Hadde ville ventet til minst 8 dpoNår kan vi begynne å teste då?
babyjente 27 Juli ♡
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde ville ventet til minst 8 dpoNår kan vi begynne å teste då?
babyjente 27 Juli ♡
Ja, vi får se. Aksjer ble lagt inn på bl.a. CD 22 og 25. Håper det evt holder hvis EL var på CD 25. Vi pleier ikke å være superaktive på den fronten til vanlig, og mannen vil jo ikke vite når jeg har EL. Derfor har det vært ganske vanskelig å time det denne gangen uten at mannen får mistanke siden jeg så mange ganger har trodd EL var rett rundt hjørnet. Annenhver dag i to-tre uker funker ikke for oss dessverreJeg kan ingenting om tafsing.
Kommer kanskje ann på hvor mye du drakk og fargemengde i akkurat den testen. Hva hadde skjedd om du tok en ny test på samme urin? Jeg håper du la inn aksjer. Svar får vi ikke nå uansett. Jeg ville fortsatt å teste. Kanskje kroppen prøvde på en el uten å få det til også. Kroppen blir rar etter man har mistet....
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Jeg skal teste på dpo 10! Det er vel neste fredag. Du da?Når kan vi begynne å teste då?
babyjente 27 Juli ♡
Hvis el var på CD 25 og dere la inn så er det bare å håpeJa, vi får se. Aksjer ble lagt inn på bl.a. CD 22 og 25. Håper det evt holder hvis EL var på CD 25. Vi pleier ikke å være superaktive på den fronten til vanlig, og mannen vil jo ikke vite når jeg har EL. Derfor har det vært ganske vanskelig å time det denne gangen uten at mannen får mistanke siden jeg så mange ganger har trodd EL var rett rundt hjørnet. Annenhver dag i to-tre uker funker ikke for oss dessverreTålmodighet, tålmodighet, tålmodighet.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Dagene går ganske fort med en liten aktiv en på 8 mnd. Begynte å krabbe på søndag og prater som en foss og lærer meg mange fine nye leker hver dag. Jeg har ikke tid til å kjede meg hvertfall.Moroda er det bare å få tiden til å gå
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har en på 16 mnd så dagene står ikke helt stille, men skal innrømme at tankene mine vandrer litt fra 8dpo frem til ikmDagene går ganske fort med en liten aktiv en på 8 mnd. Begynte å krabbe på søndag og prater som en foss og lærer meg mange fine nye leker hver dag. Jeg har ikke tid til å kjede meg hvertfall.
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Skal prøve å holde meg til neste torsdag, da er jeg 9dpoNår kan vi begynne å teste då?
babyjente 27 Juli ♡
Jeg har en på 16 mnd så dagene står ikke helt stille, men skal innrømme at tankene mine vandrer litt fra 8dpo frem til ikmherlig med disse små som kan få oss til å fokusere på litt andre ting enn bare prøving
Sent from my iPhone using BV Forum
Dpo land går alt for sakte. Jeg har blitt super forkjøla. Det kom smygende i går og så pang i dag. Lenge siden jeg har følt meg så elendig. Verker i hele kroppen. Tett overalt. Skraper i halsen. Blir nok ikke gravid nå...Eg har ei på 8 mndr, rimelig travelt, men tiden går altfor seint fordeom!utålmodig!
babyjente 27 Juli ♡
*huff, god bedring <3Dpo land går alt for sakte. Jeg har blitt super forkjøla. Det kom smygende i går og så pang i dag. Lenge siden jeg har følt meg så elendig. Verker i hele kroppen. Tett overalt. Skraper i halsen. Blir nok ikke gravid nå...
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Happy humpingJeg har el i dag, så da er det bare å krysse fingrene for at det går denne mnd!![]()
Skjønner veldig godt frustrasjonen din altså. Synes den midterste på cd 25 så faretruende nærme utEtter en dag med masse fundering på om jeg kunne være gravid allerede, er jeg nå tilbake på EL-ventingaTesten ble ganske sterk i formiddag, men svak igjen på ettermiddagen. Haaar jeg vært borti det før eller?
Men i dag har jeg hatt en del ubehag i underlivet, så sånn sett kunne det passet med EL. Får nok bare fortsette og vente. Jeg aner jo ikke om jeg er dbo (ehehe heter det det? Days before ovulation, knis), dpo eller noe annet enda mer spennende som jeg ikke tør håpe på en gang. Det er helt merkelig hva denne kroppen kan finne på..
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app