Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De trenger ikke bli sterkere og strkere. Den kan fortsatt bli positiv i morgen. Det skjedde meg forrige mnd.Øverste e dagens.. Ifølge bv så e el i dag.. Men.. Føle dagens e svakere?
babyjente 27 Juli ♡
Om det klaffer denne gangen så kommer jeg til å sende snap til mamma, to søstre og bestevennina av testen 1 april og skrive: Beste aprilsnarr, eller..?
Tror man måtte ha spist veldig mange grapefrukt iforhold til å ta et glass. Juice blir mer konsentrert. Tenk deg hvor mange appelsiner du må bruke for å få et glass med appelsinjuce. Samme blir det med grapefrukt... Og siden det smaker dritt er det enklere å helle i seg det man skalDere som drikker grapefrukt juice. Hvorfor spiser dere ikke bare grapefrukten istede?![]()
Tror man måtte ha spist veldig mange grapefrukt iforhold til å ta et glass. Juice blir mer konsentrert. Tenk deg hvor mange appelsiner du må bruke for å få et glass med appelsinjuce. Samme blir det med grapefrukt... Og siden det smaker dritt er det enklere å helle i seg det man skal
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Det kan godt hende næringsinnholdet er bedre, men man drikker det for å øke produksjonen av el slim i da er det visstnok mengden som er relevantSynes grapefrukt er godt og foretrekker frukten istedenfor juice. En fersk grapefrukt må da ha et bedre næringsinnhold enn et glass jus som er produsert for flere mnd siden![]()
Det kan godt hende næringsinnholdet er bedre, men man drikker det for å øke produksjonen av el slim i da er det visstnok mengden som er relevant
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Så bra at det funker bra for deg når du liker frukten bedre enn juicen. Jeg synes begge deler smaker vondt og synes det derfor blir lettere med juice. Men absolutt et godt tips til de andre som kanskje synes frukten er bedreMen det er jo nettopp sjanse for at disse svekkes over tid i juicen.
Her funker grapefrukten greit nok
Spiste en halv i går, nok det til at jeg produserer mer i dag og forventet EL hos meg er vel rett over helgen så jeg burde ikke produsere så mye mer allerede nå.![]()
Hei jenter, da melder jeg meg inn her! Har hatt litt ustabile sykluser og tester ikke etter EL. Ikke enda iallefall, vil vente med det noen pp'er. Dessuten er det ikke så mye vits, da samboeren er mye borte på jobb og vi uansett "koser oss" når han er hjemmeIfølge kalenderen min som har målt gjennomsnittet på syklusen de siste månedene er IKM torsdag 27.03, pp3. Håper på desemberspire på alle sammen!
![]()
Må bare spørre hvorfor har du valgt det som nick?![]()
Haha! Du, jeg aner egentlig ikke. Da jeg meldte meg inn på babyverden rullet tv-programmet på skjermen, og jeg hadde ikke bedre fantasi enn det![]()