Da er det vår ukelykke til alle sammen
Her er mine tester 14 dpo, IKM i morgen![]()
Åh, gratulerer så mye[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det vår ukelykke til alle sammen
Her er mine tester 14 dpo, IKM i morgen![]()
Åh, gratulerer så mye[emoji173]️
4+3 i dag, og håååper den sitter helt til desember Takk!4+3 i dag, og håååper den sitter helt til desember
hvordan går det med deg? hvor i syklusen er du nå?
![]()
Takk, det er snilt sagtSå glad på dine vegne[emoji173]️ Her går det dårlig, går inn i pp9 nå, cd 4 her. Veldig lei og lei meg[emoji17]
uff, så kjedelig! Har ikke sett deg her inne på en stund, så har tenkt på deg! Sender deg litt babystøv og en god klem, og krysser fingrene for at det klaffer denne mnd for deg
Ta en ny test [emoji4]Nå skjønner jeg ingenting her? Blenda test i går å venter egentlig på tr. Er 13 dpo i dag... sovet dårlig, derfor kanskje?Vis vedlegget 250761
Tok ny test idag, syns fortsatt jeg kan skimte en strek om jeg legger godvilja til. Men hvis dette skal stemme må jo eggløsningen ha vært senere enn jeg trodde, ellers burde jo testen vært tydeligere nå [emoji15]
Få se bilde?
Ta en ny test [emoji4]
Hei. Er på pp8, og fikk denne testen i dag. Har ustabil syklus på rundt 41 dager, men kanskje ikm tirsdag eller i går. Er ikke den positiv? [emoji4]
Vis vedlegget 250786
Syns den så veldig positiv ut jaselv om jeg vet de er kjent for skyggestreker, så syns jeg streken din var alt for tydelig for det
sier gratulerer jeg!
VelkommenHei!
Jeg er ny i forumet, sliter litt med å finne rette tråden men tror jeg er på rette plass nå [emoji23] hvor skriver dere ifra, er den Bv forum appen? vanskelig å forstå seg på synest jeg!
Jeg og samboeren har prøvd siden oktober ifjor, men det har ikke klaffet. Syklusen min bruker å være såå nøyaktig, men nå er jeg 3 dager etter Ikm (er det slik jeg bruker forkorningene? [emoji23]) men jeg har negativ hcg test. Jeg har ømme bryst og myye utflod, som ligner veldig på eggløsning. tok derfor en eggløsningstest og den er positiv [emoji43] Skjønner meg ikke på det. har jeg en eggløsning nå??
Vis vedlegget 250795
![]()
Vitex har iallfall gitt meg stabil tempkurve, men jeg tror ikke det er noe baby denne pp heller![]()
Veldig lovende kurve dahar du testet noe ennå?
EL tester er ikke helt positiv nå [emoji4] men den kan slå ut før tr(mensen) kommer, så kan være derfor [emoji4]Hei!
Jeg er ny i forumet, sliter litt med å finne rette tråden men tror jeg er på rette plass nå [emoji23] hvor skriver dere ifra, er den Bv forum appen? vanskelig å forstå seg på synest jeg!
Jeg og samboeren har prøvd siden oktober ifjor, men det har ikke klaffet. Syklusen min bruker å være såå nøyaktig, men nå er jeg 3 dager etter Ikm (er det slik jeg bruker forkorningene? [emoji23]) men jeg har negativ hcg test. Jeg har ømme bryst og myye utflod, som ligner veldig på eggløsning. tok derfor en eggløsningstest og den er positiv [emoji43] Skjønner meg ikke på det. har jeg en eggløsning nå??
Vis vedlegget 250795