Her er jeg bra sikker på at TR er rett rundt hjørnet, egentlig som forventet men skuffelsen er jo der hver mnd likevel :-(
Så kjedelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er jeg bra sikker på at TR er rett rundt hjørnet, egentlig som forventet men skuffelsen er jo der hver mnd likevel :-(
Ca. 9 dpo og blenda tester.. Følelsen av nok en mislykket pp.
9 dpo er fortsatt tidlig da! Håper det kommer to streker om noen dager!Ja, men føler «alle» som er gravide og tester så tidlig får positiv.Sender en klem9 dpo er fortsatt tidlig da! Håper det kommer to streker om noen dager!
Ja, men føler «alle» som er gravide og tester så tidlig får positiv.
Kanskje. Får teste på ny i morgen.Ja, kjenner til følelsenNå testet ikke jeg før 10 DPO denne PPen, så vet ikke hvordan testen hadde sett ut før det, men som jeg la ut litt over her, så var min kjeeeempesvak på babyplan sin tidligtest 10 dpo!
Testa fra 8 dpo og fikk ikke positiv før 12 dpo [emoji12] vært sånn vær gang jeg har vært gravid. Så ikke gi opp håpet [emoji16]Ja, men føler «alle» som er gravide og tester så tidlig får positiv.
Er så tungt å gå mnd etter mnd med blenda tester. Tenkte tidligere i mnd at det ikke gjorde så mye om det ikke klaffet denne pp pga desemberfødsel, men er like skuffet som alltid når det blir en ny blank test. Kanskje jeg er like heldig som deg og får positiv nærmere ikm. Pulsen har steget de to siste dagene, men tror det kun er pga alt for lite og dårlig søvn..Testa fra 8 dpo og fikk ikke positiv før 12 dpo [emoji12] vært sånn vær gang jeg har vært gravid. Så ikke gi opp håpet [emoji16]
Prøvd lenge? Denne pp'n hadde jeg null tro. La inn aksjer 4 dager før EL og ikke mer pga sykdom. Vi var i pp6. De andre gangene har de sitti på pp1 og pp3. Så holdt litt på å gi opp.... skuffelse på skuffelse. Så forstår deg godt! Sender deg en klem [emoji173]Er så tungt å gå mnd etter mnd med blenda tester. Tenkte tidligere i mnd at det ikke gjorde så mye om det ikke klaffet denne pp pga desemberfødsel, men er like skuffet som alltid når det blir en ny blank test. Kanskje jeg er like heldig som deg og får positiv nærmere ikm. Pulsen har steget de to siste dagene, men tror det kun er pga alt for lite og dårlig søvn..
Dette er vel pp 14 som vi har prøvd aktivt. Pp 9 etter BO.Prøvd lenge? Denne pp'n hadde jeg null tro. La inn aksjer 4 dager før EL og ikke mer pga sykdom. Vi var i pp6. De andre gangene har de sitti på pp1 og pp3. Så holdt litt på å gi opp.... skuffelse på skuffelse. Så forstår deg godt! Sender deg en klem [emoji173]
Jeg forstår følelsen. Når sendte dere inn søknad? Vi sendte inn helt i starten av januar, fikk svar etter en uke med innkalling til forsamtale 9.mai. Men så fikk vi tlf her for 3 uker siden om at vi kunne komme inn 2 mnd før oppsatt time, 15 mars! Og der fikk vi oppstart av medisiner ut i fra syklus i mai. SÅ glad! Det er en evigvarende lang ventetid ellers i det offentlige. Så vi belagt oss også på minst 7-8 mnd venting fra henvisning til innsett. Nå blir det 5 mnd fra henvisning til innsett.Så bra dere er i ivf prosessen. Vi har sendt inn søknad nå, men tar vel sikkert et halvt år minst før vi kommer noen vei.. Jeg er så lei misslykkede pp mnd etter mnd. Spesielt når man er i den alderen hvor ALLE rundt en har barn eller får barn..
Forhåpentligvis ila de to første ukene i juni hvis syklusen fortsetter å spille på lag med meg [emoji5] Det koster 1500,- for selve forsøket offentlig. Medisinene er det egenandel på 17.000,- og man kommer raskt opp i den summen. Kommer an på hvordan kroppen responderer på medisinene. Jeg skal ha kort protokoll, så kommer gjerne ikke opp i den summen ved første forsøk.Når er egguttak?
