IKM uke 13

Ååå, da håper jeg at dere ikke får en like lang reise som oss her inne [emoji5] Jeg har ikke lengre kontroll på våre pp [emoji85] Men vi begynte å prøve januar 2016. Så da er vi oppe i 26.mnd nå, starter på 27.mnd.

Ser ut til at jeg havner i IKM uke 17, men vet jo aldri om det plutselig blir 16 eller 18 også. Får se når EL nærmer seg [emoji5]

Stemmer! Livet er jaggu urettferdig! Godt dere får hjelp nå, for å lengte så lenge ett barn kan ikke være noe enkelt. Men snart må den sitte :)

Jeg kjenner jeg er så bekymra for at jeg og sambo ikke skal få det til. Dette blir hans første barn. Så jeg føler nok et press jeg egentlig bare burde legge bort.

Jeg kjenner at tr er på vei ihvertfall, så burde komme i dag eller i morgen tenker jeg. Så da er det bare å prøve legge bort dumme tanker og nyte en ny pp :Heartred

13 dpo = Ikm idag. Ingen tegn til tr so far. Aborterte forrige mnd. Er på hytten uten tester men temper. Dagens temp gir meg håp da jeg alltid får langt dropp på dag 12 og mensen på dag 13. Gi meg styrke[emoji85]
b_TN0ly2.png

Tok en ny test på hytta idag, syns jeg kunne se litt strek på den også, men ikke noe særlig mer enn igår. Har med en test til, usikker på om jeg skal ta den imorgen eller prøve å holde meg til i overimorgen. TR skulle egentlig kommet igår da, så det er jo et godt tegn [emoji3]

Er idag 9 dpo og kjøpte rfsu graviditetstest på jobben........er det en svak strek der eller kan det være skygge?
Hos meg ser den svakt rosa ut,......
Ser dere noe?

Dette var ikke på morgen urin....så tror jeg blir nødt til å teste i morgen tidlig også.....:woot:

Vedlegg

• bilde1.jpg
    bilde1.jpg
    38 KB · Visninger: 122
  • bilde2.jpg
    bilde2.jpg
    35,2 KB · Visninger: 116
Er idag 9 dpo og kjøpte rfsu graviditetstest på jobben........er det en svak strek der eller kan det være skygge?
Hos meg ser den svakt rosa ut,......
Ser dere noe?

Dette var ikke på morgen urin....så tror jeg blir nødt til å teste i morgen tidlig også.....:woot:

Ser veldig godt streken :D

Jeg gir opp, bare å vente på tanta tror jeg. Den siste testen er fra i dag 12 dpo.
IMG_6670.JPG
IMG_6671.jpg

Her kom tanta i dag som forventet. Neste pp går mest sannsynlig i vasken, med mindre el kommer en god del tidligere eller senere enn forventet. Aaaargh!!Drittlei! Lykke til, til dere andre!!

Her kom tanta i dag som forventet. Neste pp går mest sannsynlig i vasken, med mindre el kommer en god del tidligere eller senere enn forventet. Aaaargh!!Drittlei! Lykke til, til dere andre!!

Æsj altså :(

Er det vanlig pulsmåler dere bruker? Hvordan fungerer det der?
Bruker pulsklokke, Fitbit. Kan jo ikke stole blankt på den, men sett tilbake på lagret date og det er relativt systematisk at pulsen endres med syklusen. Om man er gravid økes ofte pulsen, fremfor å synke nærmere mensen.

Bruker pulsklokke, Fitbit. Kan jo ikke stole blankt på den, men sett tilbake på lagret date og det er relativt systematisk at pulsen endres med syklusen. Om man er gravid økes ofte pulsen, fremfor å synke nærmere mensen.

Aha ok :)
For min del tror jeg det holder med temping, EL tester og monitor :P

Back
Topp