IKM uke 13 & 14

17 dpo og skuldrene begynner å senke seg litt. Det har vært fin økning se siste dagene, og jeg har lagt testene inn I premom for å forsikre meg om det. :)
20260402_081109.jpg
Synes forresten det er litt gøy å se at om man legger inn to ulike typer tester, så får de samme verdi i premom :)
Screenshot_20260402_081721_Premom.jpg

Og to timer senere :)
Screenshot_20260402_103006_Premom.jpg

Last edited:
Tok en siste test i dag i håp om at TR kommer, for jeg har vært helt sikker på at jeg ikke er gravid siden helgen. Gleder meg til neste PP, håper jeg klarer å nyte det litt. Ble litt mye med sykdom (i 3 uker, med forverring siste uka) og alskens symptomer denne PP. men til gjengjeld vil jeg forhåpentligvis ikke bli like forvirra neste mnd siden jeg har vært gjennom «alt mulig» denne PP:hilarious:

Tag meg hvis jeg skal sette deg på TR/gravid! Jeg sjekker innimellom fra påskeferie.

Gikk i fella og tok en ny test. Den klokka 05 var jo nesten helt blank, men denne betrygget meg igjen.
Øverst fra klokka 1023 i går, nederst fra ca 1430 i dag. Litt endring er det vel. Litt mer rosa syns jeg.

Nå ska jeg skjerpe meg og holde til lørdag!
Vis vedlegget 481450
Vis vedlegget 481451
Gratulerer ❤️ så utrolig godt å se.Håper veldig for deg at dette er din terminspire❤️

Venter fortsatt på TR her, har kjennes ut som det skulle komme hvert øyeblikk hele uka.. sikkert ikke så bra med prøving at de siste syklusene gått fra å være stabil på ca 30 til å være 28, 35, 27 og (hittil) 32. Håper å unngå å teste etter el neste syklus og heller stole på de kroppslige signalene. Men da må syklusen starte snart :arghh:

IMG_5343.jpeg

IMG_5352.jpeg

10 dpo oppe, 12 dpo nede. Ser ikke noen økning.

Den øverste er tatt senere på dagen enn den nederste.

Fortsatt Make Sure vanlig. Har testet litt sterkere midt på ettermiddagen enn på morgenurin, så har litt håp for tester senere i dag da.

Er det flere som tester litt svakere på morgenurin? Føler jeg er så nødt til å tisse på morran at det er utvannet likevel!

Her er et skråbilde fra i morges.
IMG_5355.jpeg

Back
Topp