IKM UKE 13!

Ser dem i alle fall

fra app

Fremdeles svake streker, men sterkere enn i går? Eller? :P

babyjente 27 Juli ♡
Åh, du er så heldig! Jeg vil også! Vi var borte i går og jeg tisset masse frem til Kl 02... Håper urinen er konsentrert nok om jeg tar test nå!

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Eg tør liksom ikkje tro på det :P så tok en til i dag eg :P hehe... Kan eg juble no? Eller bør eg vente til ikm har vært? :P

babyjente 27 Juli ♡

Vedlegg

• 1395470964320.jpg
    1395470964320.jpg
    25,8 KB · Visninger: 91
Eg tør liksom ikkje tro på det :P så tok en til i dag eg :P hehe... Kan eg juble no? Eller bør eg vente til ikm har vært? :P

babyjente 27 Juli ♡
Du kan trygt juble,ingen tvil!!:)

Gratulerer så masse:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Mine tester fra i går og i dag..BT stav er tatt i dag og cb i går på ettermiddagen..Hadde ikke trua på cb så tidlig, men sambo insisterte på at den måtte jeg prøve m:pSyntes selv d var tidlig å ta cb da jeg ut fra app bare var 9-10dpo, men jammen kom d opp pluss tegn..

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    656,8 KB · Visninger: 83
  • image.jpg
    image.jpg
    563,3 KB · Visninger: 85

babyjente 27 Juli ♡
Jeg jubler av at jeg fikk skyggestrek på doc morris etter tidsfristen, så den testen din ville jeg absolutt juble over!

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Dagens fangst:
ImageUploadedByBV Forum1395478855.934578.jpg

Så svake at det nesten er flaut å legge ut:D
Må vell smøre meg med tålmodighet siden jeg bare er 9/10 dpo..

Altså, jeg er 11 dpo i dag og fikk blendahvit bt og svak svak svak strek på doc morris etter tidsfristen i dag! Dette gir meg håp! Hurra!!!! :D
Får det ikke fram på bilde.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Tok en A1-test (trodde det var cb jeg hadde liggende), og den var så blank det går an å bli! Jeg tvilte jo i utgangspunktet at en test ville slå ut så tidlig på meg, men man vet jo aldri. Kanskje den hadde gjort det hvis jeg hadde vært gravid? Jeg er jo uansett nesten sikker på at vi ikke har klart det denne mnd heller i og med vi var litt trege med aksjer. Vi legger oss alt for sent på kveldene og da er vi så trøtte at sex utgår. Må skjerpe oss der ;)
10 dpo og regner med å ha besøk innen 4 dager, håper bare tanterød er mer normal denne gang enn sist!

Jeg ser strekene begge uten å myse :) :) Jippi, dette lover godt :D

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Begynner å få litt trua nå..
Kan vell ikke være skyggestrek på to ulike tester:)

Sent from my iPad using BV Forum

Gratulerer med positive tester jenter :happy093Selv er jeg kun 3-4 dpo. Blir nok ikke test her før torsdag eller fredag neste uke. Da er jeg 9 eller 10 dpo. Synes å merke noe allerede, men det er jo bare innbilning :P

Begynner å få litt trua nå..
Kan vell ikke være skyggestrek på to ulike tester:)

Sent from my iPad using BV Forum
Nei du er nok gravid ;) :) Håååååper jeg kommer etter om noen få FÅ dager :) 6dpo idag og mandag ryker nok den første testen.
Hvor mange dpo er du?
Edit: glem det, det står jo der :p

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Idag er jeg dårlig. Skikkelig dårlig. Skjelver, hetetokter, svimmel, vondt i hodet, sulten og kvalm samtidig. Har jo akkurat slutte å røyke. Forutenom 2 røyk på onsdags ettermiddag har jeg vært røykfri siden tirsdag. Kan det være det kroppen min reagerer sånn på nå? Har jo sluttet før men kan ikke huske slike fysiske abstinenser. Hvertfall glad jeg enderlig tok valget og kuttet ut. Hadde jo måtte gjøre det uansett når/om testen blir positiv men greit å slippe det stresset da og den dårlige samvittigheten om jeg ikke klarer det med en gang.

Skal gå ut en tur nå i frisk luft og håpe det føles bedre da. Har en pakke nikotinplastet jeg kjøpte igår men har ikke prøvd de enda. Tenker at når jeg har klart med 3 dager helt uten nikotin er det dumt å begynne med plaster nå eller hva??

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Idag er jeg dårlig. Skikkelig dårlig. Skjelver, hetetokter, svimmel, vondt i hodet, sulten og kvalm samtidig. Har jo akkurat slutte å røyke. Forutenom 2 røyk på onsdags ettermiddag har jeg vært røykfri siden tirsdag. Kan det være det kroppen min reagerer sånn på nå? Har jo sluttet før men kan ikke huske slike fysiske abstinenser. Hvertfall glad jeg enderlig tok valget og kuttet ut. Hadde jo måtte gjøre det uansett når/om testen blir positiv men greit å slippe det stresset da og den dårlige samvittigheten om jeg ikke klarer det med en gang.

Skal gå ut en tur nå i frisk luft og håpe det føles bedre da. Har en pakke nikotinplastet jeg kjøpte igår men har ikke prøvd de enda. Tenker at når jeg har klart med 3 dager helt uten nikotin er det dumt å begynne med plaster nå eller hva??

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Jeg har vært dårlig ved røykeslutt. Husker ikke helt hvordan jeg var, men ble syk husker jeg.. Er mange år siden jeg sluttet.. Syns du er kjempeflink! Det er ikke lett!!

Back
Topp