TakkOioi! Gratulerer så mye [emoji7][emoji7][emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkOioi! Gratulerer så mye [emoji7][emoji7][emoji7]
Testet du igjen i dag?Test! Jeg skal teste om 2 timer er på jobb nå[emoji23][emoji85]

Jaaaaaa[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]Jeg er gravid![]()
VelkommenDa har jeg hoppet inn og ut av diverse ikm- grupper, men nå ser det ut som at apper og temp og el-tester har blitt enig. Og da hører jeg til her!
Sko061-pp5/6-b2-el 16.mars, ikm 28. Mars
Testet du igjen i dag?![]()
Takk! Håper på mange doble streker her inne!VelkommenSkrevet deg opp på listen
![]()
Negativ i går og i dag, la inn bilde på testetøser. Så jeg var utrolig uheldig med min første babyplan test, men har sikkert vært en feil på den. For de andre har fungert helt fint [emoji4]

Spennende!! Gleder meg veldig til testen din i morgenJeg har vondt i korsryggen, og var kvalm i natt. Det er like gjerne pms-symptomer hos meg, men det er jo lov til å håpe. Satser på at testene kommer i dag, for da ryker første test i morgen tidlig(Hvis ikke må jeg muligens kjøpe meg en).

Hvilken DPO starter dere å teste? [emoji4]
Vanligvis 10 dpo her [emoji5] Er 10 dpo i dag, men den var negativ.
Jeg er gravid![]()
JaSå sjukt kult, gratulerer [emoji173]️
Testa i dag 10dpo. Fortsatt ingen tegn [emoji37] Tidlig enda, men tror jeg dropper prøving frem til ikm tirsdag og tar heller en test da om mens ikke kommer.
JaTusen takk! Når begynner du testingen?
![]()
Spennende!! Gleder meg veldig til testen din i morgenJeg har ingen symptomer, bare litt ømme brystvorter
Tror jeg bestiller noen tester i dag, så jeg kan følge litt med på stigningen. Kjøpte en 2 stk av CB og 2 andre tester i går på apoteket for 450 kr, så er jo litt billigere å bestille på nett. Hvor bestiller du fra?![]()