IKM uke 13 & 14

17 dpo og skuldrene begynner å senke seg litt. Det har vært fin økning se siste dagene, og jeg har lagt testene inn I premom for å forsikre meg om det. :)
20260402_081109.jpg
Synes forresten det er litt gøy å se at om man legger inn to ulike typer tester, så får de samme verdi i premom :)
Screenshot_20260402_081721_Premom.jpg

Og to timer senere :)
Screenshot_20260402_103006_Premom.jpg

Last edited:
Tok en siste test i dag i håp om at TR kommer, for jeg har vært helt sikker på at jeg ikke er gravid siden helgen. Gleder meg til neste PP, håper jeg klarer å nyte det litt. Ble litt mye med sykdom (i 3 uker, med forverring siste uka) og alskens symptomer denne PP. men til gjengjeld vil jeg forhåpentligvis ikke bli like forvirra neste mnd siden jeg har vært gjennom «alt mulig» denne PP:hilarious:

Tag meg hvis jeg skal sette deg på TR/gravid! Jeg sjekker innimellom fra påskeferie.

Gikk i fella og tok en ny test. Den klokka 05 var jo nesten helt blank, men denne betrygget meg igjen.
Øverst fra klokka 1023 i går, nederst fra ca 1430 i dag. Litt endring er det vel. Litt mer rosa syns jeg.

Nå ska jeg skjerpe meg og holde til lørdag!
Vis vedlegget 481450
Vis vedlegget 481451
Gratulerer ❤️ så utrolig godt å se.Håper veldig for deg at dette er din terminspire❤️

Back
Topp