Ser ut som det blir veldig spennende fremover. Håper det blir mange positive testerJippi! Det blir så spennende her fremover!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ut som det blir veldig spennende fremover. Håper det blir mange positive testerJippi! Det blir så spennende her fremover!![]()
Håper vi blir mange på desemberSer ut som det blir veldig spennende fremover. Håper det blir mange positive tester![]()
Uff, håper dere får lagt inn noen aksjer likevel.. Er kanskje ikke det man har mest lyst til når man har vondt..Jeg har ikke EL slim men fy søren så EL smerter!!
Taster på appen![]()
Aksjer klarer jegUff, håper dere får lagt inn noen aksjer likevel.. Er kanskje ikke det man har mest lyst til når man har vondt..
Du vet hvertfall at du har el da![]()
HeheAksjer klarer jegTro meg, Hihi
Gjør ikke noe om det er vondt egentlig, viser bare det skjer noe
Taster på appen![]()
Jaa, det er ikke noe morro.. Hadde jeg ikke tatt EL tester hadde jeg bare trodd jeg hadde spist noe rartHeheAlle tegn på at noe skjer er positivt
Det verste er når kroppen ikke sender ut noen signaler om hva som skjer og du går å er usikker på om noe skjer i det hele tatt...
Med meg er det omvendt, om jeg har spist noe rart så tror jeg med en gang at det er el som er på veiJaa, det er ikke noe morro.. Hadde jeg ikke tatt EL tester hadde jeg bare trodd jeg hadde spist noe rartMen de er heldigvis positive de og
Taster på appen![]()
Føler meg litt utenforImponerende at 9 av 15 (16) her inne har foreløpig ikm 5.april da![]()
Jeg og igrunn; )Føler meg litt utenfor
Taster på appen![]()
Føler kroppen oppfører seg helt rart etter vi begynte å prøve. Før merka jeg ingenting til el. Men nå er jeg svimmel og kvalm før el og ømme pupper mellom el og tanta. Så mye rart kroppen finner på altså.. tror den prøver å forvirre ossMed meg er det omvendt, om jeg har spist noe rart så tror jeg med en gang at det er el som er på veiGodt man har testene som kan bekrefte eller avkrefte for det er rart hva man "kjenner" på kroppen
![]()
Enten så er det vi som kjenner bedre etter eller så er det kroppen som har det gøy på våres vegnerFøler kroppen oppfører seg helt rart etter vi begynte å prøve. Før merka jeg ingenting til el. Men nå er jeg svimmel og kvalm før el og ømme pupper mellom el og tanta. Så mye rart kroppen finner på altså.. tror den prøver å forvirre oss![]()
Vi får tro at med så sterke el-smerter så er det gulleggetFytti... Det var vondt å legge inn aksjer i kveld! Følte jeg var jomfru på nytt
Taster på appen![]()
Håper på det jeg ogVi får tro at med så sterke el-smerter så er det gullegget![]()
Veldig spent på dine vegneI morgen begynner jeg jakten på ELTestene er allerede pakket i vesken, sånn at jeg ikke glemmer dem. Jeg pleier å få EL tidlig i syklusen, så tipper på positiv test på torsdag eller fredag, på cd 9 eller cd 10.
Sent from my iPhone using BV Forum