* IKM UKE 13* 2019

Da må du jo teste nå da!!:nailbiting:
Hahaha, har ikke hatt tester borte på besøk. Tar aldri med lengre siden vi aldri har fått positiv.

Ingen tegn til TR i dag heller. 3 dager over IKM, trøtt og murringer da jeg våknet. Var sikker på at TR var kommet, men ingen spor.

I dag høye murringer herregud de er så høye at man skulle tro magen rumler:laughing025 men negativ test:yuck: eller dvs det kom en skygge som forsvant :yuck:

Stadig sterkere! (Selv på utvannet urin 1t etter forrige dobesøk!)

Vedlegg

• ACBD460E-ADF9-42E9-B043-173D99F3C1EC.jpeg
    ACBD460E-ADF9-42E9-B043-173D99F3C1EC.jpeg
    32,4 KB · Visninger: 133
13 dpo og negativt test... bare å vente på tr i morgen nå da.

Hvorfor skal dette være så vanskelig!:(

Plutselig begynte brysta mine å kjennes annleis ut. Ikkje direkte ømme. Meir som om når du kjenner det er feber på veg, eller føler deg trøyttb - berre i puppane. Kan ha ein samanheng med at eg ikkje brukar bh for tida. Spilene har gnagd så mykje i det siste at eg orka ikkje meir av dei. Eg velger likevel å håpa på eit håp i magen.

Andre som murrer i lovmorområdet om dagen da?:rolleyes:

Murrer heeele tiden :p men om det er mensmurringer eller noe annet vet jeg ikke :) ikm idag og negativ g test :/ men et ørlite håp så lenge tr ikke kommer, søster som ikke fekk positiv før 11 uker på vei og venninne som fikk positiv 3 uker etter el :)

13 dpo og negativt test... bare å vente på tr i morgen nå da.

Hvorfor skal dette være så vanskelig!:(
Håpet er ikke ute før TR kommer :Heartred Tiden man er i nå er pyyyton.. CD34 her, bittelitt brunt på papiret i morges.. har et lite håp om festeblødning da tror EL kan ha vært sen denne gangen..

Noen av dere som ser denne?

Vedlegg

• Snapchat-267693781.jpg
    Snapchat-267693781.jpg
    5,3 KB · Visninger: 117
  • Snapchat-1927120289.jpg
    Snapchat-1927120289.jpg
    5,9 KB · Visninger: 120
  • Snapchat-1412377160.jpg
    Snapchat-1412377160.jpg
    6,2 KB · Visninger: 115
  • Snapchat-2031920526.jpg
    Snapchat-2031920526.jpg
    5,7 KB · Visninger: 127
Dagene går såååå sagte!!! Ikke IKM før søndag og vet faktisk ikke om jeg skal teste før Tr eventuelt holder seg borte til mandag:meh: Er så lei av å bli skuffet! Ingen symptomer. Faktisk mindre enn vanlig i syklus:arghh: Kanskje litt ømme pupper i dag men mindre enn vanlig på denne tiden:confused:

Håpet er ikke ute før TR kommer :Heartred Tiden man er i nå er pyyyton.. CD34 her, bittelitt brunt på papiret i morges.. har et lite håp om festeblødning da tror EL kan ha vært sen denne gangen..

Ja, denne ventetiden er pyton, og håpe er selvfølgelig ikke ute føre tr er her :rolleyes:

Håper det er festesmerter for din del!!

IKM på fredag, men litt brun spotting i dag.
Mye murringer de siste 2 dagene og mye luft. Vært uvel, kvalm og sliten.
Hadde EL 15/3, så er vel mer et tegn på mens enn festing av egg?
Tok en Babystep igår, så ingenting. Tok en CB i dag, fikk svakt blått kryss, men vet folk sier at CB gir mye skyggestrek..

Ganske sikker på det er mens, men da er den tidlig ute :hungover:

Da ser det ut som tr har startet her!
En dag tidligere enn forventet.

Lykke til videre alle sammen, og gratulerer til alle med positiv test :love7

IKM på fredag, men litt brun spotting i dag.
Mye murringer de siste 2 dagene og mye luft. Vært uvel, kvalm og sliten.
Hadde EL 15/3, så er vel mer et tegn på mens enn festing av egg?
Tok en Babystep igår, så ingenting. Tok en CB i dag, fikk svakt blått kryss, men vet folk sier at CB gir mye skyggestrek..

Ganske sikker på det er mens, men da er den tidlig ute :hungover:
Pleier du å ha brun spotting før TR? Når er din IKM?

Back
Topp