Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da bør jeg vente m å bruke siste cb til uke 5 da m andre ord..Er bare den kjemisk tingen jeg er skeptisk på, men om d hadde vært kjemisk så skulle vel heller ikke testene blitt sterkere for hver gang jeg tar eller??Sist så ble dem ikke d hvertfall..Mulig d bare var tilfeldig, men d er d jeg tenker nåKjemisk er en sa som skjer tidlig. Testen forteller ikke det, men passerer du 5+0 er det ikke kjemisk om du mister. Det er dog blod som forteller det det, ikke testen
fra app
Syns jeg ser streken bedre egentlig i dag enn i går da jeg zoomer på bilde..Var litt mørkt selve bildeVis vedlegget 55170dagens test! Hva tror dere? Har ikke gått ligge like lenge som den i går før jeg tok bilde men.
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP1 - ? Venter på TR eller positiv test
Ingen tvil om at du har en vakker liten spire i magen hvertfallSiste testane tatt i dag. Skal inn og ta den 2. blodprøven i dag. Er 17 dpo.
Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
Lykke til neste gang. Du er flyttet.Tr her. Men flott å være vitne til så mange som ble gravide! Håper ikke dere kommer tilbake og at dere får et nydelig svangerskap
Taster på iPhone, så se bort fra tilfeller av autocorrect![]()
Takk.Lykke til neste gang. Du er flyttet.
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Trur jeg sier gratulererDa har jeg delt testen og streken syns jeg er like tydelig som den i går så tviler på at dette er falsk positiv. (Doc) føler meg også trygg på at en CB digital vil lyse gravid men Venter noen ekstra dager så jeg kan være sikker på at det er nok hcg i urin om det skulle være en liten spire herVis vedlegget 55176
Ser strek der HopeDa har jeg delt testen og streken syns jeg er like tydelig som den i går så tviler på at dette er falsk positiv. (Doc) føler meg også trygg på at en CB digital vil lyse gravid men Venter noen ekstra dager så jeg kan være sikker på at det er nok hcg i urin om det skulle være en liten spire herVis vedlegget 55176
Da bør jeg vente m å bruke siste cb til uke 5 da m andre ord..Er bare den kjemisk tingen jeg er skeptisk på, men om d hadde vært kjemisk så skulle vel heller ikke testene blitt sterkere for hver gang jeg tar eller??Sist så ble dem ikke d hvertfall..Mulig d bare var tilfeldig, men d er d jeg tenker nå![]()
Spennende!Hei jenter tror jeg venter med å teste til lørdag eller søndag. Mine lengste sykluser utenom den første etter ppille slutt har vært på 33 dager. Det vil da si at jeg i følge den vil få tr på lørdag. Men håpet stiger for hver dag. Ikm i følge mine symptomer var man el tirsdag
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Vil du flyttes eller vente til den digitale?Da har jeg delt testen og streken syns jeg er like tydelig som den i går så tviler på at dette er falsk positiv. (Doc) føler meg også trygg på at en CB digital vil lyse gravid men Venter noen ekstra dager så jeg kan være sikker på at det er nok hcg i urin om det skulle være en liten spire herVis vedlegget 55176
Håper tr holder seg borte og at du snart tester positivtIngen tr og negativ test.. Så får vente å se litt
Sent from my iPhone using BV Forum