IKM uke 14♡

Hm, ikke godt å si. For to sykluser siden trodde jeg også at EL kanskje hadde vært og gått meg hus forbi. Viste seg at EL var forsinket, og kom CD20. Den kroppen lurer oss heftig noen ganger!

Haha. Jeg personlig har sjelden vært så stresset som jeg var denne uken! Det var ikke bare LH-hormonet som peaket... stresshormonet også :hilarious: jeg er lærer, og synes IKKE hjemmeskole er noe gøy :hungover:

Hehe, det skjønner jeg. Men dere gjør en utrolig god jobb. Uten oppfølging av læreren til 9 åringen her, hadde vi aldri fått gjort noe. Så, bra jobba til deg også! Så får vi håpe at en mer normal hverdag snart er her igjen :happy:
Jeg fortsetter å teste noen dager til. Er på cd17 nå.
 
Hehe, det skjønner jeg. Men dere gjør en utrolig god jobb. Uten oppfølging av læreren til 9 åringen her, hadde vi aldri fått gjort noe. Så, bra jobba til deg også! Så får vi håpe at en mer normal hverdag snart er her igjen :happy:
Jeg fortsetter å teste noen dager til. Er på cd17 nå.

Jeg synes vi har vært flinke denne uken! Med så små elever er det nok ekstra viktig med oppfølging, tenker jeg! Jeg har eldre elever (ungdomsskole) som heldigvis er ganske vant til å jobbe selvstendig. Men det hadde heller aldri gått uten foreldrene på laget. Dette er team-work av skoleledelse, lærere, foreldre og elever altså. Blir nesten litt rørt av hele opplegget. Fantastiske Norge :Heartpink

Du får bare fortsette å teste, og håpe på at EL kommer snarest :) jeg skal teste nå snart for å se om mine tester blir negative igjen! Tenker jeg er 1 dpo i dag. Blir en laaaang uke++
 
Jeg synes vi har vært flinke denne uken! Med så små elever er det nok ekstra viktig med oppfølging, tenker jeg! Jeg har eldre elever (ungdomsskole) som heldigvis er ganske vant til å jobbe selvstendig. Men det hadde heller aldri gått uten foreldrene på laget. Dette er team-work av skoleledelse, lærere, foreldre og elever altså. Blir nesten litt rørt av hele opplegget. Fantastiske Norge :Heartpink

Du får bare fortsette å teste, og håpe på at EL kommer snarest :) jeg skal teste nå snart for å se om mine tester blir negative igjen! Tenker jeg er 1 dpo i dag. Blir en laaaang uke++

Enig:happy:
Ja, dagene i dpo land går sakte :wtf:
 
Ja nå har jeg testet snart en uke. Den første jeg tok mandag morgen var den sterkeste, resten har vært ganske negative hele veien. Så enten hadde jeg veldig tidlig som kanskje hun over her eller så er den forsinket, kanskje pga stress. Jeg har opplevd å miste mens tidligere pga stress, men føler egentlig ikke at jeg har stresset såå mye nå. Hjemmeskole er slitsomt, men ikke direkte stressende da ;)
Jeg fikk tidligere el enn normalt, og tydeligvis en kort LH topp. Hadde ikke jeg tempet, hadde jeg tenkt at jeg ikke hadde hatt el denne perioden eller at den kom til å komme mye senere:confused005 Jeg tenker at du også har hatt en tidlig el bare;)
 
90955047_142980127092048_1789331217154310144_n.jpg


Så var den positiv i dag på CD 11 :) Men er rådvill her? skal jeg har sex nå som jeg er syk og risikere og smitte mannen eller droppe det denne måneden?? Kanskje jeg må pakke han inn i bobleplast eller få han til å komme i en kopp eller noe.
Og det faktum at han trolig er smittet allerede men uten symptomer. Hmmmmmm

Hva hadde dere gjort? Ønsket om et barn er svææært stort så vil på en måte være nederlag å gå glipp av å prøve også....
 
Bare å vente nå, og håpe på det beste :) Så usikker på om det går denne gangen siden det ikke ble noe i går, og tror ikke det blir noe på oss i dag :( Tror dere det holder med sengeaktivitet for denne perioden?
A2089468-F9F5-4E9F-890E-1644ABF445B7.png
 
Bare å vente nå, og håpe på det beste :) Så usikker på om det går denne gangen siden det ikke ble noe i går, og tror ikke det blir noe på oss i dag :(
 
Så er aksjer lagt inn til tross for sykdom her, føler meg som verdens verste forelder.:yuck::yuck:
Satte snuppa på 6 til å se film på rommet sitt på ipad mens vi snek oss inn på rommet en tur selv. :rolleyes::rolleyes:
Selv om jeg er syk så krever jo ikke alle stillinger ansikt mot ansikt :p:p
 
Så er aksjer lagt inn til tross for sykdom her, føler meg som verdens verste forelder.:yuck::yuck:
Satte snuppa på 6 til å se film på rommet sitt på ipad mens vi snek oss inn på rommet en tur selv. :rolleyes::rolleyes:
Selv om jeg er syk så krever jo ikke alle stillinger ansikt mot ansikt :p:p

Fantastisk! ;) det gjelder å være kreativ!
Skyldig i å bestikke 5-åringen her hjemme selv jeg. "Se her skal du få se litt på youtube mens vi vasker badet sammen" :p funker det! Bare en gang det kom reaksjoner på at det ikke lukta ny-vaska på badet :smiley-ashamed008
 
