IKM UKE 13!

Da fikk jeg akkurat tlf fra min søster om at hun har fått kryss på test i dag:) blir ikke noe særlig gira heller da:)

Sent from my iPhone using BV Forum
Åh, så koselig!!! Gratulerer:D jeg håper jeg får telefon fra min søster til helgen eller tirsdag om en uke med samme beskjed :D :D

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Åh, så koselig!!! Gratulerer:D jeg håper jeg får telefon fra min søster til helgen eller tirsdag om en uke med samme beskjed :D :D

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Krysser fingrene for at det blir dobbel søster glede om ikke alt for lenge for oss begge;)

Da ser det ut som om kroppen ikke var ferdig med el alikevel:)
ImageUploadedByBV Forum1394007539.520634.jpg

Eg skal sikkert inn her en plass! Pga ma/sa så aner eg ikkje hvordan syklusen blir:/
Regner egentlig ikkje med at det klaffer for testene er positiv endå og eggløsningstestene er mye sterkere enn kontrollstreken:/

Sent from my iPad using BV Forum

Hmmm! Kanskje jeg skal prøve meg på grapefruktjuice også denne mnd. Eneste som "skader" er den vonde smaken! :-) Har prøvd å se etter det i matbutikken, men jeg har altså ikke funnet noe grapefruktjuice!

Ellers begynner tanta å gi tapt og legger inn håndkle! ENDELIG! Lei av å ha henne på besøk! 9 dager pluss spotting noen dager før det igjen! Måtte dette være et engangstilfelle og ikke samme greia neste gang om vi ikke skulle bli gravide!

Hei og hopp! PP1 her, prøver på pode nr 2 :) (hemmelig for resten av verden enn så lenge). Setter dere meg opp på 25.mars? Har laaaang og ustabil syklus, men tror det sånn ca blir rett :)

Da ser det ut som at el kanskje allerede har vært, og da havner jeg isåfall på uke 12 istedet, men henger her fram til jeg vet mer ;)

Denne måneden er jeg 90% sikker på at det ikke klaffer. Moren min kommer på besøk hele el-uka, dermed blir det minimalt med sengekos. Tenker jeg dropper eltester og tar det helt med ro denne pp'en.
Håper jeg får vœre med her alikevel, om ikke annet for å heie fram alle dere andre. :)
IKM er søndag 30. mars.

Hmmm! Kanskje jeg skal prøve meg på grapefruktjuice også denne mnd. Eneste som "skader" er den vonde smaken! :-) Har prøvd å se etter det i matbutikken, men jeg har altså ikke funnet noe grapefruktjuice!

Ellers begynner tanta å gi tapt og legger inn håndkle! ENDELIG! Lei av å ha henne på besøk! 9 dager pluss spotting noen dager før det igjen! Måtte dette være et engangstilfelle og ikke samme greia neste gang om vi ikke skulle bli gravide!
Hei;) her i bergen har de gr. Juice i store butikker som meny el coop obs. Den står i kjøleskapet ved annen juice. Tine har også har bama. Synes tine sin er litt mildere i smak;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Eg skal sikkert inn her en plass! Pga ma/sa så aner eg ikkje hvordan syklusen blir:/
Regner egentlig ikkje med at det klaffer for testene er positiv endå og eggløsningstestene er mye sterkere enn kontrollstreken:/

Sent from my iPad using BV Forum
Så lenge du har hcg i kroppen, vil nok el testene også slå ut. Setter deg opp på søndagen, så får du si i fra om jeg skal flytte deg. Lykke til.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Last edited:
Hei og hopp! PP1 her, prøver på pode nr 2 :) (hemmelig for resten av verden enn så lenge). Setter dere meg opp på 25.mars? Har laaaang og ustabil syklus, men tror det sånn ca blir rett :)
Da har jeg lagt deg til. Lykke til ;)

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Denne måneden er jeg 90% sikker på at det ikke klaffer. Moren min kommer på besøk hele el-uka, dermed blir det minimalt med sengekos. Tenker jeg dropper eltester og tar det helt med ro denne pp'en.
Håper jeg får vœre med her alikevel, om ikke annet for å heie fram alle dere andre. :)
IKM er søndag 30. mars.
Har lagt deg til, men hvis ikke mor skal dele soverom med dere, så klarer dere vel å legge inn aksjer? Trenger ikke å gjøre det på den høylytte måten :p Jeg hadde aldri klart å la en pp gå fra meg. Lykke til :)

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Har lagt deg til, men hvis ikke mor skal dele soverom med dere, så klarer dere vel å legge inn aksjer? Trenger ikke å gjøre det på den høylytte måten :p Jeg hadde aldri klart å la en pp gå fra meg. Lykke til :)

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Ha, ha! Nei høylydt blir det i alle fall ikke! :P Det blir nok noen aksjer, men ikke så høye investeringer som vi pleier. :) Nå kjenner jeg faktisk at det er deilig å ikke ha så høye forhåpninger... Men det sier jeg nå, om en uke når det nœrmer seg el blir det nok andre boller :P

Back
Topp