Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk!
Jaa, herregud, jeg tror ikke helt på det enda. Jeg hadde et mindre meltdown i dag morges, for jeg fikk noe som minnet om menskramper. Gråt en skvett (les: hulket nærmest) til samboer før jeg oppdaget pulshoppet på fitbiten Jaaa, nå følger jeg etter inn i terminklubben til desember!

Uffkan trøste deg med at jeg føler jeg gar litt mensenkramper selv, men er vel nornalt
fortsette å teste kommer jeg hvertfall til å gjøre! har du digital du kan ta?
Skal jeg sette deg opp som gravid forresten?![]()
Jeg vet ikke. Burde jeg ta en digital først?
Ingen tvil om at du er gravid hvertfallsi fra da
Er så gøy at det klaffet for deg også![]()
Den så rimelig positiv ut, ja Men ja, jeg tenkte på det før jeg testet, at det hadde vært så artig om det klaffet for meg også denne pp. Har liksom fulgt med deg de siste mnd, og vi har ligget ganske likt på mye. Gøy å kunne følge hverandre videre
gleder meg til din digitale i morgen! Jeg har en til jeg tar til neste uke hvor jeg håper jeg kan få 2-3 påVet, det var kjempegøyveldig koslig at det klaffer for fler, og som du sier har vi ligget så likt i mange mnd
jeg har allerede sneket meg inn i terminforumet
gleder meg til din digitale i morgen! Jeg har en til jeg tar til neste uke hvor jeg håper jeg kan få 2-3 på
![]()

Jee

Syns det ser lovende ut jegTempen hoppet litt opp igjen i dag[emoji87] 9 dpo nå,merket ømme pupper 11 dpo sist og tok gv test først 13 dpo. Bite lite håp kanskje? Vis vedlegget 250240
Syns det ser lovende ut jegnår tenker du å teste?
ja, hvite tester er veldig kjiptJeg er litt usikker, sist tok jeg 10 dpo å den var blenda. Så tok jeg ny 12 dpo å så strek. Hadde dip da også men senere en jeg fikk nå. Spent på om temp stiger i morgen også [emoji1319] Er så skuffende m blenda tester [emoji43]
Hm, nei! greier ikke å se noe dessverreTok test men her var det be lite å se? [emoji85]Vis vedlegget 250279
Blir spennende å se på ny test i morgen12 dpo, og temp gikk litt opp
Vis vedlegget 250298
Med testen flyter [emoji849] Tipper den er negativ.
Vis vedlegget 250299