IKM UKE 13!

Gratulerer til alle som har blitt gravide jeg er 1 dag over ikm og fremdeles ingen tr eller positiv test:/ blir nok en tur til legen om ikke så lenge...

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

image.jpg
8dpo.... Ser dere noe?

Synes å skimte en svak skygge strek. Men det kan være innbildning :p Har lagt ut en bilde på http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test-gallery/image.php?galleryid=248514 Hvor man kan velge fargeskala på bildet. Når man velger invert image sees en svak grå strek ....

Ohh, den siden digget jeg!

Herved skal jeg heller leke med bildene der enn på pc (eller i tillegg) siden det med å invert image savnet jeg på pc'n min.

La ut et av de jeg mener jeg tok da jeg så noe, men det er mulig jeg husket feil, så ikke noe der

fikk lyst å ta en ny i kveld jeg

Sikkert en dårlig ide, ettersom jeg drakk sikkert en 4 dl til middag...

Ohh, den siden digget jeg!

Herved skal jeg heller leke med bildene der enn på pc (eller i tillegg) siden det med å invert image savnet jeg på pc'n min.

La ut et av de jeg mener jeg tok da jeg så noe, men det er mulig jeg husket feil, så ikke noe der

fikk lyst å ta en ny i kveld jeg

Sikkert en dårlig ide, ettersom jeg drakk sikkert en 4 dl til middag...
Ja den siden er veldig bra :) spennende å se bilder samlet i galleri for de forskjellige dpo :) Har du link til bildet ditt?

Garantert svak positiv idag men ikke klar til å flytte ut ennå før en håpefull positiv CB digital til lørdag :)

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test

Synes det er vanskelig å se om det er utslag. Ser du noe selv Sara?

på 10 dpo ser jeg "noe". 11 dpo mente jeg at jeg så "noe" irl.

12 dpo var den helt klart negativ. Veldig.

Jeg vurderer å teste igjen, men jeg skal jo ikke det. Derfor gikk jeg bevisst på do klokka sju. Da kan jeg jo ikke teste nå, halvannen time senere...

Det er jo usedvanlig mange som får positive tester nå. håper den gode trenden fortsetter :D

Tr her. Men flott å være vitne til så mange som ble gravide! Håper ikke dere kommer tilbake og at dere får et nydelig svangerskap :-)

Taster på iPhone, så se bort fra tilfeller av autocorrect ;)

Hadde ikke tenkt å teste idag men så sank tempen litt, og da fikk jeg litt panikk og måtte teste lilevel.
Og testene er hvertfall sterkere og kvalmen sniker seg på

1395900029084.jpg

1395900058519.jpg

Jeg skjønner ikke hva som skjer med fargen på testene når de kommer på kameraet. Jeg ser en klar fin BLÅ strek men når jeg tar bilde av den blir den grå. Jaja den er hvertfall blå og fin :)

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Nå fikk jeg fram blåfargen, men da ble det en syltynn strek

1395900311434.jpg

Jaja den er blå og den er tykk. Den er positiv :D

Nå fikk jeg fram blåfargen, men da ble det en syltynn strek

Vis vedlegget 55153

Jaja den er blå og den er tykk. Den er positiv :D

Haha du opplever d samme m testene dine som jeg da jeg skal ta bilde:)Typisk da man skal dokumentere de fine testene sine..Er jo klare å fine streker du har fått i dag..Ingen tvil der:)

Back
Topp