***IKM UKE 13***

Er litt usikker men tror jeg er 11-13dpo, da jeg tror jeg regnet litt feil ang eggløsning.. Har unngått å teste denne mnd for å se. Kjørt annenhver dag istede. Men det står mellom to dager, da det var el slim + div vondter..

Har ikm mandag. Og har så å si samme symptomene som når jeg skal ha mensen, bare ikke mensensmerter enda. Så sikkert ingenting denne perioden.

Jeg trodde jeg var 4dpo i dag, men idag sank tempen igjen :( så ff tok bort eggløsningen, og jeg er fortsatt før eggløsning!! Æsj

Kan sette opp meg på gravid :D ikke fått tatt bilde i dag, men de har blitt sterkere :shy:får bare håpe det går bra denne gangen :smiley-angelic001

Vedlegg

• 2016-03-26 10.31.48.jpg
    2016-03-26 10.31.48.jpg
    822,8 KB · Visninger: 93
  • Snapchat-8472030474961632426.jpg
    Snapchat-8472030474961632426.jpg
    362,1 KB · Visninger: 104
Symptomer jenter? Har ikke vært på jakt etter symptomer,men her er mine; ømne bryst, trøtt, kvalm (akkurat nå), murringer i magen, stikking på venstre side og ned i lysken. Og livmortappen,sjekka den tilfeldigvis nå; høy,bakovervendt,hoven,lukket.... Orker ikke være optimistisk heller,for kroppen har lurt meg så mange ganger...

Kan sette opp meg på gravid :D ikke fått tatt bilde i dag, men de har blitt sterkere :shy:får bare håpe det går bra denne gangen :smiley-angelic001
Gratulerer med spire i magen! :-)

Symptomer jenter? Har ikke vært på jakt etter symptomer,men her er mine; ømne bryst, trøtt, kvalm (akkurat nå), murringer i magen, stikking på venstre side og ned i lysken. Og livmortappen,sjekka den tilfeldigvis nå; høy,bakovervendt,hoven,lukket.... Orker ikke være optimistisk heller,for kroppen har lurt meg så mange ganger...
Seff! Er jo på 9 dpo, er det ikke obligatorisk med symptomer da? :p
Jeg har murring og tidvis stikking i magen, superømme brystvorter (har vært slik et par mnd på denne tida, men da har det vært hele brystet), vondt/sliten i korsryggen (skylder på manglende trening), sliten, kvalm/uggen (hjelper å spise).

Det var som å høre meg, men i tillegg så har jeg et voldsomt temperament Smeller for den minste ting Veldig kjedelig for mann og barn ;-)

Seff! Er jo på 9 dpo, er det ikke obligatorisk med symptomer da? :p
Jeg har murring og tidvis stikking i magen, superømme brystvorter (har vært slik et par mnd på denne tida, men da har det vært hele brystet), vondt/sliten i korsryggen (skylder på manglende trening), sliten, kvalm/uggen (hjelper å spise).
Ja er mye lureri med denne kroppen :-P er 13dpo så kunne testa når som helst men har ikke test. Tante rød kommer vel snikende før jeg får kjøpt test :-P

Ja er mye lureri med denne kroppen :p er 13dpo så kunne testa når som helst men har ikke test. Tante rød kommer vel snikende før jeg får kjøpt test :p
Veldig mye lureri! Har fått utrolig mye sterkere tr-symptomer, og lengre: en hel uke i forkant isteden for 12 timer, de siste tre mnd. Til å bli sprø av :hilarious:
Testa imorges, den var blenda. Testa igjen i ettermiddag, hadde drukket mindre enn i løpet av natta. Den ble hvit der streken skulle være, men kontrollstreken ble ikke helt fylt av farge, så fornuften sier jeg skal tenke at det er noe galt med testen. Den lille stemmen som gjerne vil bli hørt, derimot.........

Veldig mye lureri! Har fått utrolig mye sterkere tr-symptomer, og lengre: en hel uke i forkant isteden for 12 timer, de siste tre mnd. Til å bli sprø av :hilarious:
Testa imorges, den var blenda. Testa igjen i ettermiddag, hadde drukket mindre enn i løpet av natta. Den ble hvit der streken skulle være, men kontrollstreken ble ikke helt fylt av farge, så fornuften sier jeg skal tenke at det er noe galt med testen. Den lille stemmen som gjerne vil bli hørt, derimot.........
Bahh.... Er så kjipt :-/

Back
Topp