LilleLykke2019
Forelsket i forumet
Jeg holdt meg til anbefalingen for gravide, max 100-200 mg koffein. Skal kutte ut ordentlig, men er litt vanskelig med morgenkaffen.
Lurer også på hvor mange kopper kaffe det er?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg holdt meg til anbefalingen for gravide, max 100-200 mg koffein. Skal kutte ut ordentlig, men er litt vanskelig med morgenkaffen.
Hvor mange kopper er det egentlig?
Tror det var 50-60 mg i en dl med traktekaffe, så en kopp er greit![]()
Hvorfor ikke bare skrive 1 kopp da?Tenkte på til helsemyndighetene. Ikke deg personlig
![]()
Ja, håper jo fremdeles! Prøver å redusere skuffelsen litt, ved å innstille meg på at TR er på vei. Ikke at det hjelper egentligIkke gi opp! mensmurring kan bety begge deler!
Ser strek [emoji16]Vis vedlegget 250475
Er det bare ønsketenkning, eller ser jeg en veeeldig svak strek? [emoji15]
Ser strek [emoji16]
Jeg tror ikke det [emoji16] syns den var litt for sterk for det. Er så forskjellig på disse strimlene! Selv på IKM fikk jeg en fin strek, men langt i fra så sterk rød som jeg fikk på en annen test på samme urin [emoji12]Ååh, så bra! Syns det var så lite farge, så lurte litt på om det kunne være skyggestrek [emoji15]
Jeg tror ikke det [emoji16] syns den var litt for sterk for det. Er så forskjellig på disse strimlene! Selv på IKM fikk jeg en fin strek, men langt i fra så sterk rød som jeg fikk på en annen test på samme urin [emoji12]
Ser strekVis vedlegget 250475

Ser strek![]()
Vis vedlegget 250475
Oog, min så sånn ut 10 dpo, og jeg fikk posiv 1-2 uker på cb samme kveld![]()
Krysser fingrene for deg! Blir spennende med morgendagens test (eventuelt i kveldJa, den var jo ikke så mye mer strek på enn min [emoji3] Da håper jeg at det stemmer og at den holder seg der [emoji173]️
Ser strek [emoji16]Vis vedlegget 250475
Ser strek [emoji16]
Krysser fingrene for deg! Blir spennende med morgendagens test (eventuelt i kveld)