Har dere fått vite hva dette kommer til å kose? på 1mnd?![]()
Åh..akkurat. hvor lenge har dere prøvd? Skjønner godt du ser frem til det om dere har slitt lenge![]()
Sendte søknad for rundt to uker siden. Håper vi får svar snart. Deilig å bare kunne få en dato å forholde seg til.Jeg forstår følelsen. Når sendte dere inn søknad? Vi sendte inn helt i starten av januar, fikk svar etter en uke med innkalling til forsamtale 9.mai. Men så fikk vi tlf her for 3 uker siden om at vi kunne komme inn 2 mnd før oppsatt time, 15 mars! Og der fikk vi oppstart av medisiner ut i fra syklus i mai. SÅ glad! Det er en evigvarende lang ventetid ellers i det offentlige. Så vi belagt oss også på minst 7-8 mnd venting fra henvisning til innsett. Nå blir det 5 mnd fra henvisning til innsett.
Forhåpentligvis ila de to første ukene i juni hvis syklusen fortsetter å spille på lag med meg [emoji5] Det koster 1500,- for selve forsøket offentlig. Medisinene er det egenandel på 17.000,- og man kommer raskt opp i den summen. Kommer an på hvordan kroppen responderer på medisinene. Jeg skal ha kort protokoll, så kommer gjerne ikke opp i den summen ved første forsøk.
Vi har dessverre prøvd i 2 år. De har funnet ut at jeg har PCOS og mannen har nedsatt sædkvalitet [emoji17] Så sjansen for å få det til på egenhånd er svært liten.
Ingen tvil om at tr kommer ila dagen eller i morgen her jaffal, med den tempen [emoji52] En del av meg prøver å fortelle meg selv at det sikkert bare var bra for å unngå desemberbaby. Men en annen er trist og lei som vanlig. Vi har mange desemberbarn/voksne i familien, så er litt godt at det ikke lyktes denne gang heller for å unngå jul- og bursdagskaos i den travleste mnd i året [emoji85]
Vis vedlegget 250511
Jeg forstår følelsen. Når sendte dere inn søknad? Vi sendte inn helt i starten av januar, fikk svar etter en uke med innkalling til forsamtale 9.mai. Men så fikk vi tlf her for 3 uker siden om at vi kunne komme inn 2 mnd før oppsatt time, 15 mars! Og der fikk vi oppstart av medisiner ut i fra syklus i mai. SÅ glad! Det er en evigvarende lang ventetid ellers i det offentlige. Så vi belagt oss også på minst 7-8 mnd venting fra henvisning til innsett. Nå blir det 5 mnd fra henvisning til innsett.
Forhåpentligvis ila de to første ukene i juni hvis syklusen fortsetter å spille på lag med meg [emoji5] Det koster 1500,- for selve forsøket offentlig. Medisinene er det egenandel på 17.000,- og man kommer raskt opp i den summen. Kommer an på hvordan kroppen responderer på medisinene. Jeg skal ha kort protokoll, så kommer gjerne ikke opp i den summen ved første forsøk.
Vi har dessverre prøvd i 2 år. De har funnet ut at jeg har PCOS og mannen har nedsatt sædkvalitet [emoji17] Så sjansen for å få det til på egenhånd er svært liten.

Sendte søknad for rundt to uker siden. Håper vi får svar snart. Deilig å bare kunne få en dato å forholde seg til.
Kjenner på samme følelse. Kanskje er der greit om bare tr kommer så vi får startet på ny pp. Fikk negativ test idag og ikm er på torsdag. Men kjente den vonde følelsen av å se "ikke gravid " på testen.krysser fingrene for at spiren sitter til oss begge neste pp
![]()
Hvor lenge har dere prøvd? Kanskje vi er heldige og får en januar 2019 baby? [emoji7] Hvilken IKM gruppe havner du i neste gang sånn ca? Vi får riste denne pp av oss, og prøve se fremover. Selvom det er lettere sagt enn gjort [emoji173]️

så får vi som du sier riste av oss denne pp og starte med blanke ark Flaut å si det, men er bare pp1. Er nok fryktelig utålmodig fordi sønnen min satt på første forsøk for 10 år sia. Så er nok redd det kommer til å ta tid denne gangen. Hvilken pp er dere? Kommer i IKM uke 18 ser det ut som. Enn du? Hadde vært så greit om vi får januar2019 babyså får vi som du sier riste av oss denne pp og starte med blanke ark
![]()
Tror det er Ullevål.Da er kanskje svaret rett rundt hjørnet. En dato og forholde seg til gjør godt [emoji5] Håper dere ikke må vente altfor lenge. Hvilket sykehus holder dere til?