvis
). Det er jo andre klinikker som gjør det, men det er nok et veldig spesielt fagområde som ikke hvem som helst kan ta seg av
![]()
Pus haater jo foreløpig barn, så jeg også er veldig spent på det. Jeg vet om andre som har glemt bort dyrene sine litt når man har fått sin førstefødte, men jeg håper ikke det skjer her. Skal alltid huske på hvor mye hun betyr for meg![]()
Haha, det er godt å høre at jeg ikke er den enesteJeg føler jeg har ødelagt pusgår også rundt å bærer og koser! Han tror han er babyen min
![]()
Taster på appen![]()
Ikke jeg hellerHaha, det er godt å høre at jeg ikke er den enesteJeg har ikke godt av å være babysyk! Ingen kan si at vi ikke tar vare på gullungene våre da hvertfall
Ønsker et hjertebarn ❤