IKM uke 14♡

BAB4084F-0BD5-43D8-85E0-502373CE4ADB.jpeg


Nå er det liten tvil om at testen er positiv :)
Da gjenstår det å se når EL skjer.
 
Fikk positive idag også Cd 17, 16:30 aldri fått positiv I to dager. Manen er litt bedre nå, så da blir det en runde/ aksjer i kveld/natt.
 

Vedlegg

  • F735E4C0-144E-4594-BDEB-D9C5A79CDBE6.jpeg
    F735E4C0-144E-4594-BDEB-D9C5A79CDBE6.jpeg
    37,9 KB · Visninger: 49
Vet ikke om vi får prøvd denne måneden likevel, jeg er blitt syk (kan være korona)
EL om 2-3 dager tror jeg.
 
5 dpo.... går såååå tregt:p Har ikke kjent så mye, bare litt småstikk/murringer igår.
 
Melder meg inn her da el ble noen dager forsinket, så ligger egentlig litt i ukesskifte 13/14:rolleyes:

Luna94 - 26 år - PP4 etter MA - EL 15.03 - IKM 30.03
 
Prøver199212 - 27 år - PP2 med Letrozol - B2 - EL 21.03 - IKM 04.04

Tror jeg har eggløsning nå, for har plutselig eggløsningsslim (noe jeg ikke kan huske jeg har hatt før) og murringer nederst i magen!
 
Fortsatt positiv EL-test nå i ettermiddag. Skulle ønske den ble negativ igjen :wtf: blir så forvirret når jeg har positiv i flere dager. Når skjer egentlig EL da?!
 
Fortsatt positiv EL-test nå i ettermiddag. Skulle ønske den ble negativ igjen :wtf: blir så forvirret når jeg har positiv i flere dager. Når skjer egentlig EL da?!
Sniker fra uke 15:) slet med det samme selv og ette en del googling fant jeg en side der det sto at en skulle forholde seg til første positive test. Altså eggløsning skjer 24-48 timer etter første positive test uavhengig av om en hadde positiv test en dag eller tre dager:)
 
Her ble det ikke lagt inn noen aksjer, har ikke hatt verken tid eller lyst..
Vi jobber og er hjemme med unge på skift :(
Vi satse på en 2021 baby :love7
 
Sniker fra uke 15:) slet med det samme selv og ette en del googling fant jeg en side der det sto at en skulle forholde seg til første positive test. Altså eggløsning skjer 24-48 timer etter første positive test uavhengig av om en hadde positiv test en dag eller tre dager:)

Takk for svar! Det er vel i grunn det samme jeg har komt frem til med googlingen :) jeg satser på at egget slapp i dag (tempen steg ørlite grann) og at jeg våkner til 1 dpo i morgen.
Har bare to babyplan EL-tester igjen :wideyed: får bruke de i morgen for å se om testene blir negativ da!
 
Så bra! :smiley-bounce012
Her har jeg fortsatt ikke fått positiv så blir forsinket el her tror jeg. Ellers har stresset med virus kanskje ført til stopp i systemet. :banghead:

Tester du etter EL? Håper den kommer snart da :)
Det stresset med viruset føler jeg også litt på. Man blir jo både redd og bekymret, og det kan vel kanskje spille inn på syklusen på serr og vis!
 
Jeg har testet og testet med eggløsningstester (siden onsdag, dag11), men de har ikke blitt positive enda :( Begynner å lure på om jeg har hatt uvanlig tidlig eggløsning denne pp. Får se i morgen.
 
Tester du etter EL? Håper den kommer snart da :)
Det stresset med viruset føler jeg også litt på. Man blir jo både redd og bekymret, og det kan vel kanskje spille inn på syklusen på serr og vis!
Ja nå har jeg testet snart en uke. Den første jeg tok mandag morgen var den sterkeste, resten har vært ganske negative hele veien. Så enten hadde jeg veldig tidlig som kanskje hun over her eller så er den forsinket, kanskje pga stress. Jeg har opplevd å miste mens tidligere pga stress, men føler egentlig ikke at jeg har stresset såå mye nå. Hjemmeskole er slitsomt, men ikke direkte stressende da ;)
 
Ja nå har jeg testet snart en uke. Den første jeg tok mandag morgen var den sterkeste, resten har vært ganske negative hele veien. Så enten hadde jeg veldig tidlig som kanskje hun over her eller så er den forsinket, kanskje pga stress. Jeg har opplevd å miste mens tidligere pga stress, men føler egentlig ikke at jeg har stresset såå mye nå. Hjemmeskole er slitsomt, men ikke direkte stressende da ;)

Hm, ikke godt å si. For to sykluser siden trodde jeg også at EL kanskje hadde vært og gått meg hus forbi. Viste seg at EL var forsinket, og kom CD20. Den kroppen lurer oss heftig noen ganger!

Haha. Jeg personlig har sjelden vært så stresset som jeg var denne uken! Det var ikke bare LH-hormonet som peaket... stresshormonet også :hilarious: jeg er lærer, og synes IKKE hjemmeskole er noe gøy :hungover:
 
Back
Topp