IKM uke 14♡

Nei, e det bra? Har brukt womenlog pro, babyverden appen og telling
Premom brukes til å tolke eltester:) Den sier ifra når lh er høyest. Legger ved mine, så kan du se:) Veldig mange bruker denne appen:)
 

Vedlegg

  • 9DD78232-03C0-4CDE-8F82-07E28C276D9A.png
    9DD78232-03C0-4CDE-8F82-07E28C276D9A.png
    108,7 KB · Visninger: 83
Panda2013 - 27 - B2 - PP4 - EL ca. 20/03 - IKM 01/04

Et halvhjertet forsøk denne gangen også :) mannen reiser noen dager før EL
 
Da fikk jeg denne idag:D
6585B233-C8EB-42E0-913A-3D99944BFAC1.jpeg
Litt overrasket, da jeg ikke ventet posetiv test på 5/6 dager. Så da blir syklusen på 28 denne mnd:) Jeg har alltid kjøpt eggløsningsstrimmler, men tenkte å prøve disse. Men venter vanlige neste uke...;) Men kan vi stole helt på disse? Har jo hent jeg har hatt positive strimler i flere dager....

Da blir det slik:
Hepe-36-PP8–B5-El 16/3- IKM 30/3
 
Da fikk jeg veldig vonde elsmerter idag! Auuu:p Da slapp sikkert egget idag:)
 
Fikk strimlene idag, så ville prøve en:)
Tok en digital og, for å sammenlikne:p
1539830F-039D-4CEF-80D8-F41C14BF6AAA.jpeg

Fortsatt posetiv... Fikk jo vonde elsmerter idag, så føler da at det er da egget slipper hmmm. Men får ta til den blir negativ:)
 
Så gøy at dere har positive tester :) Er nok enda noen dager til min kommer da tanta ikke forventes før 5/4 på min 26 dagers syklus :)
Håper mange får positiv test og baby til jul :)

Terminene våre kan vel bli noe slik som 8/9 Desember til 18/19 Desember (Grovt sett, siden sykluser er litt forskjellige)
 
Litt usikker på IKM, men tror det er her jeg hører til :) Om ting er tilbake på plass skal jeg ha TR 30/3, men ikke positiv eggløsningstest enda

Tutti - 28 - pp2(3) - B2 - EL (venter på positiv test) - IKM 30/3 (blir nok senere siden EL-test ikke er positiv enda)
 
Så gøy at dere har begynt å teste etter EL :D
Det har ikke jeg fått/husket på å gjort enda.

CD14 i dag, og kan risikere at EL ikke kommer før om 6 dager, faktisk. Forrige gang håpte jeg den skulle være forsinket - denne gangen trenger jeg at den kommer liiitt før tiden.
Siste sjanse for aksjelegging er i kveld/natt. evt tidlig i morgen. Kjenner at dette stresser meg noe innmari!!
HVORFOR KAN IKKE EL KOMME SÅNN CA MIDT I FRITURNUSEN?? Hvorfor må den kommer akkurat i skiftet hver.eneste.gang?!
 
Så gøy at dere har positive tester :) Er nok enda noen dager til min kommer da tanta ikke forventes før 5/4 på min 26 dagers syklus :)
Håper mange får positiv test og baby til jul :)

Terminene våre kan vel bli noe slik som 8/9 Desember til 18/19 Desember (Grovt sett, siden sykluser er litt forskjellige)
Noen dager til min og er positiv ja:joyful:
Er det ikke vanlig å gå noen dager over for førstegangsfødende også? Foreløpig termin hos meg er 15.des, men kan jo fort bli 24 liksom:nailbiting:
 
Litt usikker på IKM, men tror det er her jeg hører til :) Om ting er tilbake på plass skal jeg ha TR 30/3, men ikke positiv eggløsningstest enda

Tutti - 28 - pp2(3) - B2 - EL (venter på positiv test) - IKM 30/3 (blir nok senere siden EL-test ikke er positiv enda)
Bare si ifra når du har el, så kan jeg oppdatere underveis:) Du er velkommen her uansett:happy:
 
Bare si ifra når du har el, så kan jeg oppdatere underveis:) Du er velkommen her uansett:happy:
Tusen takk! Vet noen her om det er sånn at alle får positiv eggløsningstest? For i følge appene skulle jeg hatt det nå, men ingen utslag på testen. Sist prøve periode ble jeg nok lurt med positiv test rett før IKM. Tidligere blitt gravid uten å finne eggløsning flere ganger :p
 
Tusen takk! Vet noen her om det er sånn at alle får positiv eggløsningstest? For i følge appene skulle jeg hatt det nå, men ingen utslag på testen. Sist prøve periode ble jeg nok lurt med positiv test rett før IKM. Tidligere blitt gravid uten å finne eggløsning flere ganger :p
Det kan være at du er en av de med veldig kort LH topp. At du gjerne må ta flere eltester ila dagen. Du har jo blitt gravid, så du har jo el hvertfall:) Kanskje det er lurt for deg å begynne å tempe? Så får du mer kontroll:)
 
876C0A8E-AFC2-446B-8177-505273188BC7.jpeg
Wow! Mye sterkere EL-test enn antatt (CD15)
*håpehåpehåpe*
 
Noen dager til min og er positiv ja:joyful:
Er det ikke vanlig å gå noen dager over for førstegangsfødende også? Foreløpig termin hos meg er 15.des, men kan jo fort bli 24 liksom:nailbiting:

Da jeg var førstegangsfødende fikk jeg 8 dager før termin :happy: hadde vært greit å få baby en liten stund før julaften, kjenner jeg :hilarious:
 
Noen dager til min og er positiv ja:joyful:
Er det ikke vanlig å gå noen dager over for førstegangsfødende også? Foreløpig termin hos meg er 15.des, men kan jo fort bli 24 liksom:nailbiting:
Tenkte bare hva termin ble :) ikke det faktum at man fort går på overtid også :) Mange som skal ha første kan godt gå noen dager over :) Gikk selv 2 uker over med min første :p
 
Back
Topp