IKM UKE 13!

El tester for i går og i dag...
ImageUploadedByBV Forum1394087319.491617.jpg

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Pleier og pleier... Før forrige svangerskap var det ca dag 14. Nå har syklusen vært ustabil, så på pp1 var den på CD 26, pp2 var den på CD 20. Det blir hvertfall kortere. Mtp hvordan blødningen min var sist tipper jeg den kommer mellom CD 14-17 denne gangen. Før forrige svangerskap blødde jeg vanligvis i 3 dager og 1 dag spott, på pp1 og pp2 har jeg blødd 5 dager med spott i 2-3 dager. Siste tr hadde jeg i 3 dager med 1 dag spott. Altså veldig likt den gangen syklusen var bra. Jeg har lutealfase på 14 dager. Så nå krysser jeg alt jeg har for at syklusen er back in business og at det er det som skal til for at eg blir gravid :p

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Eg føle ikkje testene blir sterkere eg... Utålmodig!!! :P

Sent from my iPad using BV Forum

Øverste e dagens.. Ifølge bv så e el i dag.. Men.. Føle dagens e svakere?

babyjente 27 Juli ♡

Vedlegg

• 1394101287466.jpg
    1394101287466.jpg
    34,5 KB · Visninger: 64
Øverste e dagens.. Ifølge bv så e el i dag.. Men.. Føle dagens e svakere?

babyjente 27 Juli ♡
De trenger ikke bli sterkere og strkere. Den kan fortsatt bli positiv i morgen. Det skjedde meg forrige mnd.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Dere som drikker grapefrukt juice. Hvorfor spiser dere ikke bare grapefrukten istede? :)

Dere som drikker grapefrukt juice. Hvorfor spiser dere ikke bare grapefrukten istede? :)
Tror man måtte ha spist veldig mange grapefrukt iforhold til å ta et glass. Juice blir mer konsentrert. Tenk deg hvor mange appelsiner du må bruke for å få et glass med appelsinjuce. Samme blir det med grapefrukt... Og siden det smaker dritt er det enklere å helle i seg det man skal ;)

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Har forresten flyttet IKM til 25. mars :)

Da blir det til at jeg temper og tar EL tester. Vil ikke gå gravid i jula :P Greit med de første 2 ukene :P Nei da, får ta det jeg får :)

Dustete kropp som skulle tulle nå o_O:oops:

De siste 3 dagers EL tester :)

4/3
ctrx.jpg

5/3
yzm6.jpg

6/3 - 2 stk :P Testoman :P
pmki.jpg

l0mk.jpg

Ble litt store bilder, men pytt pytt :P

Tror man måtte ha spist veldig mange grapefrukt iforhold til å ta et glass. Juice blir mer konsentrert. Tenk deg hvor mange appelsiner du må bruke for å få et glass med appelsinjuce. Samme blir det med grapefrukt... Og siden det smaker dritt er det enklere å helle i seg det man skal ;)

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Synes grapefrukt er godt og foretrekker frukten istedenfor juice. En fersk grapefrukt må da ha et bedre næringsinnhold enn et glass jus som er produsert for flere mnd siden :)

Synes grapefrukt er godt og foretrekker frukten istedenfor juice. En fersk grapefrukt må da ha et bedre næringsinnhold enn et glass jus som er produsert for flere mnd siden :)
Det kan godt hende næringsinnholdet er bedre, men man drikker det for å øke produksjonen av el slim i da er det visstnok mengden som er relevant :)

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Det kan godt hende næringsinnholdet er bedre, men man drikker det for å øke produksjonen av el slim i da er det visstnok mengden som er relevant :)

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Men det er jo nettopp sjanse for at disse svekkes over tid i juicen.
Her funker grapefrukten greit nok :)
Spiste en halv i går, nok det til at jeg produserer mer i dag og forventet EL hos meg er vel rett over helgen så jeg burde ikke produsere så mye mer allerede nå. :)

Men det er jo nettopp sjanse for at disse svekkes over tid i juicen.
Her funker grapefrukten greit nok :)
Spiste en halv i går, nok det til at jeg produserer mer i dag og forventet EL hos meg er vel rett over helgen så jeg burde ikke produsere så mye mer allerede nå. :)
Så bra at det funker bra for deg når du liker frukten bedre enn juicen. Jeg synes begge deler smaker vondt og synes det derfor blir lettere med juice. Men absolutt et godt tips til de andre som kanskje synes frukten er bedre :D

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Hei jenter, da melder jeg meg inn her! Har hatt litt ustabile sykluser og tester ikke etter EL. Ikke enda iallefall, vil vente med det noen pp'er. Dessuten er det ikke så mye vits, da samboeren er mye borte på jobb og vi uansett "koser oss" når han er hjemme :p Ifølge kalenderen min som har målt gjennomsnittet på syklusen de siste månedene er IKM torsdag 27.03, pp3. Håper på desemberspire på alle sammen! :)

Hei jenter, da melder jeg meg inn her! Har hatt litt ustabile sykluser og tester ikke etter EL. Ikke enda iallefall, vil vente med det noen pp'er. Dessuten er det ikke så mye vits, da samboeren er mye borte på jobb og vi uansett "koser oss" når han er hjemme :p Ifølge kalenderen min som har målt gjennomsnittet på syklusen de siste månedene er IKM torsdag 27.03, pp3. Håper på desemberspire på alle sammen! :)

Må bare spørre hvorfor har du valgt det som nick? :p

Haha! Du, jeg aner egentlig ikke. Da jeg meldte meg inn på babyverden rullet tv-programmet på skjermen, og jeg hadde ikke bedre fantasi enn det :p

legit. ;)

Jeg har bare sett reklamen og får helt.. hvordan si dette på en pen måte. Dårlige assosiasjoner. :p
Kanskje jeg hadde tenkt annerledes om jeg faktisk så serien? :)

Back
Topp