IKM uke 13

Testet selv i morres og fikk blenda. Er og 8dpo.. selvom jeg har prøvd å si til meg selv at jeg fortsatt har en sjans så blir jeg likevel skuffet ☹️

Årh, det er akkurat sånn jeg føler det når jeg får negative tester. Jeg blir kjempeskuffet og går rundt litt furt hele dagen.

Haha, like det:hilarious: Ja, hørtes lurt ut :) Vet ikke helt! Er vel litt at jeg vil unngå skuffelse av hvite tester og beskytter meg selv litt kanskje og har greid å tenke liiiitt mer fornuftig angående når det er sannsynlig at jeg får strek. Litt at jeg har litt lite tro på at det går denne PPen med aksjer 3 og 2 dager før EL og litt at jeg har fått det for meg at det er PP8 (neste PP) det skal klaffe, så føler jeg allerede forbereder meg mentalt på at det ikke går:hungry: :rolleyes:

Ja, det med PP8 tror jeg du har sagt før! Jeg har luftet for mannen at jeg ikke har lyst til å hoppe over neste pp. Hvis det klaffer da, vil termin være på 3. januar, og det er med andre ord veldig sannsynlig at barnet blir født i romjula. Det har jeg ikke særlig lyst til. Men vi får se om det endrer seg ila ukene fremover, for en måned siden var jeg sikker på at jeg ikke ville ha baby i desember, og her er jeg likevel :P

Ja, det med PP8 tror jeg du har sagt før! Jeg har luftet for mannen at jeg ikke har lyst til å hoppe over neste pp. Hvis det klaffer da, vil termin være på 3. januar, og det er med andre ord veldig sannsynlig at barnet blir født i romjula. Det har jeg ikke særlig lyst til. Men vi får se om det endrer seg ila ukene fremover, for en måned siden var jeg sikker på at jeg ikke ville ha baby i desember, og her er jeg likevel :p

Ja, nesten mnd er for min del mest sannsynlig at det blir et barn i romjulen i tilfelle. Denne PP er antatt termin 5.des, mens neste blir vel heeelt i starten av januar. Men tror ikke vi kommer til å hoppe over :)

Ja, nesten mnd er for min del mest sannsynlig at det blir et barn i romjulen i tilfelle. Denne PP er antatt termin 5.des, mens neste blir vel heeelt i starten av januar. Men tror ikke vi kommer til å hoppe over :)

Jeg skrev visst "jeg ikke har lyst til å hoppe over", men jeg mente at jeg har lyst til å hoppe over. Kanskje underbevisstheten (eller eggstokkene) min(e) egentlig har lyst? Vi får se. Samboeren min ble født 22. desember, og mener det går heeeelt fint. Men argumentet hans er at hvis jeg føder i romjulen, så kan jeg spise masse fet mat som jeg ikke kan spise når jeg er gravid. Men jeg forstår ikke helt den logikken om jeg skal amme :p

Hva tror dere om sannsynligheten så langt? Ble gravid på den rosa(endte i MA), den blå er nå. Kjent en del små smerter på sidene siste dagene også...tester ikke før neste uke.
IMG_6589.jpg

Hva tror dere om sannsynligheten så langt? Ble gravid på den rosa(endte i MA), den blå er nå. Kjent en del små smerter på sidene siste dagene også...tester ikke før neste uke. Vis vedlegget 249863

Vanskelig å si så tidlig syntes jeg. Og den er lik på alle tre grafene på samme tiden nå. Men krysser fingrene for at den holder seg høy [emoji7]

Wææ! Dere:eek: fikk et innfall om å ta en test i dag, 10 dpo. Også fikk jeg denne testen:wideyed: jeg så tydelig strek med en gang jeg snudde den! Ser dere også?:rolleyes::rolleyes: Aldri fått så mye som en skyggestrek i de 7 mnd vi har prøvd!!

Vedlegg

• 5270C629-456F-455D-A1F6-8DF34E540577.jpeg
    5270C629-456F-455D-A1F6-8DF34E540577.jpeg
    98,5 KB · Visninger: 120
  • 03B2AB65-A5DB-4A63-94B3-E0B67A971F7F.jpeg
    03B2AB65-A5DB-4A63-94B3-E0B67A971F7F.jpeg
    34,1 KB · Visninger: 119
  • BD9AA8DD-8940-4373-AFAC-E16F6E3E702B.jpeg
    BD9AA8DD-8940-4373-AFAC-E16F6E3E702B.jpeg
    152,2 KB · Visninger: 112
Wææ! Dere:eek: fikk et innfall om å ta en test i dag, 10 dpo. Også fikk jeg denne testen:wideyed: jeg så tydelig strek med en gang jeg snudde den! Ser dere også?:rolleyes::rolleyes: Aldri fått så mye som en skyggestrek i de 7 mnd vi har prøvd!!

Jeg vil tro det er en babystrek :D

Skjønner ingenting jeg, tok en test i går bare for morroskyld, og jeg ser seriøst en strek, men skjønner ikke hvordan det er mulig, må jo hatt el lenge før jeg selv har trodd...

Oooooi!! Jeg ser den!

Blir helt gira her jeg sitter, men er litt redd det kan være skyggestrek da:rolleyes: Syns ikke streken kom like godt frem på bildene! Som jeg skrev har jeg aldri fått skyggestrek før, bare helt blenda, og denne streken så jeg tydelig uten å måtte myse:wideyed: Unnskyld for at jeg ikke holdt ut til testedaten på lørdag:wacky:

Åå, det hadde vært gøy :D Syns den så mye tydeligere ut i virkeligheten, hadde ikke noe problem med å se den hvertfall :D Og jeg som bare har 2 strimmeltester igjen! Tror jeg må innom apoteket etterpå:smug:

Spennende :D

Back
Topp