IKM UKE 13!

Noen av dere som vet når d lønner seg for meg å bruke den siste cb+? Jeg har spart en for å teste m for å være sikker på at d ikke er kjemisk denne gangen..Jeg hadde ikm i går, når hadde dere da tatt den siste cb+??Hvor lenge bør jeg da vente før jeg tar den

Kjemisk er en sa som skjer tidlig. Testen forteller ikke det, men passerer du 5+0 er det ikke kjemisk om du mister. Det er dog blod som forteller det det, ikke testen

fra app

Ikke like sterk strek i dag men ser en antydning til skygge strek. Jeg lar den ligge noen timer til dør jeg demonterer den fornå se nærmere. Syns det er så dumt med de doc morris testene er de små vinduene. Fordel at de er følsomme men det er en ulempe med de små vinduene som ser ut til å kunne kaste en skygge strek på en test tatt tislig også må man demontere den for å være sikker.

Kjemisk er en sa som skjer tidlig. Testen forteller ikke det, men passerer du 5+0 er det ikke kjemisk om du mister. Det er dog blod som forteller det det, ikke testen

fra app
Da bør jeg vente m å bruke siste cb til uke 5 da m andre ord..Er bare den kjemisk tingen jeg er skeptisk på, men om d hadde vært kjemisk så skulle vel heller ikke testene blitt sterkere for hver gang jeg tar eller??Sist så ble dem ikke d hvertfall..Mulig d bare var tilfeldig, men d er d jeg tenker nå:)

ImageUploadedByBV Forum1395907819.727632.jpg
dagens test! Hva tror dere? Har ikke gått ligge like lenge som den i går før jeg tok bilde men.

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test

Siste testane tatt i dag. Skal inn og ta den 2. blodprøven i dag. Er 17 dpo.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1395907901041.jpg
    1395907901041.jpg
    42,5 KB · Visninger: 88
Siste testane tatt i dag. Skal inn og ta den 2. blodprøven i dag. Er 17 dpo.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
Ingen tvil om at du har en vakker liten spire i magen hvertfall :)

Tr her. Men flott å være vitne til så mange som ble gravide! Håper ikke dere kommer tilbake og at dere får et nydelig svangerskap :-)

Taster på iPhone, så se bort fra tilfeller av autocorrect ;)
Lykke til neste gang. Du er flyttet.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

HoneyBooBoo og angel2014 har ikm i dag. Hva er status?

guttenamma92 hadde ikm i går... Noen som har hørt noe fra henne?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Da har jeg delt testen og streken syns jeg er like tydelig som den i går så tviler på at dette er falsk positiv. (Doc) føler meg også trygg på at en CB digital vil lyse gravid men Venter noen ekstra dager så jeg kan være sikker på at det er nok hcg i urin om det skulle være en liten spire her :)
ImageUploadedByBV Forum1395910036.875585.jpg

Hei jenter tror jeg venter med å teste til lørdag eller søndag. Mine lengste sykluser utenom den første etter ppille slutt har vært på 33 dager. Det vil da si at jeg i følge den vil få tr på lørdag. Men håpet stiger for hver dag. Ikm i følge mine symptomer var man el tirsdag;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Da har jeg delt testen og streken syns jeg er like tydelig som den i går så tviler på at dette er falsk positiv. (Doc) føler meg også trygg på at en CB digital vil lyse gravid men Venter noen ekstra dager så jeg kan være sikker på at det er nok hcg i urin om det skulle være en liten spire her :) Vis vedlegget 55176

Trur jeg sier gratulerer :) :)

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Da har jeg delt testen og streken syns jeg er like tydelig som den i går så tviler på at dette er falsk positiv. (Doc) føler meg også trygg på at en CB digital vil lyse gravid men Venter noen ekstra dager så jeg kan være sikker på at det er nok hcg i urin om det skulle være en liten spire her :) Vis vedlegget 55176

Ser strek der Hope :)

Da bør jeg vente m å bruke siste cb til uke 5 da m andre ord..Er bare den kjemisk tingen jeg er skeptisk på, men om d hadde vært kjemisk så skulle vel heller ikke testene blitt sterkere for hver gang jeg tar eller??Sist så ble dem ikke d hvertfall..Mulig d bare var tilfeldig, men d er d jeg tenker nå:)

Nei de blir jo svakere når det er kjemisk, så det er nok ikke det denne gangen ;)

Jeg sparte min CB+ til jeg var 4+6, tok den midt på dagen, ble positiv og fin,
stor lettelse, for jeg var dritredd for å ta den he he :)
Blir litt skrullete når man nettopp har hatt en SA.

Hei jenter tror jeg venter med å teste til lørdag eller søndag. Mine lengste sykluser utenom den første etter ppille slutt har vært på 33 dager. Det vil da si at jeg i følge den vil få tr på lørdag. Men håpet stiger for hver dag. Ikm i følge mine symptomer var man el tirsdag;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Spennende!

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Vil du flyttes eller vente til den digitale?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Back
Topp