Fantastisk! ;) det gjelder å være kreativ!
Skyldig i å bestikke 5-åringen her hjemme selv jeg. "Se her skal du få se litt på youtube mens vi vasker badet sammen" :p funker det! Bare en gang det kom reaksjoner på at det ikke lukta ny-vaska på badet :smiley-ashamed008
Haha så hærlig å lese :):):)
 
Jeg fikk tidligere el enn normalt, og tydeligvis en kort LH topp. Hadde ikke jeg tempet, hadde jeg tenkt at jeg ikke hadde hatt el denne perioden eller at den kom til å komme mye senere:confused005 Jeg tenker at du også har hatt en tidlig el bare;)
Det tenkte jeg også, men nå fikk jeg jommen meg positiv eltest. :happy093
 
Jeg er virkelig forvirret denne måneden, er som skrevet ny i gamet men trodde e hadde litt kontroll. Forrige måned som var pp1 testa jeg for el en del dager før forventa el. Testene var helt blanke både morgen og kveld. Kvelden dagen det var forventa el var det endelig en tydelig strek. Og så var den blank igjen morran etter og i noen dager til. Da tenkte jeg at kanskje jeg er en av de som har kort.
Men denne månede blir jeg ikkje klok. Våknet natt til 13. med en følelse av at e hadde el, vet ikkje helt hva det var men fikk en skikkelig følelse på det, så startet å teste da. Og da var det en relativt tydelig strek. Hadde forventet el 16. Typen er overbevist om at jeg hadde el 13. han mener han merker forskjell når jeg har el:hilarious: Hadde en del el smerter på ettermiddagen den 13 og 14. Fortsatte å teste i påvente om at den skulle bli blank. Det har fortsatt ikkje skjedd. Har hatt stikkinger hele uka så vet ikkje hva e ska tro lenger... er på CD21 nå..

Noen som kan hjelpe meg med å forstå hva som er greia?:smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200322-173057_Premom.jpg
    Screenshot_20200322-173057_Premom.jpg
    20,3 KB · Visninger: 63
  • Screenshot_20200322-173146_Premom.jpg
    Screenshot_20200322-173146_Premom.jpg
    26,7 KB · Visninger: 62
Last edited:
Bare å vente nå, og håpe på det beste :) Så usikker på om det går denne gangen siden det ikke ble noe i går, og tror ikke det blir noe på oss i dag :( Tror dere det holder med sengeaktivitet for denne perioden? Vis vedlegget 321566
De sier jo at det beste er å legge aksjer et par dager før el, så sæden kan ligge og vente på egget:sign17
 
Jeg er virkelig forvirret denne måneden, er som skrevet ny i gamet men trodde e hadde litt kontroll. Forrige måned som var pp1 testa jeg for el en del dager før forventa el. Testene var helt blanke både morgen og kveld. Kvelden dagen det var forventa el var det endelig en tydelig strek. Og så var den blank igjen morran etter og i noen dager til. Da tenkte jeg at kanskje jeg er en av de som har kort.
Men denne månede blir jeg ikkje klok. Våknet natt til 13. med en følelse av at e hadde el, vet ikkje helt hva det var men fikk en skikkelig følelse på det, så startet å teste da. Og da var det en relativt tydelig strek. Hadde forventet el 16. Typen er overbevist om at jeg hadde el 13. han mener han merker forskjell når jeg har el:hilarious: Hadde en del el smerter på ettermiddagen den 13 og 14. Fortsatte å teste i påvente om at den skulle bli blank. Det har fortsatt ikkje skjedd. Har hatt stikkinger hele uka så vet ikkje hva e ska tro lenger... er på CD21 nå..

Noen som kan hjelpe meg med å forstå hva som er greia?:smiley-angelic001
Tror det er meningen man skal teste hver dag? Når EL har skjedd blir testen negativ igjen. Kan ikke så mye selv da, men ser du ikke har testet CD 19 og 20? Har du fått lagt inn aksjer da? :) Ville testet i morgen også for å være sikker. men mye mulig den testen hadde vært positiv i går. Men er som sagt selv relativt ny med EL tester :)
 
Noen flere som spiser ananas i dagene etter EL? :)
Vet ikke om det har noe for seg, men det smaker i alle fall godt!
 
Noen flere som spiser ananas i dagene etter EL? :)
Vet ikke om det har noe for seg, men det smaker i alle fall godt!
Jeg har ikke gjort det, men lest om det. Er det hele frukten eller kan man ta hermetisk? Hvis det i det hele tatt er noe hermetisk igjen i butikkene da :hilarious:
 
Jeg har ikke gjort det, men lest om det. Er det hele frukten eller kan man ta hermetisk? Hvis det i det hele tatt er noe hermetisk igjen i butikkene da :hilarious:

Frukten! Det viktige er visst å få i seg kjernen på ananasen ;) så hermetisk ananas vil nok ikke tilfredsstille det kravet. Mange synes kjernen er ganske usmakelig (og veldig hard), men om man kjøper en passe moden ananas så er den ikke så verst.
 
Der satte FF kryss :) appen mener jeg er 3 dpo, noe som ser ut til å stemme mtp temperaturen. I følge testene mener jeg selv jeg er 2 dpo.
Det er ikke så fryktelig nøye, egentlig :) teller dager til jeg kan fyre av test!! Prøve å holde meg til starten av neste uke, kanskje? :D klar for symptomjakt nå
 

Vedlegg

  • C97D12F7-F680-435A-956F-8B6F3BF56837.jpeg
    C97D12F7-F680-435A-956F-8B6F3BF56837.jpeg
    65,3 KB · Visninger: 50
Back
Topp