***IKM UKE 13***

Veldig mye lureri! Har fått utrolig mye sterkere tr-symptomer, og lengre: en hel uke i forkant isteden for 12 timer, de siste tre mnd. Til å bli sprø av :hilarious:
Testa imorges, den var blenda. Testa igjen i ettermiddag, hadde drukket mindre enn i løpet av natta. Den ble hvit der streken skulle være, men kontrollstreken ble ikke helt fylt av farge, så fornuften sier jeg skal tenke at det er noe galt med testen. Den lille stemmen som gjerne vil bli hørt, derimot.........

Det er slitsomt når kroppen holder på sånn o_O hvor mange dpo er du da? :)

Det var som å høre meg, men i tillegg så har jeg et voldsomt temperament Smeller for den minste ting Veldig kjedelig for mann og barn ;-)
Er det vanlig at ømme pupper kommer og går? I dag var de nesten normale igjen... Fader fikk en dårlig følelse nå. Venter mensen om 2 dager...

Det er slitsomt når kroppen holder på sånn o_O hvor mange dpo er du da? :)
Veldig! Og så unødvendig :p er 10 dpo i dag, så fortsatt tidlig. Vet ikke helt hvorfor jeg piner meg gjennom blenda tester måned etter måned, men glemmer jo litt hvor kjipt det var :hilarious:

Er det vanlig at ømme pupper kommer og går? I dag var de nesten normale igjen... Fader fikk en dårlig følelse nå. Venter mensen om 2 dager...

Jeg har opplevd at det varierer.

Det er veldig individuelt :-) Jeg har i det siste hatt ømme pupper før tr, denne gangen kom det ikke før 5 dpo, og i dag er det nesten borte igjen. Men igjen behøver ikke det å bety noe. Da jeg var gravid for fire år siden hadde jeg ingen symptomer, ikke engang symptomer på tr. Vi får nok bare krysse fingrene :-)

Det er veldig individuelt :-) Jeg har i det siste hatt ømme pupper før tr, denne gangen kom det ikke før 5 dpo, og i dag er det nesten borte igjen. Men igjen behøver ikke det å bety noe. Da jeg var gravid for fire år siden hadde jeg ingen symptomer, ikke engang symptomer på tr. Vi får nok bare krysse fingrene :-)
Er så usikker. Murrer godt i magen,har gjort 5 dager nå og har hatt ømme pupper 1 uke. Baahh,vil bare ta en test!! :-P

Er så usikker. Murrer godt i magen,har gjort 5 dager nå og har hatt ømme pupper 1 uke. Baahh,vil bare ta en test!! :p

Når har du ikm? :happy: Sist jeg gikk gravid testen jeg positivt 7 dpo, og så har jeg hatt to kjemiske nå, da testet jeg positivt på 8 og 9 dpo.

Jeg er på 7 dpo nå, men skal klare å ikke teste ennå, iallefall vente noen dager :-) på 5 dpo kjente jeg skikkelige stikk i lysken, kjenner at jeg er veldig spent denne gangen :-):smiley-bounce012

Når har du ikm? :happy: Sist jeg gikk gravid testen jeg positivt 7 dpo, og så har jeg hatt to kjemiske nå, da testet jeg positivt på 8 og 9 dpo.

Jeg er på 7 dpo nå, men skal klare å ikke teste ennå, iallefall vente noen dager :-) på 5 dpo kjente jeg skikkelige stikk i lysken, kjenner at jeg er veldig spent denne gangen :-):smiley-bounce012
Ikm den 29. Hadde så mange symptomer i går. Murringer og stakk i venstre side og ned i lysken. Småkvalm og ømme bryst. Og trøtt.. I dag bare murrer det.. Så blir ikke klok i hele tatt. Frustrerende at jeg ikke fikk kjøpt en test før påske :-P

Ikm den 29. Hadde så mange symptomer i går. Murringer og stakk i venstre side og ned i lysken. Småkvalm og ømme bryst. Og trøtt.. I dag bare murrer det.. Så blir ikke klok i hele tatt. Frustrerende at jeg ikke fikk kjøpt en test før påske :p

Da er det lenge til tirsdag:depressed: Jeg har heldigvis liggende strimler fra billigtester.no, noe som også gjør det veldig mye enklere å teste :p

Da var puppane ømme igjen.

Heisann! Vet ikke helt hvor jeg skal skrive, så skriver her jeg.

Jeg har tidvis hatt en del smerter/stikking i nedre del av mage og underliv siden torsdag (lignende menssmerter). Natt til lørdag hadde meg og samboer sex, og etter samleie hadde det komt en del brun utflod i trusen og jeg hadde en del smerter (lignende menssmerter)

Lørdagskveld fikk jeg akutt sterke og intense smerter i mage/underliv som strålte ned i skjeden og i endetarmen. Jeg lå å hylte og grein, og klarte ikke bevege meg i det hele tatt.
Lege og ambulanse kom på stedet og puttet i meg ganske mye morfin på grunn av smertene. Jeg ble deretter sendt videre til legevakten, og smertene hadde da avtatt en del. De målte CRP og hb, som var fine prøver.
Jeg ble sendt hjem igjen, og kastet opp en god del (sikkert på grunn av morfinen). Jeg har i dag hatt en del stikk og smerter samme plass, men ikke i nærheten de smertene jeg hadde på lørdag. Konklusjonen var mest sannsynlig en cyste, eller en form for betennelse.

Jeg tok en g-test tidlig lørdag, men hadde da urinert 1 time før den testen ble tatt. Den viste negativ.

Tenker å teste i morgen også! Ble et langt innlegg her, men dere er de beste å snakke med om tips og råd. Noen som har vært borti samme? :P

Heisann! Vet ikke helt hvor jeg skal skrive, så skriver her jeg.

Jeg har tidvis hatt en del smerter/stikking i nedre del av mage og underliv siden torsdag (lignende menssmerter). Natt til lørdag hadde meg og samboer sex, og etter samleie hadde det komt en del brun utflod i trusen og jeg hadde en del smerter (lignende menssmerter)

Lørdagskveld fikk jeg akutt sterke og intense smerter i mage/underliv som strålte ned i skjeden og i endetarmen. Jeg lå å hylte og grein, og klarte ikke bevege meg i det hele tatt.
Lege og ambulanse kom på stedet og puttet i meg ganske mye morfin på grunn av smertene. Jeg ble deretter sendt videre til legevakten, og smertene hadde da avtatt en del. De målte CRP og hb, som var fine prøver.
Jeg ble sendt hjem igjen, og kastet opp en god del (sikkert på grunn av morfinen). Jeg har i dag hatt en del stikk og smerter samme plass, men ikke i nærheten de smertene jeg hadde på lørdag. Konklusjonen var mest sannsynlig en cyste, eller en form for betennelse.

Jeg tok en g-test tidlig lørdag, men hadde da urinert 1 time før den testen ble tatt. Den viste negativ.

Tenker å teste i morgen også! Ble et langt innlegg her, men dere er de beste å snakke med om tips og råd. Noen som har vært borti samme? :P
Hei! Ja var bort i dette før jul,2 uker etter sa. Var ikke mye å gjøre. Fikk morfin slik som du.

Back
Topp