Dette vet du sikkert.. men er så lett å sammenligne seg med alle som får så sterke streker i starten rundt 10 dpo. Det er helt normalt at teststreken varierer mye 9–10 dager etter eggløsning (DPO). Selv om man er like langt i syklusen, kan to personer få helt ulike resultater.
Hovedårsaken er at 9–10 DPO bare forteller når eggløsningen var, ikke når egget faktisk
festet seg. Dette skjer vanligvis mellom dag 5 og 10, og hormonproduksjonen starter ikke før egget er på plass. Hvis ditt egg festet seg litt senere enn andres, vil testen naturlig nok være svakere i starten.
I tillegg tar det gjerne 1–2 dager ekstra før hormonnivået i urinen er høyt nok til å gi utslag, sammenlignet med i blodet. Siden vi alle produserer hormoner i ulikt tempo, er det umulig å sammenligne streken sin direkte med andre. En svak, rosa strek er et like godt tegn som en sterk en!
Men jeg synes jeg ser noe på alle dine tester

Min forrige graviditet så ikke jeg strek før 6 dager etter festesmerter.. 15 dpo. han er 10 mnd i dag. Når fargen ført kom så utviklet den seg raskt og ble betydelig sterkere annen hver dag.