IKM uke 13

Ååå jeg vil også teste, men for tidlig enda til at det er noe vits:p 7dpo nå

Da har jeg hoppet inn og ut av diverse ikm- grupper, men nå ser det ut som at apper og temp og el-tester har blitt enig. Og da hører jeg til her!

Sko061-pp5/6-b2-el 16.mars, ikm 28. Mars

Jeg har vondt i korsryggen, og var kvalm i natt. Det er like gjerne pms-symptomer hos meg, men det er jo lov til å håpe. Satser på at testene kommer i dag, for da ryker første test i morgen tidlig :D (Hvis ikke må jeg muligens kjøpe meg en).

Jeg har vondt i korsryggen, og var kvalm i natt. Det er like gjerne pms-symptomer hos meg, men det er jo lov til å håpe. Satser på at testene kommer i dag, for da ryker første test i morgen tidlig :D (Hvis ikke må jeg muligens kjøpe meg en).
Spennende!! Gleder meg veldig til testen din i morgen:p Jeg har ingen symptomer, bare litt ømme brystvorter:wacky:
Tror jeg bestiller noen tester i dag, så jeg kan følge litt med på stigningen. Kjøpte en 2 stk av CB og 2 andre tester i går på apoteket for 450 kr, så er jo litt billigere å bestille på nett. Hvor bestiller du fra? :)

Testa i dag 10dpo. Fortsatt ingen tegn [emoji37] Tidlig enda, men tror jeg dropper prøving frem til ikm tirsdag og tar heller en test da om mens ikke kommer.

Spennende!! Gleder meg veldig til testen din i morgen:p Jeg har ingen symptomer, bare litt ømme brystvorter:wacky:
Tror jeg bestiller noen tester i dag, så jeg kan følge litt med på stigningen. Kjøpte en 2 stk av CB og 2 andre tester i går på apoteket for 450 kr, så er jo litt billigere å bestille på nett. Hvor bestiller du fra? :)

Ømme brystvorter får jeg alltid før mens. Samboeren min kan såvidt ta på dem i pms-tiden :P Men jeg har foreløpig ikke det heller :P Det hadde nok jeg også gjort, de er aaaalt for dyre på apoteket. Brukte alt for mye penger i begynnelsen på dyre apotektester. Jeg bestiller babyplan sine, tror det er de du bruker? Jeg hadde tenkt å bestille fra tostreker denne gangen for å se hvordan de var, men de sendte ikke før etter påsken :p

Back
Topp