IKM UKE 13!

Jeg kan ingenting om tafsing.

Kommer kanskje ann på hvor mye du drakk og fargemengde i akkurat den testen. Hva hadde skjedd om du tok en ny test på samme urin? Jeg håper du la inn aksjer. Svar får vi ikke nå uansett. Jeg ville fortsatt å teste. Kanskje kroppen prøvde på en el uten å få det til også. Kroppen blir rar etter man har mistet....

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Ja, vi får se. Aksjer ble lagt inn på bl.a. CD 22 og 25. Håper det evt holder hvis EL var på CD 25. Vi pleier ikke å være superaktive på den fronten til vanlig, og mannen vil jo ikke vite når jeg har EL. Derfor har det vært ganske vanskelig å time det denne gangen uten at mannen får mistanke siden jeg så mange ganger har trodd EL var rett rundt hjørnet. Annenhver dag i to-tre uker funker ikke for oss dessverre :P Tålmodighet, tålmodighet, tålmodighet.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, vi får se. Aksjer ble lagt inn på bl.a. CD 22 og 25. Håper det evt holder hvis EL var på CD 25. Vi pleier ikke å være superaktive på den fronten til vanlig, og mannen vil jo ikke vite når jeg har EL. Derfor har det vært ganske vanskelig å time det denne gangen uten at mannen får mistanke siden jeg så mange ganger har trodd EL var rett rundt hjørnet. Annenhver dag i to-tre uker funker ikke for oss dessverre :P Tålmodighet, tålmodighet, tålmodighet.

Hvis el var på CD 25 og dere la inn så er det bare å håpe :D

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Moro:) da er det bare å få tiden til å gå:)

Sent from my iPhone using BV Forum
Dagene går ganske fort med en liten aktiv en på 8 mnd. Begynte å krabbe på søndag og prater som en foss og lærer meg mange fine nye leker hver dag. Jeg har ikke tid til å kjede meg hvertfall.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Venter fortsatt på el. Negativ el-test i dag, så bare å vente. Mest sannsynlig for tidlig enda! :)

Dagene går ganske fort med en liten aktiv en på 8 mnd. Begynte å krabbe på søndag og prater som en foss og lærer meg mange fine nye leker hver dag. Jeg har ikke tid til å kjede meg hvertfall.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Jeg har en på 16 mnd så dagene står ikke helt stille, men skal innrømme at tankene mine vandrer litt fra 8dpo frem til ikm:) herlig med disse små som kan få oss til å fokusere på litt andre ting enn bare prøving:)

Har ikke peiling på om el i det hele tatt har vært, eller om den kommer. Så jeg venter til forventet ikm før jeg tester. Så da må jeg smøre meg med tålmodighet i 1,5 uke til ;)
Er en viss fare for at jeg blir påvirket av dere og tar test litt tidligere, men skal prøve å unngå det. Har veldig lite tro på denne runden også, så forbereder meg for pp8 istedet :)

Lurte på å teste på onsdag 9 dpo :) har så mange tester at d ikkje gjør noe om eg kaste vekk noen :P og så e d så spennende! :P

babyjente 27 Juli ♡

Jeg har en på 16 mnd så dagene står ikke helt stille, men skal innrømme at tankene mine vandrer litt fra 8dpo frem til ikm:) herlig med disse små som kan få oss til å fokusere på litt andre ting enn bare prøving:)

Jeg har også en på 16 mnd :) tror nok ikke det blir like mye tid til å fokusere på svangerskapet neste gang, forrige gang hadde jeg full kontroll på alt, helt ned til hvilken frukt mageboeren var på størrelse med etterhvert som han vokste haha.. Telte uker og dager...men nå flyr jo dagene! :-)

Eg har ei på 8 mndr, rimelig travelt, men tiden går altfor seint fordeom! :P utålmodig! :P

babyjente 27 Juli ♡
Dpo land går alt for sakte. Jeg har blitt super forkjøla. Det kom smygende i går og så pang i dag. Lenge siden jeg har følt meg så elendig. Verker i hele kroppen. Tett overalt. Skraper i halsen. Blir nok ikke gravid nå...

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Dpo land går alt for sakte. Jeg har blitt super forkjøla. Det kom smygende i går og så pang i dag. Lenge siden jeg har følt meg så elendig. Verker i hele kroppen. Tett overalt. Skraper i halsen. Blir nok ikke gravid nå...

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
*huff, god bedring <3

Her lurer jeg fortsatt på når EL egentlig var. FF flyttet den 4 dager fram i tid, men er fortsatt usikker :/

Etter en dag med masse fundering på om jeg kunne være gravid allerede, er jeg nå tilbake på EL-ventinga ;) Testen ble ganske sterk i formiddag, men svak igjen på ettermiddagen. Haaar jeg vært borti det før eller? :P Men i dag har jeg hatt en del ubehag i underlivet, så sånn sett kunne det passet med EL. Får nok bare fortsette og vente. Jeg aner jo ikke om jeg er dbo (ehehe heter det det? Days before ovulation, knis), dpo eller noe annet enda mer spennende som jeg ikke tør håpe på en gang. Det er helt merkelig hva denne kroppen kan finne på..

Vedlegg

• 1394741382460.jpg
    1394741382460.jpg
    62,7 KB · Visninger: 62
Etter en dag med masse fundering på om jeg kunne være gravid allerede, er jeg nå tilbake på EL-ventinga ;) Testen ble ganske sterk i formiddag, men svak igjen på ettermiddagen. Haaar jeg vært borti det før eller? :P Men i dag har jeg hatt en del ubehag i underlivet, så sånn sett kunne det passet med EL. Får nok bare fortsette og vente. Jeg aner jo ikke om jeg er dbo (ehehe heter det det? Days before ovulation, knis), dpo eller noe annet enda mer spennende som jeg ikke tør håpe på en gang. Det er helt merkelig hva denne kroppen kan finne på..

Skjønner veldig godt frustrasjonen din altså. Synes den midterste på cd 25 så faretruende nærme ut:) håper du får en positiv overraskelse;)

Har drømt at eg fikk tvillng gutter i natt :P hehe.. Kordan går d md dåkke andre? :)

babyjente 27 Juli ♡

Back
Topp