Håper det klaffer for dere snart [emoji4]Dette er vel pp 14 som vi har prøvd aktivt. Pp 9 etter BO.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det klaffer for dere snart [emoji4]Dette er vel pp 14 som vi har prøvd aktivt. Pp 9 etter BO.
Ååå, da håper jeg at dere ikke får en like lang reise som oss her inne [emoji5] Jeg har ikke lengre kontroll på våre pp [emoji85] Men vi begynte å prøve januar 2016. Så da er vi oppe i 26.mnd nå, starter på 27.mnd.
Ser ut til at jeg havner i IKM uke 17, men vet jo aldri om det plutselig blir 16 eller 18 også. Får se når EL nærmer seg [emoji5]

13 dpo = Ikm idag. Ingen tegn til tr so far. Aborterte forrige mnd. Er på hytten uten tester men temper. Dagens temp gir meg håp da jeg alltid får langt dropp på dag 12 og mensen på dag 13. Gi meg styrke[emoji85]Vis vedlegget 250623
Nei jeg regner vel med jeg kjøper idag[emoji85]Ser jo veldig lovende ut danår får du testet da?

Er idag 9 dpo og kjøpte rfsu graviditetstest på jobben........er det en svak strek der eller kan det være skygge?
Hos meg ser den svakt rosa ut,......
Ser dere noe?
Dette var ikke på morgen urin....så tror jeg blir nødt til å teste i morgen tidlig også.....![]()
Her kom tanta i dag som forventet. Neste pp går mest sannsynlig i vasken, med mindre el kommer en god del tidligere eller senere enn forventet. Aaaargh!!Drittlei! Lykke til, til dere andre!!
Her kom tanta i dag som forventet. Neste pp går mest sannsynlig i vasken, med mindre el kommer en god del tidligere eller senere enn forventet. Aaaargh!!Drittlei! Lykke til, til dere andre!!
Er det vanlig pulsmåler dere bruker? Hvordan fungerer det der?Går dårlig her. Negativ test ca 10dpo og lavere puls.
Bruker pulsklokke, Fitbit. Kan jo ikke stole blankt på den, men sett tilbake på lagret date og det er relativt systematisk at pulsen endres med syklusen. Om man er gravid økes ofte pulsen, fremfor å synke nærmere mensen.Er det vanlig pulsmåler dere bruker? Hvordan fungerer det der?
Bruker pulsklokke, Fitbit. Kan jo ikke stole blankt på den, men sett tilbake på lagret date og det er relativt systematisk at pulsen endres med syklusen. Om man er gravid økes ofte pulsen, fremfor å synke nærmere mensen.
Hehe. Jeg prøvde temping, men med min ustabile søvn fikk jeg det ikke til.Aha ok
For min del tror jeg det holder med temping, EL tester og monitor![]()
Hehe. Jeg prøvde temping, men med min ustabile søvn fikk jeg det ikke til.
Og pulsklokken har jeg jo på meg uansett![]()
Takk![emoji173]Så kjedeligmasse lykke til videre!