IKM uke 13

Min nederste er i dag 12 DPO, øverste 10 DPO :)

Vedlegg

• B5AEFB66-8B40-4C21-BE2C-63440A3B3246.jpeg
    B5AEFB66-8B40-4C21-BE2C-63440A3B3246.jpeg
    360,3 KB · Visninger: 116
Takk! ❤️❤️

Jaa, herregud, jeg tror ikke helt på det enda. Jeg hadde et mindre meltdown i dag morges, for jeg fikk noe som minnet om menskramper. Gråt en skvett (les: hulket nærmest) til samboer før jeg oppdaget pulshoppet på fitbiten Jaaa, nå følger jeg etter inn i terminklubben til desember!

Skal jeg sette deg opp som gravid forresten?:Heartbigred

Uff:Heartred kan trøste deg med at jeg føler jeg gar litt mensenkramper selv, men er vel nornalt:rolleyes: fortsette å teste kommer jeg hvertfall til å gjøre! har du digital du kan ta?

Ja, leste at det var normalt, så krysser fingrene for at alt stemmer Jeg kjøpte nettopp en digital som ryker i morgen tidlig Har ikke fått strimmeltestene i posten enda, så se kommer vel på mandag

Ingen tvil om at du er gravid hvertfall:p si fra da:)
Er så gøy at det klaffet for deg også:p:p

Den så rimelig positiv ut, ja Men ja, jeg tenkte på det før jeg testet, at det hadde vært så artig om det klaffet for meg også denne pp. Har liksom fulgt med deg de siste mnd, og vi har ligget ganske likt på mye. Gøy å kunne følge hverandre videre

Den så rimelig positiv ut, ja Men ja, jeg tenkte på det før jeg testet, at det hadde vært så artig om det klaffet for meg også denne pp. Har liksom fulgt med deg de siste mnd, og vi har ligget ganske likt på mye. Gøy å kunne følge hverandre videre

Vet, det var kjempegøy:p veldig koslig at det klaffer for fler, og som du sier har vi ligget så likt i mange mnd:) jeg har allerede sneket meg inn i terminforumet:wideyed: gleder meg til din digitale i morgen! Jeg har en til jeg tar til neste uke hvor jeg håper jeg kan få 2-3 på:D

Tempen hoppet litt opp igjen i dag[emoji87] 9 dpo nå,merket ømme pupper 11 dpo sist og tok gv test først 13 dpo. Bite lite håp kanskje?
IMG_6603.jpg

Syns det ser lovende ut jeg :D når tenker du å teste?

Jeg er litt usikker, sist tok jeg 10 dpo å den var blenda. Så tok jeg ny 12 dpo å så strek. Hadde dip da også men senere en jeg fikk nå. Spent på om temp stiger i morgen også [emoji1319] Er så skuffende m blenda tester [emoji43]

Jeg er litt usikker, sist tok jeg 10 dpo å den var blenda. Så tok jeg ny 12 dpo å så strek. Hadde dip da også men senere en jeg fikk nå. Spent på om temp stiger i morgen også [emoji1319] Er så skuffende m blenda tester [emoji43]
ja, hvite tester er veldig kjipt :( krysser fingrene for to streker om et par dager for deg :p

Tok test men her var det be lite å se? [emoji85]
IMG_6605.JPG

Blenda test enda, 10dpo. Har liten tro, blir vel henvisning til ivf tenker jeg.. men fremdeles noen dagen igjen før ikm, det er jo tidlig enda[emoji4]

12 dpo, og temp gikk litt opp
IMG_3260.jpg

Med testen flyter [emoji849] Tipper den er negativ.
IMG_3259.JPG

Bitteliten dip i dag, men synes ellers at denne pp ser veldig bra ut :D
Jeg kjenner det jobbes, men aner ikke om det er noe på gang eller om det er ren innbilning :confused:

9D70F940-C558-47FE-BAAC-814982F0642B.png

Back
Topp