IKM uke 13

Så glad på dine vegne[emoji173]️ Her går det dårlig, går inn i pp9 nå, cd 4 her. Veldig lei og lei meg[emoji17]
Takk, det er snilt sagt :Heartred uff, så kjedelig! Har ikke sett deg her inne på en stund, så har tenkt på deg! Sender deg litt babystøv og en god klem, og krysser fingrene for at det klaffer denne mnd for deg:Heartpink

Nå skjønner jeg ingenting her? Blenda test i går å venter egentlig på tr. Er 13 dpo i dag... sovet dårlig, derfor kanskje?
IMG_6673.jpg

Tok ny test idag, syns fortsatt jeg kan skimte en strek om jeg legger godvilja til. Men hvis dette skal stemme må jo eggløsningen ha vært senere enn jeg trodde, ellers burde jo testen vært tydeligere nå [emoji15]

Tok ny test idag, syns fortsatt jeg kan skimte en strek om jeg legger godvilja til. Men hvis dette skal stemme må jo eggløsningen ha vært senere enn jeg trodde, ellers burde jo testen vært tydeligere nå [emoji15]

Få se bilde?

Hei. Er på pp8, og fikk denne testen i dag. Har ustabil syklus på rundt 41 dager, men kanskje ikm tirsdag eller i går. Er ikke den positiv? [emoji4]

IMG_7358.JPG

img_4873-jpg.250779

Vitex har iallfall gitt meg stabil tempkurve, men jeg tror ikke det er noe baby denne pp heller :(

Hei!
Jeg er ny i forumet, sliter litt med å finne rette tråden men tror jeg er på rette plass nå [emoji23] hvor skriver dere ifra, er den Bv forum appen? vanskelig å forstå seg på synest jeg!

Jeg og samboeren har prøvd siden oktober ifjor, men det har ikke klaffet. Syklusen min bruker å være såå nøyaktig, men nå er jeg 3 dager etter Ikm (er det slik jeg bruker forkorningene? [emoji23]) men jeg har negativ hcg test. Jeg har ømme bryst og myye utflod, som ligner veldig på eggløsning. tok derfor en eggløsningstest og den er positiv [emoji43] Skjønner meg ikke på det. har jeg en eggløsning nå??

20180329_111156.jpg

Hei!
Jeg er ny i forumet, sliter litt med å finne rette tråden men tror jeg er på rette plass nå [emoji23] hvor skriver dere ifra, er den Bv forum appen? vanskelig å forstå seg på synest jeg!

Jeg og samboeren har prøvd siden oktober ifjor, men det har ikke klaffet. Syklusen min bruker å være såå nøyaktig, men nå er jeg 3 dager etter Ikm (er det slik jeg bruker forkorningene? [emoji23]) men jeg har negativ hcg test. Jeg har ømme bryst og myye utflod, som ligner veldig på eggløsning. tok derfor en eggløsningstest og den er positiv [emoji43] Skjønner meg ikke på det. har jeg en eggløsning nå??

Vis vedlegget 250795
Velkommen :D vet at eggløsningstest kan slå ut rett før mensen kommer også! Har du testet etter EL denne mnd?

Jeg bruker ikke appen, bare nettsiden :)

Hei!

Vis vedlegget 250795
EL tester er ikke helt positiv nå [emoji4] men den kan slå ut før tr(mensen) kommer, så kan være derfor [emoji4]
Om du også testet etter EL når du skulle ha det, så kan det være at kroppen ikke klarte og slippe egget, og prøver på nytt på EL

Back
Topp