IKM uke 13

Ser strek! Håper den blir sterkere :D Du hadde IKM 30/31? Kan ha hatt EL tidligere ja! Testet du for EL? :)

Nei, testet ikke for el, men kjente at jeg hadde det. Ja, ikm 30/31 ca. Men jeg får ikke det til å gå opp forhold til når vi hadde samleie heller jeg da, men jeg er super fertil for har gått ned ekstremt mye i vekt på kort tid, så kan ha noe med det å gjøre .

Nei, testet ikke for el, men kjente at jeg hadde det. Ja, ikm 30/31 ca. Men jeg får ikke det til å gå opp forhold til når vi hadde samleie heller jeg da, men jeg er super fertil for har gått ned ekstremt mye i vekt på kort tid, så kan ha noe med det å gjøre .

Da blir det spennende med tester de neste dagene :) Har du testet igjen i dag?

Blir helt gira her jeg sitter, men er litt redd det kan være skyggestrek da:rolleyes: Syns ikke streken kom like godt frem på bildene! Som jeg skrev har jeg aldri fått skyggestrek før, bare helt blenda, og denne streken så jeg tydelig uten å måtte myse:wideyed: Unnskyld for at jeg ikke holdt ut til testedaten på lørdag:wacky:

Haha! Du, det er helt i orden! Nå ble jeg litt gira på å teste tidlig selv, men jeg har ikke fått noen tester enda :p Jeg så streken på ipaden uten å måtte stille opp lyset eller noe. Ofte ser jeg ingen strek når andre ser strek, så det er definitivt en strek! Vet ikke helt forskjellen på babystell og skyggestrek, men jeg krysser fingre og tær for at det er babystrek :D

Haha! Du, det er helt i orden! Nå ble jeg litt gira på å teste tidlig selv, men jeg har ikke fått noen tester enda :p Jeg så streken på ipaden uten å måtte stille opp lyset eller noe. Ofte ser jeg ingen strek når andre ser strek, så det er definitivt en strek! Vet ikke helt forskjellen på babystell og skyggestrek, men jeg krysser fingre og tær for at det er babystrek :D
Godt å høre at andre ser også :D Nå er jeg spent på testene de neste dagene!

Rakk ikke før jobb, også reiser jeg til Oslo ikveld, og vil ikke teste meg på besøk hos pappa. Haha, så blir ikke å teste før etter helga, hvis jeg klarer å holde meg.
Da syns jeg du er flink om du greier å holde deg unna testingen så lenge:p Her blir det nok mye testing fremover etter mine tester i dag. Du får oppdatere når du har testet igjen, så krysser jeg fingrene for deg :)

Hva slags symptomer har du hatt? Nå må jo jeg begynne å kjenne etter mine, jeg er jo bare 1 dpo bak deg :p

Ja, er spent på dine tester :D Egentlig ikke så mye, annet enn at jeg fikk veldig ømme brystvorter i går og har det i dag også, og det har jeg ikke pleid å ha. Har jo som jeg har skrevet ikke hatt så veldig troen denne PPen, men var et eller annet som plutselig ga med troen på at det kom til å komme strek i dag, uten at jeg aner hvorfor :rolleyes:

Da syns jeg du er flink om du greier å holde deg unna testingen så lenge:p Her blir det nok mye testing fremover etter mine tester i dag. Du får oppdatere når du har testet igjen, så krysser jeg fingrene for deg :)

Vi får se nå da, hvor flink jeg klarer å være. Haha :) krysser fingrene for deg også :)

Når skal folk begynne å teste? :)

Wææ! Dere:eek: fikk et innfall om å ta en test i dag, 10 dpo. Også fikk jeg denne testen:wideyed: jeg så tydelig strek med en gang jeg snudde den! Ser dere også?:rolleyes::rolleyes: Aldri fått så mye som en skyggestrek i de 7 mnd vi har prøvd!!

Har du testet noe mer? Jeg fikk samme type strek i går på samme type test, og fikk negativ i dagmårres[emoji53]

Ånei :( Hvor mange DPO er du? Har ikke testet noe mer. Tror jeg skal prøve å holde meg til i morgen tidlig igjen :)

Aner ikke, ustabil syklus og har mest sannsynlig feilberegnet el her. Skal teste på nytt i kveld[emoji106] håper dine tester blir sterkere [emoji106]

Back
Topp