Er litt usikker men tror jeg er 11-13dpo, da jeg tror jeg regnet litt feil ang eggløsning.. Har unngått å teste denne mnd for å se. Kjørt annenhver dag istede. Men det står mellom to dager, da det var el slim + div vondter..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
13 ;-)Hvordan går det damer? Hvor mange dpo?![]()
Heldig du erKan sette opp meg på gravidikke fått tatt bilde i dag, men de har blitt sterkere
får bare håpe det går bra denne gangen
![]()
GratulererKan sette opp meg på gravidikke fått tatt bilde i dag, men de har blitt sterkere
![]()
Gratulerer med spire i magen!Kan sette opp meg på gravidikke fått tatt bilde i dag, men de har blitt sterkere
![]()
Seff! Er jo på 9 dpo, er det ikke obligatorisk med symptomer da?Symptomer jenter? Har ikke vært på jakt etter symptomer,men her er mine; ømne bryst, trøtt, kvalm (akkurat nå), murringer i magen, stikking på venstre side og ned i lysken. Og livmortappen,sjekka den tilfeldigvis nå; høy,bakovervendt,hoven,lukket.... Orker ikke være optimistisk heller,for kroppen har lurt meg så mange ganger...
Det var som å høre meg, men i tillegg så har jeg et voldsomt temperament Smeller for den minste ting Veldig kjedelig for mann og barn ;-)Symptomer jenter? Har ikke vært på jakt etter symptomer,men her er mine; ømne bryst, trøtt, kvalm (akkurat nå), murringer i magen, stikking på venstre side og ned i lysken. Og livmortappen,sjekka den tilfeldigvis nå; høy,bakovervendt,hoven,lukket.... Orker ikke være optimistisk heller,for kroppen har lurt meg så mange ganger...
Ja er mye lureri med denne kroppenSeff! Er jo på 9 dpo, er det ikke obligatorisk med symptomer da?
Jeg har murring og tidvis stikking i magen, superømme brystvorter (har vært slik et par mnd på denne tida, men da har det vært hele brystet), vondt/sliten i korsryggen (skylder på manglende trening), sliten, kvalm/uggen (hjelper å spise).
Hehe ja litt ustabilt humør,men det er jo slik før mensen også så lett å bli lurtDet var som å høre meg, men i tillegg så har jeg et voldsomt temperament Smeller for den minste ting Veldig kjedelig for mann og barn ;-)
Veldig mye lureri! Har fått utrolig mye sterkere tr-symptomer, og lengre: en hel uke i forkant isteden for 12 timer, de siste tre mnd. Til å bli sprø avJa er mye lureri med denne kroppener 13dpo så kunne testa når som helst men har ikke test. Tante rød kommer vel snikende før jeg får kjøpt test
![]()
Bahh.... Er så kjipt :-/Veldig mye lureri! Har fått utrolig mye sterkere tr-symptomer, og lengre: en hel uke i forkant isteden for 12 timer, de siste tre mnd. Til å bli sprø av![]()
Testa imorges, den var blenda. Testa igjen i ettermiddag, hadde drukket mindre enn i løpet av natta. Den ble hvit der streken skulle være, men kontrollstreken ble ikke helt fylt av farge, så fornuften sier jeg skal tenke at det er noe galt med testen. Den lille stemmen som gjerne vil bli hørt, derimot.........
Heldig du er![]()
![]()
Gratulererkrysser fingrene for at spiren holder seg i magehuset så lenge den skal
![]()

Det skjønner jeg veldig godt. :-/ krysser fingrene!får bare håpe den sitter så
klarer ikke helt å glede meg over det før jeg er over de værste ukene men
![]()